Διαγωνισμός φωτογραφίας ΔΗΚΕ Θάσου: Οι 3 φωτογραφίες που κέρδισαν

Must Read

image_print

Ο διαγωνισμός φωτογραφίας για τις ημέρες του αναγκαστικού εγκλεισμού λόγω του κορωνοϊου ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία!!!!!Οι μέρες εγκλεισμού που ζήσαμε όλοι μας το τελευταίο χρονικό διάστημα ήταν πρωτόγνωρες, όμως μας έδωσαν ένα δυνατό κίνητρο για έμπνευση και δημιουργία. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάζουμε τις τρεις νικητήριες φωτογραφίες του διαγωνισμού “Φωτογραφίζω από το σπίτι μου ότι αγαπώ, για να θυμάμαι πάντα ότι με έκανε πιο δυνατό”.Η βράβευση των τριών πρώτων νικητών αλλά και τον υπολοίπων συμμετεχόντων στον Διαγωνισμό θα γίνει από τον Δήμαρχο Θάσου κ Λευτέρη Κυριακίδη σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση και σε ημερομηνία που θα σας ανακοινωθεί σύντομα.

Ο Δήμος Θάσου και ο Δήμαρχος κ Λευτέρης Κυριακίδης, ο Πρόεδρος της ΔΗΚΕΘ κ Γιώργος Κουτσουμανής, ο Αντιπρόεδρος της ΔΗΚΕΘ κ Κώστας Βλαστάρης και η Καλλιτεχνική Συντονίστρια του Δήμου Θάσου κ Στέλλα Φουρναράκη, θέλουν να ευχαριστήσουν όλους τους διαγωνιζόμενους για την συμμετοχή τους και να συγχαρούν τους νικητές του διαγωνισμού.

Must Read

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ

Τελευταία Νέα

Παραλία Οφρυνίου: Οι πέτρες κερδίζουν έδαφος, η άμμος υποχωρεί

Έντονος προβληματισμός επικρατεί σε κατοίκους και επισκέπτες της Παραλίας Οφρυνίου, καθώς, όπως υποστηρίζουν, η εικόνα της ακτής έχει αλλάξει...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία