Δεν περνάνε και τις καλύτερές τους ημέρες οι δρόμοι στη Νέα Πέραμο (όπως και σε πολλά άλλα μέρη του δήμου Παγγαίου), όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει από το φωτογραφικό υλικό που ανάρτησε ο κάτοικος του οικισμού και περιφερειακός σύμβουλος ΑΜΘ Δημήτρης Λυμπεράκης.
Σύμφωνα με τον ίδιον,
Καλως ήλθατε στην τουριστική Ν. Πέραμο. Οι δρόμοι μοιάζουν με Ολλανδικό τυρί, αυτό με τις τρύπες
Έλλειψη σεβασμού από την διοίκηση του δήμου προς τους πολίτες και απαξίωση μονίμων κατοίκων και τουριστών
Η κατάσταση είναι απερίγραπτη
Μήπως θα έπρεπε το επόμενο trail run να γίνει στην Ν. Περαμο;























