Το χάλκινο μετάλλιο στο άλμα εις μήκος με επίδοση 5,90 κατέκτησε η Αναστασία Ιωσηφίδου του ΟΚΑ Καβάλας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών Κ20 στην Πάτρα.
Η ίδια αθλήτρια έλαβε μέρος και στα 100μ. με εμπόδια, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση.
© Kavala-Portal.gr - Η επίσημη Φωνή της Καβάλας - Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr" και των δημιουργών τους αντίστοιχα.


