11.8 C
Kavala
Δευτέρα, 8 Μαρτίου, 2021

“Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία”: “Δυσλειτουργίες στον χώρο της παιδείας εν μέσω κορωνοϊού”

Must Read

Ο…τηλεβόας: Ντροπή και μόνο ντροπή

Οι εικόνες που κάνουν, από το μεσημέρι της Κυριακής 7 Μαρτίου 2021, το γύρο του Internet (*)...

ΤΑ(Π)υρος στο υαλοπωλείο – του Χρήστου Ποτόλια

Έβαλαν τον ταύρο (ΤΑΠ) στο υαλοπωλείο και τους φαίνεται τώρα παράξενο που σπάνε τα γυαλικά.

Κορωνοϊός: Κρούσμα στο 12ο Δ.Σ. Καβάλας – Κλείνει σχεδόν το μισό σχολείο

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο διευθυντής του 12ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, σύμφωνα με πληροφορίες που προέκυψαν από...

Με βασικό σύνθημα την ατομική ευθύνη και αντί να φροντίσει ενδελεχώς για την υγιεινή και την ασφάλεια εκπαιδευτικών και μαθητών η κυβέρνηση, μεσούσης της πανδημίας του κορονοϊού, παρά το διάστημα των 3,5 μηνών που είχε στη διάθεσή της, δεν μπόρεσε να εγγυηθεί το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων με την επανέναρξη του σχολικού έτους. Επερώτηση σχετικά με τυχόν ενέργειες που προτίθεται να αναλάβει η Περιφέρεια προς την κατεύθυνση της μείωσης του συγχρωτισμού με αύξηση των σχολικών λεωφορείων, την διενέργεια τεστ και την προμήθεια υλικού στα σχολεία για την διευκόλυνση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατέθεσε η Παράταξη της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας προς τον κ. Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ. και την οποία κατ’ αρχήν συνυπογράφουν οι εκπαιδευτικοί και Περιφερειακοί Σύμβουλοί της κ.κ. Δημήτρης Λυμπεράκης και Κουράκ Ριτβάν και αναμένεται να τύχει απαντήσεως σε προσεχές Περιφερειακό Συμβούλιο. Ολόκληρη η επερώτηση έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της παράταξης στη θέση www.anenopro-amth.gr / ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ και έχει ως εξής:   

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

Θέμα: Τα τεκταινόμενα στον χώρο της Παιδείας εν μέσω κορονοϊού

Βιώνουμε, δυστυχώς, οι άμεσα εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία κι όχι μόνο, μία πρωτόγνωρη κατάσταση η οποία  επιτείνεται από την απειρία έως και αδιαφορία και απαξίωση του δημόσιου σχολείου από τη διοίκηση του Υπουργείου Παιδείας.

Η κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι είχε στη διάθεσή της 3,5 μήνες για την επανέναρξη του σχολικού έτους, δε μπόρεσε να εγγυηθεί το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και πυροδότησε μία πρωτοφανή κρίση στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Με βασικό της moto την «ατομική ευθύνη» , που απλώς σημαίνει την απόσειση της κυβερνητικής ευθύνης:

  1. Αντί να εξασφαλίσει μικρότερα τμήματα με περισσότερους δασκάλους και καθηγητές αύξησε μέσα στο καλοκαίρι τον αριθμό των μαθητών στην τάξη σε 27.  Έτσι ζούμε το κωμικοτραγικό  να απαγορεύει τις συναθροίσεις άνω των 9 ατόμων και τους γάμους- βαπτίσεις άνω των 50 ατόμων αλλά να επιτρέπει τον συγχρωτισμό 25-26 μαθητών σε σχολικές αίθουσες των 30 τ.μ και 250 μαθητών στον αυλόγυρο κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.
  2. Κώφευσε στα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας για αναζήτηση χώρων που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως σχολικές αίθουσες.
  3. Επανασύστησε, 20 μέρες πριν το άνοιγμα των σχολείων, ένα σκληρό κομματικό κράτος με τις αδιαφανείς τοποθετήσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης που διενήργησε.
  4.  Διαφοροποίησε, επί το «οικονομικότερον», τις συμβάσεις εργασίας του προσωπικού καθαριότητας των σχολείων με αποτέλεσμα αυτά να παρουσιάζουν εικόνα που δε συνάδει με τη κρισιμότητα της υγειονομικής κατάστασης που αντιμετωπίζουμε. Ούτε λόγος φυσικά για προμήθεια του απαραίτητου υλικού (μάσκες- υλικά καθαρισμού- αντισηπτικά). Αυτό καλύπτεται εκ των ενόντων και από τις συνεισφορές των συλλόγων γονέων.
  5. Αδιαφόρησε στις εκκλήσεις των Διευθυντών των σχολικών μονάδων για διάθεση περισσότερων λεωφορείων (αστικών- υπεραστικών) με τα οποία μετακινούνται οι μαθητές- μαθήτριες, με αποτέλεσμα να παρατηρείται αριθμός 60 και πλέον παιδιών καθημερινά στα λεωφορεία κατά τη μετάβαση/ αποχώρηση από τα σχολεία.
  6. Δεν αναβάθμισε το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (εξ αποστάσεως εκπαίδευση) και δεν επιμόρφωσε του εκπαιδευτικούς.

Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης και οι συν-διοικούντες ,αν προτίθενται να συμβάλλουν, μέσω συγκεκριμένων ενεργειών τους, στην :

  1. Αύξηση του αριθμού των σχολικών λεωφορείων που μεταφέρουν, από και προς τα σχολεία, μαθητές για την αποφυγή του συνωστισμού
  2. Ανεύρεση κονδυλίων για την προμήθεια αντισηπτικών, μασκών και υλικών καθαρισμού
  3. Διεξαγωγή τεστ ανίχνευσης του Covid 19 σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές για τον έλεγχο και την προληπτική διαχείριση κρουσμάτων
  4. Καταγραφή των αναγκών σε Η/Υ, διότι αυτοί και η πρόσβαση στο διαδίκτυο αποτελούν απαραίτητα εργαλεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
  5. Διεκδίκηση από την πολιτεία έκτακτης χρηματοδότησης για την κάλυψη των αναγκών της εκπαιδευτικής κοινότητας σε επαρκή εξοπλισμό, ώστε να διασφαλίζεται απρόσκοπτα η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η παροχή φορητών υπολογιστών και η δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο για κάθε οικογένεια αποτελεί στοιχειώδη υποχρέωση κυβέρνησης και περιφέρειας, εφόσον υποστηρίζουμε τις ίσες ευκαιρίες για όλους/όλες στην εκπαίδευση

Οι επερωτώντες περιφερειακοί σύμβουλοι:

  1. Δημήτρης Λυμπεράκης
  2. Ριτβάν Κουράκ
  3. Χρήστος Χατζηπέμου
  4. Κώστας Κατσιμίγας
  5. Σερκάν Μαχμούτ
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

Ο…τηλεβόας: Ντροπή και μόνο ντροπή

Οι εικόνες που κάνουν, από το μεσημέρι της Κυριακής 7 Μαρτίου 2021, το γύρο του Internet (*)...

ΤΑ(Π)υρος στο υαλοπωλείο – του Χρήστου Ποτόλια

Έβαλαν τον ταύρο (ΤΑΠ) στο υαλοπωλείο και τους φαίνεται τώρα παράξενο που σπάνε τα γυαλικά. Μέρες τώρα στα ερτζιανά...

Κορωνοϊός: Κρούσμα στο 12ο Δ.Σ. Καβάλας – Κλείνει σχεδόν το μισό σχολείο

Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο διευθυντής του 12ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, σύμφωνα με πληροφορίες που προέκυψαν από γονείς που ενημερώθηκαν από τη...

10 απινιδωτές εγκατέστησε η ΠΕ Καβάλας (φωτογραφίες)

Εδώ και πολλά χρόνια (ήδη από το 2018) έχουμε επισημάνει την ανάγκη να εγκατασταθούν σε πολυσύχναστους χώρους (είτε ανοιχτούς είτε κλειστούς) απινιδωτές...

Μιχάλης Λυχούνας: Ένας ανανήψας από την COVID-19 αφηγείται

Ένας από τους πλέον γνωστούς συμπολίτες μας που που έζησε "από πρώτο χέρι" την νόσο COVID-19 είναι ο αρχαιολόγος Μιχάλης Λυχούνας.

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία

- Advertisement -