Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου, 2021

Τουρισμός: Ανύπαρκτη η Ενίσχυση της «Τουριστικής Προβολής» από πλευράς της Περιφέρειας ΑΜ.Θ.

Must Read

Mini lockdown: Από σήμερα “προστίθενται” Δράμα και Ξάνθη – Συνέχεια για την Καβάλα

Δεν άλλαξαν τα επιδημιολογικά δεδομένα για την ΠΕ Καβάλας, η οποία και παραμένει μέχρι και την Παρασκευή...

AΟ Καβάλα: Δικαίωση από το Διοικητικό Εφετείο, έκθετος ο Αυγενάκης!

Την ώρα που ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης επιμένει να υποστηρίζει πως η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού δικαίως...

Kavala Expo 2021: Αναβολή…άγνωστο μέχρι πότε!

Το πρόσφατα επιβληθέν μίνι lockdown στην ΠΕ Καβάλας "παρέσυρε", όπως αναμενόταν (και είχε ακουστεί), και την έκθεση...

Φάκελος Τουρισμός: Στα πλαίσια της συνεργασίας του «KAVALA PORTAL»  με όλους τους χώρους της Οικονομικής – Πολιτιστικής – Πολιτικής και της Κοινωνικής Ζωής του τόπου μας, προβήκαμε «ραδιοφωνικά» σε μία ανίχνευση του μείζονος τούτου θέματος που σχετίζεται με την Τουριστική προβολή από την εκπομπή «Η Επέλαση των Βαρβάρων».

Το πρώτο μας ερώτημα αποτέλεσε ένα άνοιγμα ραδιοφωνικής συνομιλίας σε ότι αφορά στην ενίσχυση της Τουριστικής προβολής  από πλευράς της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού για όλη την Περιφέρεια ΑΜ.Θ.

Γνωρίζοντας από τους ειδήμονες του χώρου προλογικά, επισημάνθηκε ότι, η Τουριστική Διαφήμιση αποτελεί ψυχοβιολογική αλλά και κοινωνική ανάγκη για τις οργανωμένες περιοχές υποδοχής τουριστικού ρεύματος. Γι’ αυτό και χρησιμοποιούνται: Στοιχεία, Ερεθίσματα, Ιδέες, αλλά και Προτάσεις, με τον προφορικό, τον γραπτό, ή και τον ηλεκτρονικό τρόπο…

Ως κριτήριο την αναγκαιότητα – αποτελεσματικότητα της «Τουριστικής προβολής» της ΑΜ.Θ.  συνομιλήσαμε από πλευράς του Επιμελητηρίου Καβάλας με τον Πρόεδρο κο Μάρκο Δέμπα και με τηνκα Μαρία Πολυμέρου, Περιφερειακή Σύμβουλο Θάσου, από πλευράς της Αντιπολίτευσης στην ΑΜ.Θ.

Με βάση τον «άμβωνα» επί του οποίου στηρίζεται η όλη φιλοσοφία της «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ» (οι οικοδεσπότες της εκπομπής ρώτησαν):  αν για την θερινή περίοδο του 2021, η Περιφέρεια ΑΜ.Θ πιστοποίησε εμπράκτως την παρουσία τους, με Διαφημιστικές Τουριστικές Καμπάνιες «εγκαίρως και επαρκώς» για τις Τουριστικές Περιοχές της ΑΜ.Θ, αλλά και της ίδιας της πόλης της Καβάλας.

Ως Επιμελητήριο, ο Πρόεδρος κος Μ. Δέμπας, ισχυρίστηκε ότι το Κεφάλαιο της Τουριστικής Διαφημιστικής Προβολής, είναι πολύ σημαντικό!

[… Η Τουριστική διαφημιστική προβολή,  λόγω της σημαντικότητάς της, οφείλει να ενισχυθεί κατακόρυφα και να αποκτήσει νέα χαρακτηριστικά και προοπτικές. Πρόσφατα το Επιμελητήριο Καβάλας αντιμετώπισε το θέμα αυτό, με ιδιαίτερη σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα.

Το πρώτο βήμα  έγινε, για τη νησί της Θάσου, πραγματοποιώντας «Προγραμματική Σύμβαση» με την Marketing Greece, και με συμμετέχοντες επίσης: την Fraport, την Aegean, τους Ξενοδόχους Θάσου και Καβάλας, σε μια προσπάθεια να δημιουργηθεί «Ένα Τουριστικό Προϊόν προβολής» το οποίο στη συνέχεια θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε με τα ΜΜΕ, και τα δικά σας δίκτυα, δεδομένου ότι, μία εικόνα μας κάνει χίλιες λέξεις. Και φυσικά η εικόνα πάντα μένει!!

Η Περιφέρεια τόνισε – ο Πρόεδρος – έχει πόρους για Τουριστική προβολή…!!

Προς τούτο οι Δήμοι, η Περιφέρεια, και το Επιμελητήριο μπορούν να συνεργαστούν σε μια οικονομία κλίμακος, δημιουργώντας κοινές δράσεις…!!

Η κοινή στοχοθεσία είναι: Η δημιουργία κοινών δράσεων προβολής θα μπορούσαν να προβάλλονται σε Τοπικό, Περιφερειακό, και Πανελλήνιο επίπεδο. Επίσης και σε αγορές στόχους με μικρά «Spot» τα οποία να προβάλλονται όπου είναι εφικτό! Εκείνο που θα τονίσω από το Ραδιόφωνό σας είναι:

Η Περιοχή μας οφείλει να προβληθεί επαρκώς αφού διαθέτει και μπορεί να δώσει τόσο πολλά…]!!  

    

Η Περιφερειακή Σύμβουλος Θάσου, Μ. Πολυμέρου με την απάντηση της – στο ίδιο ερώτημα – ήταν κατηγορηματική!!

Ο Τουρισμός είπε: ότι δεν, έτυχε ουδεμίας υποστήριξης, και έχει αποτύχει παταγωδώς, αφού η Αντιπεριφέρεια Τουρισμού της  ΑΜ.Θ. δεν πρόβαλε και δεν έκανε απολύτως τίποτε, για τον Τουρισμό.

[…Είναι χαρακτηριστικό της ανικανότητας των Ιθυνόντων του Τουρισμού της  ΑΜ.Θ.  Δύο φορές έγινε Περιφερειακό Συμβούλιο και τίποτε δεν συζητήθηκε. Ακόμη και το Τουριστικό Πρόγραμμα που έχει έρθει κατά καιρούς προς ψήφιση, αν και έγινε τροποποίηση, παραμένει ακριβώς το ίδιο τα τελευταία χρόνια!! Υπάρχει μεγάλη χρόνοκαθυστέρηση στην αξιοποίηση των προτάσεων μας, που εν τέλει όταν υιοθετούνται, είναι πλέον πολύ αργά!!

Οι δε Τουριστικές επιχειρήσεις αυτό που έχουν σήμερα να επιδείξουν είναι: Έξοδα χωρίς Έσοδα!

Πιστεύω ξεκάθαρα – τόνισε η κα Πολυμέρου – ότι τίθεται θέμα ανικανότητας από την αρχή! Έχω συνεργαστεί με τους απερχόμενους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού, οι οποίοι δεν ήταν γνώστες του αντικειμένου του Τουρισμού, και όμως υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από μέρους τους, καθώς ακούγανε τον κόσμο…!!

Δυστυχώς η σημερινή Διοίκηση με τον κο Τσώνη, ως Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, αλλά και ο ίδιος ο Περιφερειάρχης, συνεχίζουν να μην ακούν κανέναν από τον επιχειρηματικό κόσμο που δραστηριοποιείτε στον Τουρισμό…

Οι ιθύνοντες που μεριμνούν για τον Τουρισμό στην ΑΜΘ, πρέπει να είναι άνθρωποι του χώρου, και να έχουν σπουδάσει τον τουρισμό, για να είναι σε θέση να ενεργούν αναλόγως!!

Στο ερώτημα μας, εάν τους έχει γνωστοποιηθεί το Τουριστικό διαφημιστικό πακέτο με τον προϋπολογισμό του για το 2021, η κα Πολυμέρου εμφατικά απάντησε, ότι δεν γνωρίζει και δεν έχει λάβει ουδεμία σχετική ενημέρωση τα τελευταία δύο χρόνια! Μας παρέπεμψε μάλιστα στον κο Τσώνη διότι – τόνισε – εάν υπάρχει κάτι σχετικό με την Τουριστική Προβολή για την ΑΜ.Θ. κρατείτε ως επτασφράγιστο μυστικό από τον ίδιο!!!…]

Σχόλιο γράφοντος: η «Τουριστική Διαφήμιση» ενός προορισμού αποτελεί μια διαδικασία βαθμιαίας αξιολόγησης, δράσης και αναθεώρησης, με ευρύτερο σκοπό την αναγνώριση των υφιστάμενων κενών του τουριστικού τομέα και τη σύλληψη νέων ιδεών για συλλογικές δράσεις, ώστε να καλυφθούν τα κενά.

Θέτει μακροπρόθεσμους σκοπούς και με ενέργειες βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα, συμβάλλει στην πραγμάτωση αυτών των στόχων και σκοπών, με συνεχείς ελέγχους και επανεξετάσεις, ώστε να διεισδύει στην τουριστική αγορά.

**Από εμπειρίες του παρελθόντος συνάγεται ότι, όπου έχει ακολουθηθεί μία στρατηγική προσέγγιση της Τουριστικής Διαφήμισης, έχουν προκύψει μεγαλύτερα και για μακροχρόνια περίοδο οφέλη.

Το κλειδί για την επιτυχία της Τουριστικής Διαφήμισης μιας περιοχής υποδοχής Τουριστικού ρεύματος, είναι ο άριστος συντονισμός των ενεργειών και η ύπαρξη μιας ηγεσίας – «Οργάνου Τουριστικής Διαφήμισης», που θα αποσκοπεί στην καλή οργάνωση του τουρισμού.

Must Read

Mini lockdown: Από σήμερα “προστίθενται” Δράμα και Ξάνθη – Συνέχεια για την Καβάλα

Δεν άλλαξαν τα επιδημιολογικά δεδομένα για την ΠΕ Καβάλας, η οποία και παραμένει μέχρι και την Παρασκευή...

AΟ Καβάλα: Δικαίωση από το Διοικητικό Εφετείο, έκθετος ο Αυγενάκης!

Την ώρα που ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης επιμένει να υποστηρίζει πως η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού δικαίως...

Kavala Expo 2021: Αναβολή…άγνωστο μέχρι πότε!

Το πρόσφατα επιβληθέν μίνι lockdown στην ΠΕ Καβάλας "παρέσυρε", όπως αναμενόταν (και είχε ακουστεί), και την έκθεση...

Φάκελος Τουρισμός: Στα πλαίσια της συνεργασίας του «KAVALA PORTAL»  με όλους τους χώρους της Οικονομικής – Πολιτιστικής – Πολιτικής και της Κοινωνικής Ζωής του τόπου μας, προβήκαμε «ραδιοφωνικά» σε μία ανίχνευση του μείζονος τούτου θέματος που σχετίζεται με την Τουριστική προβολή από την εκπομπή «Η Επέλαση των Βαρβάρων».

Το πρώτο μας ερώτημα αποτέλεσε ένα άνοιγμα ραδιοφωνικής συνομιλίας σε ότι αφορά στην ενίσχυση της Τουριστικής προβολής  από πλευράς της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού για όλη την Περιφέρεια ΑΜ.Θ.

Γνωρίζοντας από τους ειδήμονες του χώρου προλογικά, επισημάνθηκε ότι, η Τουριστική Διαφήμιση αποτελεί ψυχοβιολογική αλλά και κοινωνική ανάγκη για τις οργανωμένες περιοχές υποδοχής τουριστικού ρεύματος. Γι’ αυτό και χρησιμοποιούνται: Στοιχεία, Ερεθίσματα, Ιδέες, αλλά και Προτάσεις, με τον προφορικό, τον γραπτό, ή και τον ηλεκτρονικό τρόπο…

Ως κριτήριο την αναγκαιότητα – αποτελεσματικότητα της «Τουριστικής προβολής» της ΑΜ.Θ.  συνομιλήσαμε από πλευράς του Επιμελητηρίου Καβάλας με τον Πρόεδρο κο Μάρκο Δέμπα και με τηνκα Μαρία Πολυμέρου, Περιφερειακή Σύμβουλο Θάσου, από πλευράς της Αντιπολίτευσης στην ΑΜ.Θ.

Με βάση τον «άμβωνα» επί του οποίου στηρίζεται η όλη φιλοσοφία της «ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ» (οι οικοδεσπότες της εκπομπής ρώτησαν):  αν για την θερινή περίοδο του 2021, η Περιφέρεια ΑΜ.Θ πιστοποίησε εμπράκτως την παρουσία τους, με Διαφημιστικές Τουριστικές Καμπάνιες «εγκαίρως και επαρκώς» για τις Τουριστικές Περιοχές της ΑΜ.Θ, αλλά και της ίδιας της πόλης της Καβάλας.

Ως Επιμελητήριο, ο Πρόεδρος κος Μ. Δέμπας, ισχυρίστηκε ότι το Κεφάλαιο της Τουριστικής Διαφημιστικής Προβολής, είναι πολύ σημαντικό!

[… Η Τουριστική διαφημιστική προβολή,  λόγω της σημαντικότητάς της, οφείλει να ενισχυθεί κατακόρυφα και να αποκτήσει νέα χαρακτηριστικά και προοπτικές. Πρόσφατα το Επιμελητήριο Καβάλας αντιμετώπισε το θέμα αυτό, με ιδιαίτερη σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα.

Το πρώτο βήμα  έγινε, για τη νησί της Θάσου, πραγματοποιώντας «Προγραμματική Σύμβαση» με την Marketing Greece, και με συμμετέχοντες επίσης: την Fraport, την Aegean, τους Ξενοδόχους Θάσου και Καβάλας, σε μια προσπάθεια να δημιουργηθεί «Ένα Τουριστικό Προϊόν προβολής» το οποίο στη συνέχεια θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε με τα ΜΜΕ, και τα δικά σας δίκτυα, δεδομένου ότι, μία εικόνα μας κάνει χίλιες λέξεις. Και φυσικά η εικόνα πάντα μένει!!

Η Περιφέρεια τόνισε – ο Πρόεδρος – έχει πόρους για Τουριστική προβολή…!!

Προς τούτο οι Δήμοι, η Περιφέρεια, και το Επιμελητήριο μπορούν να συνεργαστούν σε μια οικονομία κλίμακος, δημιουργώντας κοινές δράσεις…!!

Η κοινή στοχοθεσία είναι: Η δημιουργία κοινών δράσεων προβολής θα μπορούσαν να προβάλλονται σε Τοπικό, Περιφερειακό, και Πανελλήνιο επίπεδο. Επίσης και σε αγορές στόχους με μικρά «Spot» τα οποία να προβάλλονται όπου είναι εφικτό! Εκείνο που θα τονίσω από το Ραδιόφωνό σας είναι:

Η Περιοχή μας οφείλει να προβληθεί επαρκώς αφού διαθέτει και μπορεί να δώσει τόσο πολλά…]!!  

    

Η Περιφερειακή Σύμβουλος Θάσου, Μ. Πολυμέρου με την απάντηση της – στο ίδιο ερώτημα – ήταν κατηγορηματική!!

Ο Τουρισμός είπε: ότι δεν, έτυχε ουδεμίας υποστήριξης, και έχει αποτύχει παταγωδώς, αφού η Αντιπεριφέρεια Τουρισμού της  ΑΜ.Θ. δεν πρόβαλε και δεν έκανε απολύτως τίποτε, για τον Τουρισμό.

[…Είναι χαρακτηριστικό της ανικανότητας των Ιθυνόντων του Τουρισμού της  ΑΜ.Θ.  Δύο φορές έγινε Περιφερειακό Συμβούλιο και τίποτε δεν συζητήθηκε. Ακόμη και το Τουριστικό Πρόγραμμα που έχει έρθει κατά καιρούς προς ψήφιση, αν και έγινε τροποποίηση, παραμένει ακριβώς το ίδιο τα τελευταία χρόνια!! Υπάρχει μεγάλη χρόνοκαθυστέρηση στην αξιοποίηση των προτάσεων μας, που εν τέλει όταν υιοθετούνται, είναι πλέον πολύ αργά!!

Οι δε Τουριστικές επιχειρήσεις αυτό που έχουν σήμερα να επιδείξουν είναι: Έξοδα χωρίς Έσοδα!

Πιστεύω ξεκάθαρα – τόνισε η κα Πολυμέρου – ότι τίθεται θέμα ανικανότητας από την αρχή! Έχω συνεργαστεί με τους απερχόμενους Αντιπεριφερειάρχες Τουρισμού, οι οποίοι δεν ήταν γνώστες του αντικειμένου του Τουρισμού, και όμως υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από μέρους τους, καθώς ακούγανε τον κόσμο…!!

Δυστυχώς η σημερινή Διοίκηση με τον κο Τσώνη, ως Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, αλλά και ο ίδιος ο Περιφερειάρχης, συνεχίζουν να μην ακούν κανέναν από τον επιχειρηματικό κόσμο που δραστηριοποιείτε στον Τουρισμό…

Οι ιθύνοντες που μεριμνούν για τον Τουρισμό στην ΑΜΘ, πρέπει να είναι άνθρωποι του χώρου, και να έχουν σπουδάσει τον τουρισμό, για να είναι σε θέση να ενεργούν αναλόγως!!

Στο ερώτημα μας, εάν τους έχει γνωστοποιηθεί το Τουριστικό διαφημιστικό πακέτο με τον προϋπολογισμό του για το 2021, η κα Πολυμέρου εμφατικά απάντησε, ότι δεν γνωρίζει και δεν έχει λάβει ουδεμία σχετική ενημέρωση τα τελευταία δύο χρόνια! Μας παρέπεμψε μάλιστα στον κο Τσώνη διότι – τόνισε – εάν υπάρχει κάτι σχετικό με την Τουριστική Προβολή για την ΑΜ.Θ. κρατείτε ως επτασφράγιστο μυστικό από τον ίδιο!!!…]

Σχόλιο γράφοντος: η «Τουριστική Διαφήμιση» ενός προορισμού αποτελεί μια διαδικασία βαθμιαίας αξιολόγησης, δράσης και αναθεώρησης, με ευρύτερο σκοπό την αναγνώριση των υφιστάμενων κενών του τουριστικού τομέα και τη σύλληψη νέων ιδεών για συλλογικές δράσεις, ώστε να καλυφθούν τα κενά.

Θέτει μακροπρόθεσμους σκοπούς και με ενέργειες βραχυπρόθεσμου χαρακτήρα, συμβάλλει στην πραγμάτωση αυτών των στόχων και σκοπών, με συνεχείς ελέγχους και επανεξετάσεις, ώστε να διεισδύει στην τουριστική αγορά.

**Από εμπειρίες του παρελθόντος συνάγεται ότι, όπου έχει ακολουθηθεί μία στρατηγική προσέγγιση της Τουριστικής Διαφήμισης, έχουν προκύψει μεγαλύτερα και για μακροχρόνια περίοδο οφέλη.

Το κλειδί για την επιτυχία της Τουριστικής Διαφήμισης μιας περιοχής υποδοχής Τουριστικού ρεύματος, είναι ο άριστος συντονισμός των ενεργειών και η ύπαρξη μιας ηγεσίας – «Οργάνου Τουριστικής Διαφήμισης», που θα αποσκοπεί στην καλή οργάνωση του τουρισμού.

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

Mini lockdown: Από σήμερα “προστίθενται” Δράμα και Ξάνθη – Συνέχεια για την Καβάλα

Δεν άλλαξαν τα επιδημιολογικά δεδομένα για την ΠΕ Καβάλας, η οποία και παραμένει μέχρι και την Παρασκευή...

AΟ Καβάλα: Δικαίωση από το Διοικητικό Εφετείο, έκθετος ο Αυγενάκης!

Την ώρα που ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης επιμένει να υποστηρίζει πως η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού δικαίως και νομότυπα δεν χορήγησε στην...

Kavala Expo 2021: Αναβολή…άγνωστο μέχρι πότε!

Το πρόσφατα επιβληθέν μίνι lockdown στην ΠΕ Καβάλας "παρέσυρε", όπως αναμενόταν (και είχε ακουστεί), και την έκθεση Kavala Expo 2021. Με απόφαση...

Στην Καβάλα (και στην ΑΜΘ) η ΔΕΔΑ – Ενημέρωση για το δίκτυο φυσικού αερίου

Επίσκεψη στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα πραγματοποιήσουν την επόμενη εβδομάδα, από τη Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021 έως και την Παρασκευή...

Συλλυπητήριες ανακοινώσεις για το θάνατο της Μαρίας Φραντζεσκάκη

Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης Με βαθύτατη θλίψη πληροφορήθηκα τον αδόκητο χαμό της Μαρίας Φραντζεσκάκη. Οι...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία

- Advertisement -