Βοούν τα «social media», από τα παράπονα επιβατών, αναφορικά στους εργαζόμενους στο ΚΤΕΛ Καβάλας. Η διάγνωση έγκειται στο γεγονός, της αδιαφορίας, της έλλειψης σεβασμού στον ταξιδιώτη και της δήθεν εξυπηρέτησης, χωρίς ουσία φυσικά…!!
Μόνον ένα λεπτό νήμα χωρίζει τον μύθο από την θλιβερή πραγματικότητα!!
Σε ένα σταθμαρχείο μικρών διαστάσεων όπως της Καβάλας, δεν πραγματοποιούνται αναγγελίες αναχωρήσεων των δρομολογίων- ακόμη και εάν υπάρχει απευθείας ανταπόκριση με άλλες πόλεις- με αποτέλεσμα, να υπάρχει ακόμη και μία ώρα αναμονή, για την/ον επιβάτη.
Ακόμη και στα αεροδρόμια, οι αναγγελίες που πραγματοποιούνται από τις αεροπορικές εταιρείες, με σκοπό έγκαιρη και άψογη εξυπηρέτηση των επιβατών, είναι επαναλαμβανόμενες!!
Η περίπτωση και της Θάσου: Γονείς καταγγέλλουν περιστατικά που αφορούν στους μαθητές όλων των βαθμίδων στο νησί της Θάσου.
Εκτός από τα παράπονα των ενηλίκων στην ευρύτερη περιοχή του Νομού της Καβάλας, τα συμβάντα αυτά αποτελούν σοβαρό ζήτημα και στη μετακίνηση των μαθητών με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ στη Θάσο, καθώς ένας οδηγός «βρίζει, με πάρα πολύ άσχημους χαρακτηρισμούς, τα ανήλικα παιδιά του Δημοτικού και Γυμνασίου» κάνουν λόγο γονείς των παιδιών στη Θάσο.
Ταυτόχρονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαβάζουμε συγκεκριμένες καταγγελίες, από επιβάτες – συμπολίτες, με κύρια χαρακτηριστικά, την αδιαφορία στο χρόνο, στην αναμονή στη στάση επιβατών, κι αν επιδοτείται, τότε, αλίμονο στη χώρα αυτή, στον τόπο αυτό!!
Αυτούσια παραδείγματα:
«Στη στάση του Παληού περιμένουν συνήθως, κατάκοποι εργαζόμενοι καθαριότητας, εργαζόμενοι σε πολλές επιχειρήσεις εστίασης και το λεωφορείο για Καβάλα περνάει 6,30 συνήθως με απόκλιση 5 λεπτών, δικαιολογημένη και σε περίπτωση δεν προλάβεις το λεωφορείο που είναι μισοάδειο, το επόμενο έρχεται μισή ώρα μετά!!!. Αν αυτό δεν είναι αδιαφορία, τι είναι ;
Στο μεταξύ όταν αρχίσει να βρέχει, δεν μπορείς να σταθείς στη στάση…
Φυσικά οι εκλεγμένοι μας “άρχοντες” δεν χρησιμοποιούν ποτέ την συγκοινωνία, γι’ αυτό ποτέ μα ποτέ δεν ενδιαφέρονται για τους συμπολίτες τους, που δεν έχουν δικά τους μέσα μετακίνησης. Ας μην αναρωτιούνται γιατί η πόλη ασφυκτιά από αυτοκίνητα. Αυτή είναι η τουριστική Καβάλα, πόλη 2024 !
Και φυσικά σε μια τουριστική πόλη, που απουσιάζει η τουριστική συνείδηση, εδώ και δεκαετίες, βαθμολογείται κάτω απέ τη βαση!! .
Ένας αγανακτισμένος επιβάτης που χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ, μας είπε: Σε μια διαμαρτυρία του, του απάντησαν οι κύριοι του ΚΤΕΛ, άμα ΔΕΝ θέλετε το ΚΤΕΛ, πάτε με τα πόδια, και αυτό εν μέσω τουριστικής περιόδου.
Και φοιτητές έχουν επίσης παράπονα, τονίζοντας ότι οι άνθρωποι του ΚΤΕΛί, αδιαφορούν για τους πολίτες, νομίζουν ότι είναι στην δεκαετία το 60 που ο πελάτης θέλει δεν θέλει θα υποκύψει, σε αυτούς.
Οι κάτοικοι που χρησιμοποιούν το ΚΤΕΛ και περιμένουν στη στάση, πρέπει να βγαίνουν μισή ώρα, πριν έρθει το λεωφορείο και να περιμένουν.. για να μην το χάσουν… «Μονοπώλιο» που το εκμεταλλεύονται άλλοι….
Και στο ΚΤΕΛ Χρυσούπολης τα ίδια. Αγενείς συμπεριφορές σε εργαζόμενους, σε ηλικιωμένους, σε τουρίστες, σε μαθητές.
Έχουν τύχει τουρίστες από Καβάλα να θέλουν να πάνε στην Ξάνθη και τους πήγαν στην Κεραμωτή!!!!!, αφού οι άνθρωποι αυτοί δεν γνωρίζουν να επικοινωνούν, με κανένα συνάνθρωπό τους…
Ένα άλλος συντοπίτης, μας είπε ότι είναι χρόνια οδηγός στον ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης και ντρέπεται για ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας… δυστυχώς!
Μια μητέρα στις 7/11/24 μας διηγήθηκε κάτι εξαιρετικά λυπηρό, που οφείλεται στην αδιαφορία των ανθρώπων του ΚΕΤΛ…με αποτέλεσμα να έχει το εισιτήριο στο χέρι από Καβάλα για Κεραμωτή, αλλά χωρίς αναγγελία αναχώρησης, το έχασε και αναγκάστηκε και πήγε στην Κεραμωτή με ΤΑΧΙ! (το λεωφορείο αναχωρούσε και το ταμείο έβγαζε εισιτήρια για ΚΕΡΑΜΩΤΗ)!!! Μία περίπτωση ΣΟΚ!!!
***Kavala Portal: Μία και μόνη (αυτονόητη) ερώτηση προς τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου και στα Μέλη του Δ.Σ. αλλά και στους εργαζόμενους στο ΚΤΕΛ Ν. Καβάλας:
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΙΟΠΟΡΙΖΕΣΤΕ […];;