11.8 C
Kavala
Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου, 2020

Καβάλα-Πρίνος: Παραμένει σε…”καραντίνα”, παραμένουν τα ευχολόγια και οι “διαδημοτικές”

Must Read

Το Σαββατοκύριακο θα “δούμε” φθινόπωρο (με την ματιά του meteokav.gr)

Πρόσκαιρη επιδείνωση θα παρουσιάσει το σκηνικό του καιρού σταδιακά από τις πρωινές ώρες του Σαββάτου με κύρια...

“Καθαρό” από τον κορωνοϊό το 14ο Νηπιαγωγείο Καβάλας

Ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι που διενεργήθηκαν στους μαθητές του 14ου νηπιαγωγείου Καβάλας (στον Προφήτη Ηλία) μετά τον...

Κρατική ενίσχυση 126 εκ ευρώ στους παραγωγούς ελαιόλαδου της Π.Ε. Καβάλας

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους παραγωγούς ελαιόλαδου της Π.Ε. Καβάλας πως...

Συνεχίζονται τα ευχολόγια και οι αντεγκλήσεις για την μη εκτέλεση δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή Καβάλας-Πρίνου, την ώρα που -σύμφωνα με τον προγραμματισμό των ακτοπλοϊκών εταιρειών- η γραμμή αυτή θα παραμείνει σε “καραντίνα” μέχρι και τις 13 Ιουνίου!

Μαζί με αυτά, βέβαια, συνεχίζεται και η απραξία των τοπικών φορέων (βουλευτών, δημοτικών αρχών, επιμελητηρίου κλπ.), οι οποίοι μοιάζουν σαν να έχουν αποδεχτεί την μοίρα τους, περιορισμένοι μόνο σε χλιαρές αντιδράσεις. Κάτι που έχει ήδη επισημάνει και η δημοτική παράταξη Θάσου “ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΘΑΣΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ –Πάμε Μαζί” του Δημήτρη Θεοδωρίδη, η οποία σε πρόσφατη ανακοίνωσή της (με τίτλο “Ποιος τη ζωή μας, ποιος την «κυβερνά»;”) επισημαίνει ότι:

Όσο η πορθμειακή γραμμή Πρίνου Θάσου-Καβάλας εξακολουθεί να παραμένει χωρίς δρομολόγια, η απάντηση στο ερώτημά μας είναι η εξής:
Δεν την «κυβερνά» ο Δήμαρχος Θάσου, ο οποίος αρκέστηκε σε μια επιστολή προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και δεν δέχτηκε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο να εκδοθεί ένα κοινό ψήφισμα από όλες τις παρατάξεις για την άμεση ανάγκη επαναλειτουργίας της πορθμειακής γραμμής Καβάλας-Θάσου προς όφελος όλων των Θασίων.
Δεν την «κυβερνά» ο Δήμαρχος Καβάλας, ο οποίος σιωπά για αυτό το σοβαρό κοινωνικό και οικονομικό πρόβλημα, που αφορά τους πολίτες, τους φορείς και τους επαγγελματίες της Καβάλας.
Δεν την «κυβερνούν» ο Αντιπεριφερειάρχης, ούτε οι κυβερνητικοί Βουλευτές, οι οποίοι δεν μπορούν να ασκήσουν πίεση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για την επιβολή υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, στις πλοιοκτήτριες εταιρίες, ανοίγοντας ξανά την πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου με ικανό αριθμό δρομολογίων λόγω της θερινής περιόδου.

Την ίδια ώρα, και ενώ η τοπική ΝΔ παραμένει -επί της ουσίας- άφαντη (μόνο κάποιες κινήσεις από τον Πασχαλίδη βλέπουμε, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο) στον ΣΥΡΙΖΑ “θυμήθηκαν” την διαβούλευση για το σχέδιο νόμου “Τροποποιήσεις στον ν. 2932/2001 ‘Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές'”, η οποία είχε ξεκινήσει στις 24 Απριλίου του 2019 και ολοκληρώθηκε στις 15 Μαΐου του ιδίου έτους (2 μήνες πριν τις -πρόωρες- βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019).

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το σχέδιο νόμου
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την διαβούλευση

Ένα σχέδιο νόμου που προέβλεπε, εκτός των άλλων:

α) την υποχρέωση στα Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (πορθμεία) της δρομολόγησης σε συγκεκριμένη γραμμή για δώδεκα μήνες
β) την απαγόρευση της προσωρινής τροποποίησης δρομολογίων από τον Μάιο μέχρι και τον Αύγουστο του έτους δρομολόγησης

Στην διαβούλευση αυτή συμμετείχαν και εκπρόσωποι της ΑΝΕΘ (αλλά και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκος Δέμπας), οι οποίοι είχαν εκφραστεί θετικά για το σχέδιο νόμου. Ωστόσο το Σ/Ν έμεινε στα χαρτιά λόγω της προσφυγής στις κάλπες και της αλλαγής.

Κατά τα άλλα, είχαμε την επαναφορά της πρότασης που είχε τεθεί στο παρελθόν για την δημιουργία διαδημοτικής επιχείρησης (με τη συμμετοχή των δήμων Καβάλας και Θάσου) με σκοπό την εκτέλεση δρομολογίων στην γραμμή Καβάλα-Πρίνος. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η παράταξη “Ο Τόπος της Ζωής μας” του Μάκη Παπαδόπουλου επισημαίνεται ότι:

Οι συνθήκες είναι πλέον ώριμες για να μελετηθεί η συμμετοχή των Δήμων και της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας στη σύσταση αναπτυξιακής εταιρείας ειδικού σκοπού για τη δημιουργία θαλάσσιας περιαστικής συγκοινωνίας μεταξύ ηπειρωτικού τμήματος και Θάσου.

Το νομοθετικό πλαίσιο του “Κλεισθένη” δίνει πλέον αυτή τη δυνατότητα. Χρειάζεται η πολιτική βούληση και η μακροπρόθεσμη στόχευση ώστε να αποφασίσουμε να επενδύσουμε ουσιαστικά στη σχέση μας με το νησί της Θάσου, ώστε να υποστηρίξουμε και τη βιωσιμότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος.

Ο Δήμος Θερμαϊκού έχει λάβει αντίστοιχη πρωτοβουλία με άλλους εννέα Δήμους του Νομού Θεσσαλονίκης, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ήδη έχει προχωρήσει στη μελετητική ωρίμανση της καθιέρωσης θαλάσσιας περιαστικής συγκοινωνίας.

Και η ζωή συνεχίζεται στην Καβάλα…

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

Το Σαββατοκύριακο θα “δούμε” φθινόπωρο (με την ματιά του meteokav.gr)

Πρόσκαιρη επιδείνωση θα παρουσιάσει το σκηνικό του καιρού σταδιακά από τις πρωινές ώρες του Σαββάτου με κύρια...

“Καθαρό” από τον κορωνοϊό το 14ο Νηπιαγωγείο Καβάλας

Ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι που διενεργήθηκαν στους μαθητές του 14ου νηπιαγωγείου Καβάλας (στον Προφήτη Ηλία) μετά τον εντοπισμό ενός παιδιού που ήταν...

Κρατική ενίσχυση 126 εκ ευρώ στους παραγωγούς ελαιόλαδου της Π.Ε. Καβάλας

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους παραγωγούς ελαιόλαδου της Π.Ε. Καβάλας πως σήμερα απεστάλη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή...

Δήμος Θάσου: Συγκέντρωση φαρμάκων και τροφίμων για το Κοινωνικό Φαρμακείο και Παντοπωλείο Καρδίτσας

Ο Δήμος Θάσου ενημερώνει του κατοίκους της Θάσου ότι, σε συνέχεια αιτήματος του Κοινωνικού Φαρμακείου και Παντοπωλείου Καρδίτσας, το οποίο υπέστη ολική...

Fake news για θάνατο στο νοσοκομείο Καβάλας από επιπλοκές του κορωνοϊού

Μια σειρά δημοσιευμάτων που κυκλοφόρησαν το πρωί της Πέμπτης 24 Σεπτεμβρίου 2020 προκάλεσαν, προς στιγμή, αναταραχή καθώς έκαναν λόγο για έναν 76χρονο...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία

- Advertisement -