Πανελλήνιο κορασίδων βόλεϊ: Δεν τα κατάφεραν τα κορίτσια του ΑΟ Καβάλα (βίντεο)

Must Read

image_print

Μόνο συγχαρητήρια αξίζουν στις παίκτριες της ομάδας βόλεϊ κορασίδων του ΑΟ Καβάλα, οι οποίες αγωνίστηκαν το απόγευμα της Τρίτης 10 Αυγούστου 2021 στον τελικό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος βόλεϊ Κ18 – έναν τελικό που διεξήχθη στο κλειστό γυμναστήριο Μουζακίου Καρδίτσας.

Μπορεί τα κορίτσια του Δημήτρη Μπαλάσα να μην κατάφεραν να κερδίσουν το πρωτάθλημα, καθώς ηττήθηκαν με 3-0 σετ από το Μαρκόπουλο (25-15, 25-17, 25-19), ωστόσο και μόνο η παρουσία τους στον τελικό της διοργάνωσης (για δεύτερη φορά μετά το 1987, όταν και πάλι ο ΑΟΚ είχε ηττηθεί από τον Απόλλωνα Κερατσινίου) είναι άξια συγχαρητηρίων!

Must Read

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ

Τελευταία Νέα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Κ16 στην Ελευθερούπολη

Το διήμερο 13-14 Ιουνίου το Δημοτικό στάδιο Ελευθερούπολης φιλοξένησε το Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών – Κοριτσιών για τον...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία