Νίκησε και ανέβηκε στην Α2 ο Ανδροσθένης! (βίντεο)

Must Read

image_print

Την πιο σημαντική νίκη της σεζόν πήρε ο Ανδροσθένης, καθώς επικράτησε με 3-1 σετ του ΑΓΣ Ιωαννίνων και εξασφάλισε την άνοδο στην Α2 Εθνική κατηγορία βόλεϊ γυναικών.

Οι γηπεδούχες κέρδισαν εύκολα το πρώτο σετ με 25-15, όμως στο δεύτερο έχασαν τη συγκέντρωσή τους και το παραχώρησαν με 25-16. Στο τρίτο και το τέταρτο σετ ο Ανδροσθένης επιβεβαίωσε την ανωτερότητά του και τα κατέκτησε με 25-19 και 25-12, αντίστοιχα.

Η χρονιά έκλεισε ιδανικά για τις Θασίτισες, οι οποίες σάρωσαν στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, έχοντας το απόλυτο των νικών και χάνοντας μόλις ένα σετ (από την ΑΕ Κομοτηνής). Στη συνέχεια, χωρίς να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερες δυσκολίες στέφθηκαν πρωταθλήτριες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Must Read

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ

Τελευταία Νέα

24 μετάλλια για τον ΝΟΘΑΚ στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης Masters

Εξαιρετική ήταν η παρουσία του ΝΟΘΑΚ στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κολύμβησης Masters, στο οποίο συμμετείχαν 593 αθλητές και αθλήτριες από...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία