Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου, 2021

Εξασφαλίστηκε από την κυβέρνηση η χρηματοδότηση για το δρόμο Δράμα-Αμφίπολη

Must Read

Νέστος, μια τεράστια χαμένη ευκαιρία για τον τουρισμό βγήκε από τις ράγες

Στην αρχαιότητα, ο Νέστος λατρευόταν σαν θεός. Δικαίως, γιατί είναι ένα από τα πιο ρωμαλέα και όμορφα...

Ένα άλογο “έκοβε βόλτες” κοντά στα διόδια της Μουσθένης

Ένα άλογο εντοπίστηκε το πρωί της Πέμπτης 21 Οκτωβρίου 2021 να καλπάζει στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας...

Φοιτητές νοσηλευτικής ΔΙΠΑΕ: “Δεν υπάρχουν καθηγητές να μας διδάξουν και κινδυνεύουμε με διαγραφή”

«Είμαστε φοιτητές του ΔΙ.ΠΑ.Ε, σπουδάζουμε νοσηλευτική στο παράρτημα του Διδυμοτείχου. Είμαστε στο τέταρτο έτος της σχολής και...

Την ικανοποίησή του για τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης αναφορικά με την εξασφάλιση χρηματοδότησης για την κατασκευή του οδικού άξονα Δράμα – Αμφίπολη εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα, κατά την οποία ανακοινώθηκε επίσης η εξασφάλιση χρηματοδότησης για τον άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα.

Πρόκειται για μια σπουδαία μέρα για τη Δράμα και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Δρομολογείται η υλοποίηση ενός καθολικού αιτήματος των κατοίκων και των φορέων της Δράμας.

Στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Μέτιος ανέφερε:

«Ο Δρόμος Δράμα – Αμφίπολη, ο οποίος είναι μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων (από τα οποία τα 14 περίπου είναι στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και τα 36 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας), αποτελεί για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της Δράμας την συντομότερη έξοδο προς τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη χώρα μέσω της Εγνατίας Οδού.

Η κατασκευή του νέου οδικού άξονα είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί θα αντικαταστήσει τον υπάρχοντα δρόμο, ο οποίος είναι ανεπαρκής και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια οχημάτων και πεζών.

Ο νέος δρόμος θα είναι μια οδός ταχείας κυκλοφορίας με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 21,1 μέτρων, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, με κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο και με λωρίδες έκτακτης ανάγκης.

Θα δώσει επομένως σε όλους τη δυνατότητα ασφαλούς και γρήγορης μετακίνησης, αναβαθμίζοντας την οδική ασφάλεια σε τοπικό και υπερτοπικό επίπεδο, καθώς ο νέος δρόμος θα συνδέει δύο διαφορετικές Περιφέρειες μέσω των Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας και Σερρών.

Το 2013, η αρμοδιότητα για τις μελέτες και την κατασκευή του τμήματος που βρίσκεται στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης μεταβιβάστηκε στην Εγνατία Οδό. Δηλαδή, ό,τι μελέτες είχαν εκπονηθεί από την κρατική Περιφέρεια και τη Νομαρχία Δράμας μέχρι τότε για το συγκεκριμένο τμήμα, δόθηκαν στην Εγνατία Οδό.

Φέτος το Φεβρουάριο, ως Διοίκηση της Περιφέρειας, ζητήσαμε και, πριν λίγες μέρες, λάβαμε από την Εγνατία Οδό όλες τις υπάρχουσες μελέτες για το συγκεκριμένο τμήμα.

Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι οι μελέτες που μας επιστράφηκαν, ήταν σχεδόν αυτές που είχαμε δώσει πριν 8 χρόνια. Και για να είμαι ακριβής, η όποια πρόοδος υπήρξε, σημειώθηκε μόλις τον τελευταίο χρόνο.

Ενώ για το αντίστοιχο τμήμα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, οι μελέτες είχαν προχωρήσει πιο γρήγορα, με ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Το δε κόστος για την ολοκλήρωση των μελετών του δικού μας τμήματος, με βάση την εκτίμηση των υπηρεσιών μας, ανέρχεται σε 2 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό θα είχε ως συνέπεια, μέχρι να ανατεθούν και να ολοκληρωθούν οι μελέτες, να υπάρχει και άλλη καθυστέρηση.

Σε αυτό το σημείο, δε θα ήθελα να σχολιάσω τι έλεγαν κάποιοι για την ωριμότητα των μελετών, στις τελευταίες εθνικές και περιφερειακές εκλογές.

Για αυτό το λόγο, οφείλω ξεκάθαρα να εκφράσω την ικανοποίησή μου για την λύση που επέλεξε ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση, να προχωρήσει το έργο μέσω ΣΔΙΤ και να συμπεριλάβει και το τμήμα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης μαζί με το τμήμα της Κεντρικής Μακεδονίας ως ένα ενιαίο έργο.Για αυτό λοιπόν, κ. πρωθυπουργέ και κ. υπουργέ υποδομών και μεταφορών, σας ευχαριστώ θερμά.»

Must Read

Νέστος, μια τεράστια χαμένη ευκαιρία για τον τουρισμό βγήκε από τις ράγες

Στην αρχαιότητα, ο Νέστος λατρευόταν σαν θεός. Δικαίως, γιατί είναι ένα από τα πιο ρωμαλέα και όμορφα...

Ένα άλογο “έκοβε βόλτες” κοντά στα διόδια της Μουσθένης

Ένα άλογο εντοπίστηκε το πρωί της Πέμπτης 21 Οκτωβρίου 2021 να καλπάζει στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας...

Φοιτητές νοσηλευτικής ΔΙΠΑΕ: “Δεν υπάρχουν καθηγητές να μας διδάξουν και κινδυνεύουμε με διαγραφή”

«Είμαστε φοιτητές του ΔΙ.ΠΑ.Ε, σπουδάζουμε νοσηλευτική στο παράρτημα του Διδυμοτείχου. Είμαστε στο τέταρτο έτος της σχολής και...
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

Νέστος, μια τεράστια χαμένη ευκαιρία για τον τουρισμό βγήκε από τις ράγες

Στην αρχαιότητα, ο Νέστος λατρευόταν σαν θεός. Δικαίως, γιατί είναι ένα από τα πιο ρωμαλέα και όμορφα...

Ένα άλογο “έκοβε βόλτες” κοντά στα διόδια της Μουσθένης

Ένα άλογο εντοπίστηκε το πρωί της Πέμπτης 21 Οκτωβρίου 2021 να καλπάζει στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού και συγκεκριμένα στα διόδια...

Φοιτητές νοσηλευτικής ΔΙΠΑΕ: “Δεν υπάρχουν καθηγητές να μας διδάξουν και κινδυνεύουμε με διαγραφή”

«Είμαστε φοιτητές του ΔΙ.ΠΑ.Ε, σπουδάζουμε νοσηλευτική στο παράρτημα του Διδυμοτείχου. Είμαστε στο τέταρτο έτος της σχολής και δεν υπάρχουν καθηγητές να μας...

Ένωση Συλλόγων Γονέων σχολείων Καβάλας για τις συγχωνεύσεις τμημάτων

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των Σχολείων του Δήμου Καβάλας συνεδρίασε σήμερα με 1ο θέμα της ημερήσιας διάταξης...

Energean: Νέα διοικητική ομάδα στον Πρίνο

Στο πλαίσιο της συνολικής αναδιοργάνωσης και του εκσυγχρονισμού της λειτουργίας του Πρίνου, η διοίκηση της Energean προχωρεί σε μία σειρά αλλαγών στις...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία

- Advertisement -