Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

”Ελεύθερη είσοδος” στα πλοία υπό προϋποθέσεις για τα υβριδικά, ηλεκτρικά, και άλλων εναλλακτικών καυσίμων οχήματα – Πως θα γίνεται η μεταφορά τους.

Must Read

Νέα εγκύκλιο εξέδωσε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με την οποία αλλάζουν οι μέχρι πρότινος όροι που ίσχυαν (απαγόρευση λόγω πιθανής ανάφλεξης) για τα υβρικά, ηλεκτρικά και άλλων εναλλακτικών καυσίμων οχήματα. Στην νέα εγκύκλιο, παύει η απαγόρευση ανοίγοντας ”ελεύθερη είσοδο” υπό όρους και προϋποθέσεις στη μεταφορά τους με τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Έτσι οι νέοι κανονισμοί που δημοσιεύτηκαν στην εγκύκλιο από τους αρμόδιους φορείς του ΥΝΑΝΠ, δίνουν λύση στα μεγάλα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στους κατόχους των παραπάνω οχημάτων αλλά και στους επιχειρηματίες των νησιών με πυρήνα τον τουρισμό.

Πιο συγκεκριμένα,

Όροι και προϋποθέσεις στη φόρτωση των (AVFs) οχημάτων.

⚫Στα υβριδικά οχήματα, θα πρέπει η φόρτιση της μπαταρίας να μην υπερβαίνει το 40% ώστε το όχημα να μπορεί να εισέλθει – μεταφερθεί με το πλοίο.

⚫Στα οχήματα που φέρουν σύστημα υγραερίου ή φυσικού αερίου, θα πρέπει η δεξαμενή αυτών των καυσίμων να μην υπερβαίνει ποσοστό μεγαλύτερο του 50% της χωρητικότητας της δεξαμενής.

⚫Κατά τη φόρτωση οχημάτων ΑFVS ( Alternative Fuel Vehicles),θα πρέπει να υπάρχει καταγραφή είδουςθέσης, στην οποία θα τοποθετούνται ενώ το πλήρωμα θα πρέπει να τοποθετεί ειδικές πινακίδες κατάλληλης σήμανσης σε εμφανές σημείο των παραπάνω οχημάτων

⚫Όλα τα οχήματα, (AFVS) θα πρέπει να βρίσκονται σε χώρο με κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης χωρίς να υπάρχουν εμπόδια.

⚫Όλα τα οχήματα, τα οποία θα έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους (σε περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί) δε θα μπορούν να φορτωθούν στα εκάστοτε πλοία.

Επισημαίνεται ότι, η ευθύνη για τη διασφάλιση στο εκάστοτε όχημα βαραίνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων.

⚫Θα πρέπει να υπάρχει συνεκτίμηση κατά τη φόρτωση με μέτρηση ως προς το βάρος (κυρίως) των ηλεκτρικών οχημάτων, διότι τα πρώτα είναι κατά μέσο όρο 25% βαρύτερα από τα αντίστοιχα συμβατικά.

⚫Θα πρέπει να υπάρχει εξασφάλιση εύρυθμης λειτουργίας τεχνητού εξαερισμού χώρου φόρτωσης, (εφόσον πρόκειται για κλειστό φορτίο όπως Ro – Ro η κάποιας άλλης ειδικής κατηγορίας). Προτείνεται δε, η φόρτωση των οχημάτων να γίνεται σε ανοικτούς χώρους, εφόσον είναι εφικτό και οι χώροι είναι επαρκείς.

⚫Τέλος, θα πρέπει να γίνεται επισήμανση στους επιβιβαζόμενους οδηγούς για άμεση ενημέρωση προς το πλήρωμα σε περιπτώσεις που υπάρχουν ενδείξεις συναγερμού από το εκάστοτε όχημα τους.

Χωρίς συνοδούς στις παραπάνω κατηγορίες οχημάτων (AVFs)

Παράλληλα, η νέα εγκύκλιος διαγράφει τον όρο που ήθελε να υπάρχει συνοδός για τα συγκεκριμένα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων.

Έτσι, πλέον δε θα χρειάζεται να υπάρχει συνοδός στα οχήματα αυτά, δίνοντας μια ‘’ανάσα’’ σε όλες τις εταιρίες ενοικιάσεων αυτοκινήτων που εδρεύουν στα ελληνικά νησιά.

Κάθε χρονιά υπάρχει πολύ μεγάλη διακίνηση τουριστών, οι οποίοι επιλέγουν στην πλειονότητα τους, να νοικιάζουν όχημα.

<<Πράσινο φως>> στο τέλος.

Επομένως, αν αυτός ο όρος παρέμεινε και στη νέα εγκύκλιο θα δημιουργούσε πολύ μεγάλα προβλήματα σε όλη τη νησιωτική χώρα.

Συνεπώς, με αυτό τον τρόπο το ΥΝΑΝΠ ανάβει ουσιαστικά το «πράσινο φως» για τη μετακίνηση, υπό πιο χαλαρούς όρους και προϋποθέσεις των ηλεκτρικών, plug-in υβριδικών αλλά και υγραεριοκίνητων και αεριοκίνητων αυτοκινήτων σε όλη τη νησιωτική επικράτεια.

Ειδικά δε σε μια τουριστική περίοδο, η οποία είναι προ των πυλών.

Must Read

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ

Τελευταία Νέα

4 Επιτάφιοι στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας (βίντεο-φωτογραφίες)

Και φέτος, όπως και κάθε χρόνο από την ημέρα που ανέλαβε τη θέση του Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Το περιεχόμενο του Kavala Portal είναι προστατευμένο!