Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Πρώτα ήθελαν να διώξουν τον εργολάβο, τώρα φωτογραφίζονται μαζί του όταν βραβεύεται η Καβάλα

Must Read

Το καλοκαίρι του 2019, λίγες ημέρες προτού αποχωρήσει η τότε δημοτική αρχή Καβάλας (της Δήμητρας Τσανάκα), η τότε πρόεδρος της “ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ” Αναστασία Ιωσηφίδου είχε υπογράψει μια σύμβαση (μετά από διαγωνισμό) με έναν επιχειρηματία ονόματι Αλέξανδρο Τζεναλή, η εταιρεία του οποίου-ονόματι Louder than Horn– θα αναλάμβανε την τουριστική προβολή του δήμου Καβάλας.

2 μήνες μετά, η νυν δημοτική αρχή Καβάλας (του Θόδωρου Μουριάδη) είχε εκφραστεί αρνητικά για την σύμβαση αυτή, κατηγορώντας μάλιστα την κ. Ιωσηφίδου πως είχε προσπαθήσει να “δεσμεύσει” τη νέα δημοτική αρχή με μια σύμβαση που δεν την ήθελε! Μάλιστα, θυμόμαστε πως είχε προσληφθεί και δικηγόρος (καθηγητής Πανεπιστημίου) για να βρει νομικά ερείσματα ώστε να ακυρωθεί η σύμβαση αυτή.

Ο καιρός πέρασε, τα νομικά αυτά ερείσματα δεν βρέθηκαν, η σύμβαση “έτρεξε” κανονικά (με 2 παρατάσεις – έληξε στα τέλη Μαΐου 2021) και χτες λάβαμε ένα δελτίο τύπου (από τον κ. Τζεναλή) από το οποίο πληροφορηθήκαμε πως η επιχείρησή του έλαβε 2 βραβεία για την τουριστική προβολή της Καβάλας στα Tourism Awards 2021.

Η απορία μας δεν έγκειται στη βράβευση, αλλά στο γεγονός πως κατά τη διάρκειά της ο κ. Τζεναλής πλαισιωνόταν…από τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας Κωνσταντίνο Πεφάνη!

Και αναρωτιόμαστε: όλα αυτά που λέγονταν πριν από 2 χρόνια από τη νυν δημοτική αρχή ξεχάστηκαν τόσο εύκολα; Απλά και μόνο επειδή δόθηκε η δυνατότητα για φωτογράφιση;

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Για την ιστορία, το δελτίο τύπου αναφέρει τα εξής:

Την Πέμπτη 3 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε, στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου στην Αθήνα, η ανακοίνωση και η βράβευση των νικητών των φετινών βραβείων TOURISM AWARDS 2021, στα οποία η εταιρία Louder Than Horn απέσπασε δυο πολύ σημαντικά βραβεία.

Το ένα στην κατηγορία «ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ» για τις Δράσεις Τουριστικής Προβολής της Καβάλας που υλοποιήθηκαν το 2020. Η επιτροπή των Βραβείων που αποτελούταν από έγκριτους και καταξιωμένους ανθρώπους της Τουριστικής αγοράς και ακαδημαϊκούς επιβράβευσε την στρατηγική προβολής που ακολουθήθηκε, την ετοιμότητα απέναντι στις προκλήσεις που δημιούργησε η επιδημιολογική κρίση, την αλληλουχία των δράσεων, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα διείσδυσης στο κοινό των δράσεων προβολής.

Το δεύτερο βραβείο το απέσπασε στην κατηγορία «BEST PERSONALIZATION MARKETING» και αφορά στην τοποθέτηση συσκευών beacons και στην εφαρμογή “kavala places”, όπου δίνεται η δυνατότητα στον επισκέπτη που περιηγείται μέσα στην πόλη μέσω του κινητού του να ενημερώνεται και να πληροφορείται για διάφορα μνημεία, κτήρια κ.α.

Τα δύο βραβεία παρέλαβαν για λογαριασμό της εταιρίας Louder Than Horn ο διευθύνων κ. Αλέξανδρος Τζεναλής και για λογαριασμό του Δήμου Καβάλας ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής κ. Κωνσταντίνος Πεφάνης.

Μάλιστα ο κ. Αλέξανδρος Τζεναλής δήλωσε «Είμαστε πραγματικά περήφανοι για αυτά τα δύο βραβεία καθώς σημαντικοί άνθρωποι της τουριστικής αγοράς και επιστήμονες επιβραβεύουν τους κόπους μας και την ποιότητα της δουλειάς μας. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες που συνετέλεσαν σε αυτό το αποτέλεσμα μέσα σε πραγματικά δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες. Ακόμη προσωπικά νοιώθω περήφανος που μέσα από την δουλειά μας μπορέσαμε να προσφέρουμε στην ιδιαίτερη πατρίδα μας, την Καβάλα».

Must Read

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ

Τελευταία Νέα

“Missing alert” για τον 34χρονο Χρήστο Θώμο

Κορυφώνεται η αγωνία για τον 34χρονο Καβαλιώτη Χρήστο Θώμο, τα ίχνη του οποίου αγνοούνται από το πρωί της Τετάρτης...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
error: Το περιεχόμενο του Kavala Portal είναι προστατευμένο!