Με κοινή υπουργική απόφαση που έλαβαν οι υπουργοί Οικονομικών και Μεταφορών-Υποδομών -και η οποία δημοσιεύτηκε την Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως- ορίζεται μια…νέα θέση για τον μετωπικό σταθμό διοδίων στην Άσπρη Άμμο. Συγκεκριμένα, με την απόφαση αυτή ο σταθμός μετατοπίζεται από το 474ο χιλιόμετρο (και από ένα σημείο στο οποίο οι ιθύνοντες της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” είχαν συναντήσει πάρα προβλήματα εξαιτίας της έλλειψης αδειοδότησης από τη “ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ” για την έκταση που είχε δεσμευτεί για τον σταθμό) στο 479ο χιλιόμετρο.
Πατήστε εδώ για να δείτε το ΦΕΚ
Όλα αυτά την ώρα που, παρά τις συνεχόμενες δεσμεύσεις από πλευράς της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” ότι θα επιταχυνθούν οι εργασίες για την κατασκευή του πλευρικού σταθμού διοδίων στην ανατολική είσοδο της Καβάλας, αυτές όχι μόνο δεν επιταχύνονται αλλά “κρατούν” και την ανατολική είσοδο κλειστή!
Εμείς, πάλι, θυμόμαστε ότι ακριβώς εξαιτίας αυτών των δεσμεύσεων της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” οι καταστηματάρχες της ανατολικής πλευράς της Καβάλας δεν είχαν προχωρήσει σε κατάθεση αγωγής σε βάρος της επιχείρησης. Επίσης, θυμόμαστε τις ατέρμονες συσκέψεις των “εμπλεκόμενων φορέων” και τις ανακοινώσεις “κατόπιν ενεργειών μας” από πολιτικούς φορείς του τόπου.
Παρόλα αυτά, η ανατολική είσοδος παραμένει κλειστή. Και το ερώτημα είναι “Ως πότε;”
Υπάρχει, όμως, και ένα άλλο ερώτημα: Στην χτεσινή συνάντηση του δημάρχου Καβάλας με την Εγνατία Οδό τέθηκε το θέμα της ανατολικής εισόδου; Αν όχι, γιατί;