11.8 C
Kavala
Σάββατο, 23 Ιανουαρίου, 2021

Καβάλα-Πρίνος: Παραμένει σε…”καραντίνα”, παραμένουν τα ευχολόγια και οι “διαδημοτικές”

Must Read

Ανοίγουν την 1η Φεβρουαρίου τα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Με ομόφωνη απόφαση η επιτροπή των ειδικών του υπουργείο Υγείας έδωσε το «πράσινο φως» να ανοίξουν την...

ΑΟ Καβάλα: “Η κοροϊδία συνεχίζεται – Αφήστε μας να παίξουμε”

Έχουμε ήδη φτάσει στα τέλη Ιανουαρίου του 2021 και ακόμα κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα...

Εξιχνίαση κλοπών οχημάτων από τον Ιούνιο 2020

Εξιχνιάστηκαν ύστερα από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων και ενδελεχείς έρευνες των αστυνομικών της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος...

Συνεχίζονται τα ευχολόγια και οι αντεγκλήσεις για την μη εκτέλεση δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή γραμμή Καβάλας-Πρίνου, την ώρα που -σύμφωνα με τον προγραμματισμό των ακτοπλοϊκών εταιρειών- η γραμμή αυτή θα παραμείνει σε “καραντίνα” μέχρι και τις 13 Ιουνίου!

Μαζί με αυτά, βέβαια, συνεχίζεται και η απραξία των τοπικών φορέων (βουλευτών, δημοτικών αρχών, επιμελητηρίου κλπ.), οι οποίοι μοιάζουν σαν να έχουν αποδεχτεί την μοίρα τους, περιορισμένοι μόνο σε χλιαρές αντιδράσεις. Κάτι που έχει ήδη επισημάνει και η δημοτική παράταξη Θάσου “ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΘΑΣΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ –Πάμε Μαζί” του Δημήτρη Θεοδωρίδη, η οποία σε πρόσφατη ανακοίνωσή της (με τίτλο “Ποιος τη ζωή μας, ποιος την «κυβερνά»;”) επισημαίνει ότι:

Όσο η πορθμειακή γραμμή Πρίνου Θάσου-Καβάλας εξακολουθεί να παραμένει χωρίς δρομολόγια, η απάντηση στο ερώτημά μας είναι η εξής:
Δεν την «κυβερνά» ο Δήμαρχος Θάσου, ο οποίος αρκέστηκε σε μια επιστολή προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας και δεν δέχτηκε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο να εκδοθεί ένα κοινό ψήφισμα από όλες τις παρατάξεις για την άμεση ανάγκη επαναλειτουργίας της πορθμειακής γραμμής Καβάλας-Θάσου προς όφελος όλων των Θασίων.
Δεν την «κυβερνά» ο Δήμαρχος Καβάλας, ο οποίος σιωπά για αυτό το σοβαρό κοινωνικό και οικονομικό πρόβλημα, που αφορά τους πολίτες, τους φορείς και τους επαγγελματίες της Καβάλας.
Δεν την «κυβερνούν» ο Αντιπεριφερειάρχης, ούτε οι κυβερνητικοί Βουλευτές, οι οποίοι δεν μπορούν να ασκήσουν πίεση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για την επιβολή υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, στις πλοιοκτήτριες εταιρίες, ανοίγοντας ξανά την πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου με ικανό αριθμό δρομολογίων λόγω της θερινής περιόδου.

Την ίδια ώρα, και ενώ η τοπική ΝΔ παραμένει -επί της ουσίας- άφαντη (μόνο κάποιες κινήσεις από τον Πασχαλίδη βλέπουμε, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο) στον ΣΥΡΙΖΑ “θυμήθηκαν” την διαβούλευση για το σχέδιο νόμου “Τροποποιήσεις στον ν. 2932/2001 ‘Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στις θαλάσσιες ενδομεταφορές'”, η οποία είχε ξεκινήσει στις 24 Απριλίου του 2019 και ολοκληρώθηκε στις 15 Μαΐου του ιδίου έτους (2 μήνες πριν τις -πρόωρες- βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019).

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το σχέδιο νόμου
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την διαβούλευση

Ένα σχέδιο νόμου που προέβλεπε, εκτός των άλλων:

α) την υποχρέωση στα Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (πορθμεία) της δρομολόγησης σε συγκεκριμένη γραμμή για δώδεκα μήνες
β) την απαγόρευση της προσωρινής τροποποίησης δρομολογίων από τον Μάιο μέχρι και τον Αύγουστο του έτους δρομολόγησης

Στην διαβούλευση αυτή συμμετείχαν και εκπρόσωποι της ΑΝΕΘ (αλλά και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκος Δέμπας), οι οποίοι είχαν εκφραστεί θετικά για το σχέδιο νόμου. Ωστόσο το Σ/Ν έμεινε στα χαρτιά λόγω της προσφυγής στις κάλπες και της αλλαγής.

Κατά τα άλλα, είχαμε την επαναφορά της πρότασης που είχε τεθεί στο παρελθόν για την δημιουργία διαδημοτικής επιχείρησης (με τη συμμετοχή των δήμων Καβάλας και Θάσου) με σκοπό την εκτέλεση δρομολογίων στην γραμμή Καβάλα-Πρίνος. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η παράταξη “Ο Τόπος της Ζωής μας” του Μάκη Παπαδόπουλου επισημαίνεται ότι:

Οι συνθήκες είναι πλέον ώριμες για να μελετηθεί η συμμετοχή των Δήμων και της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας στη σύσταση αναπτυξιακής εταιρείας ειδικού σκοπού για τη δημιουργία θαλάσσιας περιαστικής συγκοινωνίας μεταξύ ηπειρωτικού τμήματος και Θάσου.

Το νομοθετικό πλαίσιο του “Κλεισθένη” δίνει πλέον αυτή τη δυνατότητα. Χρειάζεται η πολιτική βούληση και η μακροπρόθεσμη στόχευση ώστε να αποφασίσουμε να επενδύσουμε ουσιαστικά στη σχέση μας με το νησί της Θάσου, ώστε να υποστηρίξουμε και τη βιωσιμότητα ενός τέτοιου εγχειρήματος.

Ο Δήμος Θερμαϊκού έχει λάβει αντίστοιχη πρωτοβουλία με άλλους εννέα Δήμους του Νομού Θεσσαλονίκης, την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ήδη έχει προχωρήσει στη μελετητική ωρίμανση της καθιέρωσης θαλάσσιας περιαστικής συγκοινωνίας.

Και η ζωή συνεχίζεται στην Καβάλα…

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Τελευταία Νέα

Ανοίγουν την 1η Φεβρουαρίου τα Γυμνάσια και τα Λύκεια

Με ομόφωνη απόφαση η επιτροπή των ειδικών του υπουργείο Υγείας έδωσε το «πράσινο φως» να ανοίξουν την...

ΑΟ Καβάλα: “Η κοροϊδία συνεχίζεται – Αφήστε μας να παίξουμε”

Έχουμε ήδη φτάσει στα τέλη Ιανουαρίου του 2021 και ακόμα κανείς δεν ξέρει αν και πότε θα ξεκινήσουν οι αθλητικές υποχρεώσεις για...

Εξιχνίαση κλοπών οχημάτων από τον Ιούνιο 2020

Εξιχνιάστηκαν ύστερα από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων και ενδελεχείς έρευνες των αστυνομικών της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Ασφάλειας Καβάλας, με τη συνδρομή...

Μητρώο Αθλητικών Σωματείων: ο ρόλος του και ο κατάλογος των ποδοσφαιρικών σωματείων της Π.Ε. Καβάλας

Αναμφίβολα η πανδημία του Covid-19  έχει προκαλέσει, μεταξύ άλλων, σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις (και) στον χώρο του αθλητισμού, με,...

Παρήγγειλαν…300 κιλά ψάρια…στο όνομα του αντιδημάρχου Θόδωρου Παπαδόπουλου!

Μια απίστευτη ιστορία με "θύματα" τον αντιδήμαρχο Πρωτογενούς Τομέα και Κοινοτήτων Καβάλας Θόδωρο Παπαδόπουλο και 3 επαγγελματίες που διατηρούν ιχθυοπωλεία στην Καβάλα...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία

- Advertisement -