Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

5,4 εκ. ευρώ για την τουριστική προβολή της περιφέρειας ΑΜΘ - Αρκεί να μην δούμε βίντεο τύπου Euronews! Κύριο

Posted On Τρίτη, 08 Οκτωβρίου 2019 18:48 Γράφτηκε από τον

Με δελτίο τύπου που απεστάλη από το γραφείο τύπου της περιφέρειας ΑΜΘ γίνεται γνωστό ότι με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστου Μέτιου, η Περιφέρεια ΑΜΘ διαθέτει από το Επιχειρησιακό της Πρόγραμμα πόρους ύψους 5.416.250 ευρώ για την εφαρμογή μιας νέας, ολοκληρωμένης και σύγχρονης πολιτικής τουριστικής προβολής με τριετή διάρκεια (ως το τέλος του 2022).

Ελπίζουμε, βέβαια, να μην δούμε στο πλαίσιο της νέας αυτής πολιτικής προϊόντα όπως το διαβόητο βίντεο του τηλεοπτικού σταθμού Euronews που γυρίστηκε στα τέλη του 2017, και το οποίο είχε προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις για το περιεχόμενό του (πατήστε εδώ για να θυμηθείτε το βίντεο αυτό)!

Για την ιστορία, η ανακοίνωση της περιφέρειας ΑΜΘ συνεχίζεται ως εξής:

Η πολιτική τουριστικής προβολής που έχει σχεδιαστεί απευθύνεται στους δυνητικούς επισκέπτες της Περιφέρειας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και περιλαμβάνει δράσεις όπως την παραγωγή προωθητικών βίντεο, εντύπων και φωτογραφιών, τις ψηφιακές αλλά και έντυπες καμπάνιες τουριστικής προώθησης σε ελληνικά και διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης, την παραγωγή ψηφιακών προωθητικών εφαρμογών για υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα, τη φιλοξενία τουριστικών δημοσιογράφων και διαμορφωτών κοινής γνώμης, τα προωθητικά δώρα καθώς και τη συμμετοχή σε εκθέσεις, όπως επίσης σε διεθνώς αναγνωρισμένες εκδηλώσεις προώθησης τουριστικών προϊόντων.

Με αφορμή την υπογραφή της απόφασης για τη χρηματοδότηση των δράσεων, ο κ. Μέτιος πραγματοποίησε σύσκεψη στο γραφείο του στην Κομοτηνή με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Θανάση Τσώνη, τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, και πρώην Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, κ. Κώστα Αντωνιάδη, την Εκτελεστική Γραμματέα κ. Ζωή Κοσμίδου και υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας με αντικείμενο τον τουρισμό.

Σε δηλώσεις του ο κ. Μέτιος τόνισε:

«Η Διοίκησή μας είναι αυτή που έθεσε τον τουρισμό στο κέντρο του αναπτυξιακού σχεδιασμού της Περιφέρειας.

Κι αυτό γιατί ο τόπος μας διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία με τα οποία μπορούμε να χτίσουμε μια ελκυστική τουριστική ταυτότητα: πλούσια ιστορία και σημαντικά πολιτιστικά μνημεία, παρθένο φυσικό περιβάλλον και όμορφες παραλίες, ζωντανές πόλεις,  εξαιρετικά παραδοσιακά πιάτα και προϊόντα και προνομιακή γεωγραφική θέση.

Για την ανάδειξη όλων αυτών των στοιχείων σχεδιάσαμε μετά από ευρεία διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς μια ολοκληρωμένη πολιτική τουριστικής προβολής για τα επόμενα 3 χρόνια, η οποία αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και δικτύωσης και διαθέτουμε για αυτόν τον σκοπό σημαντικούς πόρους.

Με συστηματική δουλειά και στοχευμένες ενέργειες είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να κάνουμε σημαντικά βήματα στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης.»

Η νέα πολιτική τουριστικής προβολής της Περιφέρειας περιλαμβάνει:

  • Τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της Περιφέρειας
  • Παραγωγή γενικών και θεματικών βίντεο προώθησης και τηλεοπτικών σποτ
  • Επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται τόσο σε επαγγελματίες του τουρισμού όσο και σε επισήμους
  • Κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών πάνελ σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας
  • Δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος
  • Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ
  • Ηλεκτρονική καμπάνια στο διαδίκτυο, στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε εξειδικευμένους τουριστικούς ιστοτόπους
  • Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδος
  • Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού
  • Συμμετοχή σε B2B workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
  • Οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας για επαγγελματίες του τουρισμού, δημοσιογράφους και διαμορφωτές κοινής γνώμης
  • Κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ διαδίκτυο, κινητές συσκευές, εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας κλπ)
  • Παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής
  • Διενέργεια ερευνών με στόχο την αποτύπωση και αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής

Παράλληλα, θα λάβει χώρα η συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜΘ στις παρακάτω εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό (ενδεικτικά):

  • Vakantie BEURS, Ουτρέχτη, Ολλανδία
  • Holiday Spa, Σόφια, Βουλγαρία
  • IFT, Βελιγράδι, Σερβία
  • TTR, Βουκουρέστι, Ρουμανία
  • ΙΤΒ, Βερολίνο, Γερμανία
  • ΜΙΤΤ, Μόσχα, Ρωσία
  • Ταξίδι, Λευκωσία, Κύπρος
  • Greek Travel Show, Αθήνα
  • IFTM TOP RESA, Παρίσι, Γαλλία
  • ΔΕΘ, Θεσσαλονίκη
  • Birdfair, Λέστερ, Αγγλία
  • Tour Natur, Ντίσελντορφ, Γερμανία
  • World Travel Show, Βαρσοβία, Πολωνία
  • WTM, Λονδίνο, Αγγλία
  • Philoxenia, Θεσσαλονίκη
  • Prowein, Ντίσελντορ, Γερμανία
  • Fruit Logistica, Βερολίνο, Γερμανία
  • Sial, Παρίσι, Γαλλία
  • Anuga, Κολωνία, Γερμανία
  • Natural & Organic, Λονδίνο, Αγγλία
  • Alimentaria, Βαρκελώνη, Ισπανία
  • Food expo, Αθήνα
  • Detrop, Θεσσαλονίκη
  • Πανέβρια Αγροτική Έκθεση, Φέρρες
  • Kavala Expo, Καβάλα
  • Πανελλήνια Γενική Έκθεση Ξάνθης, Ξάνθη
  • Alexpo, Αλεξ/πολη
  • Πανελλήνια Εμπορική Έκθεση ΑΜΘ, Κομοτηνή
Tweet

Σχετικά Άρθρα

  • Λαϊκή Συσπείρωση ΑΜΘ: Επερώτηση προς περιφερειάρχη για τις προσφυγικές ροές D3b918f972a5be71b1b552744a8a2211 M

    Το τελευταίο διάστημα γινόμαστε μάρτυρες μιας συνεχόμενης αύξησης των προσφυγικών ροών προς τη χώρα μας, που είναι αποτέλεσμα τόσο των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων, όσο και της πολιτικής της τούρκικης κυβέρνησης που αξιοποιεί και αυτό τον τρόπο για να κλιμακώνει τις πιέσεις της στην περιοχή, για να κερδίζει ανταλλάγματα στο πλαίσιο των παζαριών που κάνει για τα συμφέροντα της αστικής τάξης της Τουρκίας. Οι πρόσφυγες και μετανάστες είναι τα θύματα αυτής της πολιτικής, αλλά και της απαράδεκτης συμφωνίας ΕΕ-Τουρκίας που οδηγεί στο διπλό εγκλωβισμό τους στη χώρα μας και απαγορεύει την ελεύθερη διέλευση τους και την αίτηση ασύλου στην τελική χώρα προορισμού.

     Ειδικά στην περιοχή μας η αύξηση των ροών τόσο από τα χερσαία σύνορα όσο και από τη θάλασσα δημιουργεί ιδιαίτερα προβλήματα που χρειάζεται να αντιμετωπιστούν. Η ευθύνη αφορά πρώρα απ όλα την κυβέρνηση και τους μηχανισμούς της και σε δεύτερο βαθμό και την Τοπική Διοίκηση και την περιφέρεια που χρειάζεται να παρέμβει.

    Πιο συγκεκριμένα η αύξηση των ροών και μάλιστα πάνω στην Εγνατία και άλλους επαρχιακούς δρόμους αυξάνει τον κίνδυνο ατυχήματος. Ενώ η αύξηση των αφίξεων στο ΚΥΤ του Βορείου ¨Έβρου φέρνει στην επιφάνεια σοβαρά ζητήματα που αφορούν τις υποδομές και πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα.

    Επερωτάται ο κ. Περιφερειάρχης σε ποιες ενέργειες θα προβεί και ποια μέτρα θα πάρει, ώστε:

    • Να λυθεί άμεσα το ζήτημα της οργανωμένης μεταφοράς προσφύγων και μεταναστών στις οργανωμένες υποδομές της ηπειρωτικής χώρας με κρατική ευθύνη, ακόμη και με έκτακτη χρηματοδότηση, καθώς και το ζήτημα του επισιτισμού της. ¨Έτσι διασφαλίζονται και η ασφάλεια η δική τους, αλλά και αντιμετωπίζεται η ανησυχία των κατοίκων της περιοχής, αλλά και η σπέκουλα που γίνεται και από ακροδεξιές φασιστικές ομάδες.
    • Να στηριχτεί άμεσα το ΚΥΤ του Βορείου Έβρου, με όλες τις απαραίτητες ειδικότητες ιατρικού προσωπικού(παιδίατρο, δερματολόγο κ.α.), ειδικά μπροστά στο χειμώνα, αφού συγκεντρώνεται αρκετά μεγάλος αριθμός και ασυνόδευτων παιδιών , που απαιτεί ειδική φροντίδα. Να παρθούν άμεσα μέτρα για ταχύτατο εμβολιασμό κι προστασία τους.
    • Να παρθούν μέτρα όπως όπως η ναύλωση μικρού λεωφορείου για τη μετακίνηση των εργαζομένων, αφού τις βραδινές ώρες δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία και οι εργαζόμενοι του ΚΥΤ, που εργάζονται με χαμηλούς μισθούς όπως οι υπόλοιποι αναγκάζονται να πληρώνουν από την τσέπη τους τη μετακίνηση τους.

     

    ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

    ΟΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

    ΠΑΠΑΤΟΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

  • Περιφέρεια ΑΜΘ: "Ρίχνει" χρήμα για συνέδριο θρησκευτικού τουρισμού στην Καβάλα 48f127dd2d8ab40579ebb3bb626653cf M

    Μπορεί ένα από τα πλέον σημαντικά κομμάτια της ιστορίας του νομού Καβάλας να αποτελεί η παρουσία του Αποστόλου Παύλου και η βάπτιση της πρώτης Ευρωπαίας χριστιανής (της Λυδίας της Φιλιππησίας), ωστόσο επί της ουσίας λιγοστά οργανωμένα πράγματα (και περισσότερο μεμονωμένες ενέργειες) έχουν γίνει για την ανάδειξη του θρησκευτικού τουρισμού και των αξιοθέατων που σχετίζονται με αυτό (όπως η διαδρομή "Στα Βήματα του Αποστόλου Παύλου" και το Βαπτιστήριο της Λυδίας).

    Μια κίνηση που είναι σε θέση, ενδεχομένως, να αναδείξει αρκετές πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τον θρησκευτικό τουρισμό και να τις συντονίσει μοιάζει να είναι η πρωτοβουλία της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης για την διεξαγωγή ενός συνεδρίου θρησκευτικού τουρισμού στην Καβάλα (προφανώς στο συνεδριακό κέντρο της Λυδίας -αν και στην ανακοίνωση που έχει σταλεί στα τοπικά ΜΜΕ δεν έχει γίνει κάποια συγκεκριμένη αναφορά), σε συνεργασία με την Μητρόπολη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου. Το πότε ακριβώς αναμένεται να διεξαχθεί το συνέδριο αυτό δεν έχει γίνει γνωστό.

    Το δελτίο τύπου της περιφέρειας ΑΜΘ αναφέρει τα εξής:

    Συνάντηση με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανο είχαν ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος και ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Κώστας Αντωνιάδης στα γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως στην Καβάλα.

    Θέμα της συνάντησης ήταν η πρόθεση της Περιφέρειας να διοργανώσει με την τοπική Μητρόπολη ένα συνέδριο θρησκευτικού τουρισμού στην Καβάλα με σκοπό την ανάδειξη των μνημείων και των τοποθεσιών που συνδέονται με την πορεία που ακολούθησε ο Απόστολος Παύλος στην περιοχή.

    Στη συνάντηση, εκτός από το συνέδριο, συζητήθηκαν και μια σειρά από παρεμβάσεις που θα πραγματοποιήσει η Περιφέρεια προκειμένου οι εν λόγω τοποθεσίες να αναδειχθούν και να γίνει ευκολότερη η πρόσβαση σε αυτές

  • Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου: Παρουσίαση δράσεων για το 2019 Bcea33a3ae6fb784fd70ad232843b527 M

    Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019, στο Καλογερικό της Θάσου, παρουσιάστηκε το σύνολο των δράσεων προβολής που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού Καβάλας – Θάσου το 2019.

    Οι πέντε φορείς που δημιούργησαν την «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους, ανέδειξαν τη μοναδικότητα των προορισμών και απέδειξαν ότι η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα.

    Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε 3 άξονες δράσης για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό:

    • Δημιουργία Περιεχομένου: αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και το χαρακτήρα των προορισμών δημιουργήθηκαν συνολικά πέντε (5) Videos, φωτογραφικό πορτφόλιο εξήντα (60) πρωτότυπων φωτογραφιών καθώς και δυο (2) ταξιδιωτικά αφιερώματα με την τεχνική του storytelling.
    • Ψηφιακή καμπάνια: το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε αποτέλεσε το υλικό της καμπάνιας των προορισμών, το οποίο προωθήθηκε μέσα από το Discovergreece.com και τα Social Media του. Επιπρόσθετα υλοποιήθηκε Instagram Takeover καμπάνια στο Discovergreece.com, για μία εβδομάδα, με τον δημοφιλή Instagrammer Spathumpa να μεταδίδει σε πραγματικό χρόνο τις εμπειρίες του στην Καβάλα και τη Θάσο.
    • Ενέργειες δημοσιότητας: Πέντε (5) Γερμανοί δημοσιογράφοι από δημοφιλή μέσα της γερμανικής αγοράς και τρεις (3) bloggers από την Πολωνία, την Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία επισκέφθηκαν του προορισμούς και αποτύπωσαν τις εμπειρίες και την μοναδικότητα τους μέσα από 28 έντυπα και ηλεκτρονικά αφιερώματα, δημιουργώντας παράλληλα ένα δυναμικό ψηφιακό αποτύπωμα που μεταφράζεται σε περισσότερα από 270 social media posts και stories.

    «Η Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας – Θάσου αναδεικνύει πρωτίστως την αξία της συνεργασίας για την προβολή του προορισμού, και παράλληλα τονίζει και τη σημασία της προβολής του προορισμού μέσα από συντονισμένες δράσεις, στοχευμένη στρατηγική και αξιοποίηση data. Μια προσέγγιση που θα έπρεπε να υιοθετηθεί και σε επίπεδο διαχείρισης προορισμών και διαμόρφωσης προϊόντος» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

    Ενώ ο κος Αντώνης Μιτζάλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας τόνισε «Η κοινή προσπάθειά μας ανέδειξε ένα μικρό μέρος από τον μεγάλο πλούτο τοπικών χαρακτηριστικών που διαθέτει η περιοχή της Καβάλας – Θάσου. Χαρακτηριστικά που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε πολλές κατηγορίες επισκεπτών. Η καλή συνεργασία των τοπικών φορέων με τη Marketing Greece έδωσε τους πρώτους της καρπούς για το καλοκαιρινή σαιζόν του 2019 που τους παρουσιάζουμε σήμερα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας με τον ίδιο ενθουσιασμό και για τη σαιζόν του 2020».

    «Μία πρωτοφανής σε επαγγελματισμό και ποιοτικά χαρακτηριστικά, προσπάθεια τουριστικής ανάδειξης, προώθησης και προβολής της Θάσου, ως ολοκληρωμένου προορισμού διακοπών, υλοποιήθηκε μέσα από την Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου, αποτελώντας την πιο σημαντική πρωτοβουλία στην τουριστική ιστορία του νησιού, και αποδεικνύοντας, ότι οι συνέργειες μπορούν να αποδώσουν και να αποτελέσουν την πιο καινοτόμα και ζωτικής σημασίας αναπτυξιακή πρόταση των ημερών.» συμπλήρωσε ο κος Πάρης Παρασχούδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου.

    Ο κος Παναγιώτης Αγγελίδης, Αντιπρόεδρος του Επιμελητήριου Καβάλας δήλωσε «Ως Επιμελητήριο Καβάλας θεωρώντας τον τουρισμό βασικό πυλώνα ανάπτυξης της περιοχής μας, εκφράζω τη χαρά μου για τη συμμετοχή του Επιμελητήριου σε αυτή τη συνέργεια. Πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας σε αυτό που ονομάζουμε τουριστικό προϊόν πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις  νέες μεθόδους προώθησης και ανάπτυξης των τουριστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής μας. Η συνεργασία με φορείς όπως οι συμμετέχοντες σε αυτή τη Σύμπραξη αυτή τη λογική αποτυπώνει. Πιστεύω και εύχομαι να συνεχιστούν και στο μέλλον ανάλογες αξιόλογες συνέργειες».

    «Θα ήθελα να εκφράσω την απόλυτη ικανοποίησή μου για την επιτυχημένη ολοκλήρωση αυτής της πρώτης φάσης της συντονισμένης δράσης με στόχο την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Ως Fraport Greece θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο να επενδύουμε στις συνεργασίες με τους τοπικούς φορείς προκειμένου να υποστηρίζουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τουριστική ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούμε. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Marketing Greece για την άψογη συνεργασία και την προσήλωσή της στην άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών» σχολίασε o κος Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.

    Δελτίο τύπου

Insta

146542863

 

Nautical Club Of Kavala Logo

  44493438 1978268539139579 1920803640713412608 N

Konstantinos Jewellery Banner  

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Kreka

Odeio

Vitrokosmos

Dhmh

DeltaTV Logo

Star Dramas

1174612 371849632918150 1744395463 N

Emedia

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας