Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

Τεχνολογία (117)

Τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας καθώς και τα σύγχρονα εργαλεία προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών καθιστούν το digital marketing ως αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής κάθε εταιρείας και επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο Διαδίκτυο.

Στα σεμινάρια μάρκετινγκ του Leader School έχετε την ευκαιρία να μάθετε πώς να χαράσσετε αποτελεσματικές για τους εκάστοτε στόχους στρατηγικές, μέρος των οποίων αποτελεί η προσέγγιση του target group που ενδιαφέρει την εταιρεία/επιχείρηση ώστε να προωθείται κατάλληλα, αποτελεσματικά και όσο το δυνατόν πιο οικονομικά η δραστηριότητά της.

Η στόχευση του κοινού στο digital marketing αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας κάθε καμπάνιας καθώς πλέον η διαφημιζόμενη εταιρεία/επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της μόνο στη μερίδα του καταναλωτικού κοινού που ενδιαφέρεται πραγματικά.

Οι προηγμένες διαφημιστικές πλατφόρμες των digital καναλιών επικοινωνίας παρέχουν τη δυνατότητα συγκεκριμένης στόχευσης του κοινού που ενδιαφέρει την κάθε εταιρεία/επιχείρηση, αλλά και τη δυνατότητα τροποποίησης μιας καμπάνιας όσο βρίσκεται σε εξέλιξη πέρα από την ευρεία και γρήγορη διάδοση κάθε διαφημιστικού μηνύματος.

Δείτε παρακάτω γιατί είναι τόσο σημαντική η στόχευση κοινού στις καμπάνιες digital marketing και πώς επιλέγεται κάθε φορά το κατάλληλο κοινό για τα διαφημιστικά μηνύματα.

Γιατί η στόχευση θεωρείται τόσο σημαντική στο digital marketing

Πολλοί επαγγελματίες που πραγματοποιούν τα πρώτα τους βήματα στο digital marketing συμβαίνει σε σύντομο χρόνο να απογοητεύονται, καθώς τα αποτελέσματα δεν είναι ικανοποιητικά. Αυτό συχνά συμβαίνει διότι χρησιμοποιούν τις προτάσεις που παρέχονται από τα δίκτυα -οι οποίες απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε αρχάριους χρήστες- όπως είναι η δυνατότητα «boost post» στο Facebook. Οι προτάσεις αυτές όμως δεν επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα διότι απουσιάζει η ποικιλία επιλογών στόχευσης που υπάρχουν στην επαγγελματική διαφημιστική πλατφόρμα κάθε μέσου.

Η σωστή στόχευση στις digital καμπάνιες προβολής και προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών κρίνεται ως απολύτως απαραίτητη γιατί περιορίζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται η καθεμία και ακόμη, μειώνει σημαντικά το διαφημιστικό κόστος. Με την σωστή στόχευση οι διαφημιστικές πλατφόρμες αποκλείουν μεγάλο μέρος του δυνητικού κοινού που βάσει κριτηρίων και συμπεριφοράς κρίνεται ως αδιάφορο να προβεί σε αγορά, γλιτώνοντας έτσι το ανάλογο τίμημα που διαφορετικά θα κατέβαλαν οι διαφημιζόμενοι για την προώθηση των διαφημίσεών τους.

Με άλλα λόγια, η στόχευση του κοινού όταν γίνεται με σωστό τρόπο ανεβάζει θεαματικά τις μετατροπές (conversions) λόγω του ότι τα διαφημιστικά μηνύματα διαμοιράζονται μέσω της πλατφόρμας σε χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα συγκεκριμένα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, βελτιώνοντας ταυτόχρονα και το ROI της καμπάνιας, την απόδοση επένδυσης (ROI) δηλαδή, το αν τα χρήματα που επενδύονται στη διαφήμιση μετατρέπονται σε κέρδη για την εταιρεία/επιχείρηση.

Πώς επιλέγεται ιδανικά το κοινό για κάθε εταιρεία/επιχείρηση

Οι πιο απαιτητικοί από άποψη γνώσης και εμπειρίας παράγοντες επιτυχίας που αφορούν τις διαφημίσεις στη Google και τα social media είναι τα κριτήρια στόχευσης, τα οποία παρέχονται στις εταιρείες/επιχειρήσεις που εντάσσουν τις digital υπηρεσίες στο οπλοστάσιό τους.

Τα κριτήρια στόχευσης διαφέρουν από πλατφόρμα σε πλατφόρμα αλλά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη δυνατότητα για γεωγραφική και δημογραφική στόχευση, φυσικά τη στόχευση μέσω keywords, ή τη στόχευση βάσει θεματολογίας, lifestyle και πολλών ακόμα επιλογών.

Ο διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα να προσεγγίζει μέσω της μηχανής αναζήτησης ή των social media τους κατάλληλους χρήστες, ανάλογα με το status που δηλώνουν, τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειές τους. Επιπλέον, η στόχευση μπορεί να εστιάσει και σε χρήστες ανάλογα με τις αναζητήσεις που πραγματοποιούν στο Διαδίκτυο αλλά και τις αλληλεπιδράσεις που έχουν κάνει με την εταιρεία/επιχείρηση που διαφημίζεται.

Έτσι διασφαλίζεται ότι το διαφημιστικό μήνυμα διαμοιράζεται σε συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό περιορίζοντας τα κόστη και αυξάνοντας την απόδοση και την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών προσπαθειών.

Posted On Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2019 16:37 Γράφτηκε από τον

Η φοιτητική καθημερινότητα μπορεί να είναι απαιτητική για αρκετούς σπουδαστές, οι οποίοι χρειάζονται να έχουν πρόσβαση σε σύγχρονα μέσα τεχνολογίας για να διεκπεραιώνουν καλύτερα τις υποχρεώσεις τους.

Οι εκτυπωτές είναι από τις συσκευές που θεωρούνται απαραίτητες για κάθε φοιτητικό γραφείο. Είτε σπουδάζετε στην πόλη που διαμένετε είτε σε διαφορετική σε σχέση με την περιοχή που βρίσκεται το πατρικό σας σπίτι, σίγουρα μια ανθεκτική και ποιοτική εκτυπωτική συσκευή θα σας φανεί εξαιρετικά χρήσιμη στη διάρκεια των σπουδών σας.

Γιατί χρειάζεστε έναν εκτυπωτή; Έχοντας στην κατοχή σας μία σύγχρονη εκτυπωτική συσκευή θα έχετε τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να εκτυπώνετε τις εργασίες για τη σχολή στην άνεση και την ησυχία του σπιτιού σας, γρήγορα, εύκολα και οικονομικά!

Αν σκοπεύετε λοιπόν, να προμηθευτείτε ένα νέο εκτυπωτή ώστε να εκτυπώνετε το υλικό που χρειάζεστε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποιότητα και οικονομία, δείτε παρακάτω τι χρειάζετε να προσέξετε προτού καταλήξετε στην απόφασή σας.

Ποια τεχνολογία να επιλέξετε και γιατί

Inkjet ή Laser; Ιδού η απορία. Αν με τον νέο σας εκτυπωτή σκοπεύετε να διεκπαιρεώνετε ό,τι έχει σχέση με εργασίες, σημειώσεις και παρουσιάσεις, περισσότερες σελίδες δηλαδή με κείμενα και γραφήματα, παρά με φωτογραφίες, τότε καλύτερα είναι να προτιμήσετε έναν εκτυπωτή laser τεχνολογίας. Η laser τεχνολογία στους εκτυπωτές συστήνεται κατά βάση σε χρήστες που επιδιώκουν να εκτελούν τις εκτυπωτικές τους εργασίες όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και οικονομικά.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκτυπώνετε εκτός από εργασίες και εικόνες που αποτυπώνετε από το κινητό ή άλλες συσκευές σας, τότε καλύτερα να επιλέξετε έναν εκτυπωτή inkjet τεχνολογίας. Οι συσκευές που χρησιμοποιούν μελάνια προτιμώνται από χρήστες που εκτυπώνουν πιο συχνά έγγραφα με φωτογραφίες και εικόνες, χωρίς να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την ταχύτητα διεκπεραίωσης των εργασιών. Η inkjet τεχνολογία εν γένει είναι πολλά χρόνια δοκιμασμένη, κρίνεται ως ιδιαίτερα αξιόπιστη και η επιλογή της μιας ή της άλλης λύσης εξαρτάται πάντα από τις μοναδικές ανάγκες κάθε χρήστη.

Ποια χαρακτηριστικά εκτυπωτών ξεχωρίζουν

Ασύρματη εκτύπωση. Πολύ βασική δυνατότητα για τη λειτουργία του καινούριου σας εκτυπωτή είναι το χαρακτηριστικό της ασύρματης εκτύπωσης. Επιλέξτε ένα μοντέλο εκτυπωτή που να υποστηρίζει την ασύρματη σύνδεση Wi-Fi διότι θα σας διευκολύνει αφάνταστα. Μόλις η συσκευή συνδεθεί στο δίκτυο του χώρου σας, αξιοποιώντας το κατάλληλο λογισμικό σε κάθε συμβατή συσκευή (υπολογιστή, smartphone ή tablet) θα είστε σε θέση να εκτυπώσετε ό,τι χρειάζεστε, μέσω δικτύου.

Διπλή εκτύπωση. Αν θέλετε για λόγους οικονομικούς και περιβαντολλογικούς να χρησιμοποιείτε όσο το δυνατόν λιγότερο χαρτί είναι εφικτό προκειμένου να πραγματοποιείτε τις εκτυπωτικές εργασίες σας, η λειτουργία διπλής εκτύπωσης θα σας λύσει τα χέρια. Εφόσον εκτυπώνετε κυρίως έγγραφα παρά φωτογραφίες, με το χαρακτηριστικό αυτό θα παράγετε σελίδες με περιεχόμενο και στις δύο όψεις κάθε σελίδας, με αποτέλεσμα να κάνετε οικονομία και να βοηθάτε το φυσικό περιβάλλον με τον περιορισμό στην κατανάλωση χαρτιού. Ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα θα πετύχετε αν επιλέξετε καλής ποιότητας ανακυκλωμένο χαρτί, για να είστε σίγουροι ότι ωφελείστε από τη σύγχρονη τεχνολογία χωρίς να επιβαρύνετε περαιτέρω τους φυσικούς πόρους.

Posted On Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2019 16:33 Γράφτηκε από τον

Επιδιώκετε να επεκτείνετε την επαγγελματική σας δραστηριότητα στον ψηφιακό κόσμο του Διαδικτύου και χρειάζεστε μία σύγχρονη ιστοσελίδα που να προβάλει και να αναδεικνύει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Στην κατασκευή ιστοσελίδων ένα από τα πρώτα ζητήματα που τίθενται προς συζήτηση είναι το είδος της ιστοσελίδας που ταιριάζει καλύτερα στη δραστηριότητα που ασκείτε. Αν δηλαδή, είναι καλύτερα να επιλέξετε μια στατική ή δυναμική ιστοσελίδα για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Δείτε παρακάτω ποιες διαφοροποιήσεις εμφανίζουν οι στατικές και οι δυναμικές ιστοσελίδες και γιατί είναι απαραίτητο να κάνετε τη σωστή επιλογή για τη στρατηγική ανάπτυξη της επαγγελματικής σας δραστηριότητας.

Δυναμική ή στατική ιστοσελίδα; Όσα χρειάζεται να γνωρίζετε

Η επαγγελματική ιστοσελίδα που σχεδιάζετε να αποκτήσετε είναι απαραίτητο να προσιδιάζει στις ανάγκες της δουλειάς σας ώστε να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν καλύτερα τον σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε.

Δυναμική λέγεται η ιστοσελίδα που παρέχει στοιχεία αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχείρησης και των χρηστών που την επισκέπτονται. Κάθε δυναμική ιστοσελίδα διαθέτει μια βάση δεδομένων στην οποία υπόκεινται σε επεξεργασία και αποθηκεύονται πληροφορίες και δεδομένα. Γι αυτό, προκειμένου να είναι άρτια τεχνικά είναι σημαντικό να γίνονται πολύτιμες μορφοποιήσεις και βελτιστοποιήσεις που μεταφράζονται σε κώδικα προγραμματισμού. Ωστόσο, είναι εφικτό το περιεχόμενο της δυναμικής ιστοσελίδας να αλλάζει και να ανανεώνεται αυτοματοποιημένα ακόμη και από χρήστες που δεν διαθέτουν γνώσεις προγραμματισμού.

Η στατική ιστοσελίδα δεν στοχεύει στην αλληλεπίδραση με τον χρήστη παρότι περιέχει όπως και η δυναμική, κείμενα, φωτογραφίες, συνδέσμους, αρχεία για download, animated graphics. Ονομάζεται δε, στατική διότι το περιεχόμενο της κάθε σελίδας της είναι σταθερό και συγκεκριμένο. Εξυπηρετεί στο έπακρο κάποιες κατηγορίες επαγγελματιών, για τις οποίες δεν είναι απαραίτητη η ανανέωση και η τροποποίηση του περιεχομένου. Ωστόσο αν για κάποιον λόγο χρειαστεί να γίνουν αλλαγές, αυτές μπορούν να συμβούν μόνο χειροκίνητα και όχι αυτοματοποιημένα.

Ποιο είδος ιστοσελίδας είναι κατάλληλο για τη δική σας επιχείρηση

Οι βασικές διαφορές μεταξύ της δυναμικής και της στατικής ιστοσελίδας σχετίζονται με το περιεχόμενο, την αλληλεπίδραση, την ταχύτητα αλλά και το κόστος. Μια στατική ιστοσελίδας αναπτύσσεται πιο γρήγορα επομένως έχει χαμηλότερο κόστος κατασκευής. Συχνά σημειώνει καλύτερη ταχύτητα φόρτωσης από τη δυναμική ιστοσελίδα και αξιοποιείται καλύτερα από επιχειρήσεις που παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους χωρίς να τα πωλούν μέσα από την ιστοσελίδα, με περιορισμένο περιεχόμενο που δεν χρειάζεται να ανανεώνεται συχνά. Όμως, οι χρήστες που επισκέπτονται την στατική ιστοσελίδα δεν έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν μαζί της και ακόμη, το περιεχόμενο μπορεί να ανανεωθεί μόνο από άτομο που διαθέτει γνώσεις ανάπτυξης ιστοσελίδων. 

Η δυναμική ιστοσελίδα από την άλλη πλευρά, μπορεί ανά πάσα στιγμή να εμπλουτιστεί με νέες σελίδες και περιεχόμενο ενώ θεωρείται πιο εύκολη στη διαχείρισή της ακόμα και ακόμα και από χρήστες που δεν έχουν ειδικές τεχνολογικές γνώσεις. Η επιλογή της δυναμικής ιστοσελίδας σάς παρέχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται όσες φορές επιθυμείτε την ιστοσελίδα στο πλαίσιο που επιδιώκετε βάσει στρατηγικής και το site της επιχείρησής σας θα είναι σε θέση να ανταγωνίζεται τις παρόμοιας δραστηριότητας επιχειρήσεις, με πολλούς χρήστες να αλληλεπιδρούν με αυτό, προσφέροντας καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Θεωρείται κατάλληλη επιλογή για επαγγελματίες που επιδιώκουν να ενημερώνουν σε συστηματική βάση το περιεχόμενο και την εμφάνιση της ιστοσελίδας τους, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και την διατήρηση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους ήδη πελάτες.

Posted On Τρίτη, 01 Οκτωβρίου 2019 11:20 Γράφτηκε από τον

Στη Δήμαρχο Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα, την οποία επισκέφτηκε την Τρίτη 13 Αυγούστου 2019, στο γραφείο της, η Σοφία Παπαντωνιάδου η Συντονίστρια Καινοτομίας του Εκτελεστικού Οργανισμού Καινοτομίας και Δικτύων (INEA) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, παρέδωσε το κουπόνι για το πρόγραμμα WiFi4EU, στο οποίο ο Δήμος Καβάλας έχει ενταχθεί. Κατά την παράδοση, παραβρέθηκαν ο Δήμος Τουλκίδης, εντεταλμένος σύμβουλος  Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας και ο Διευθυντής της ίδιας υπηρεσίας Χαράλαμπος Παπαδόπουλος. Υπενθυμίζουμε ότι μέσω του WiFi4EU, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιθυμεί να εξασφαλίσει δωρεάν συνδεσιμότητα Wi-Fi για τους πολίτες και τους επισκέπτες σε δημόσιους χώρους, όπως πάρκα, πλατείες, δημόσια κτίρια, βιβλιοθήκες, κέντρα υγείας και μουσεία, παντού στην Ευρώπη. Αντίστοιχα και ο Δήμος Καβάλας θα εγκαταστήσει τον εξοπλισμό του προγράμματος, προϋπολογισμού 15.000 ευρώ, σε χώρους υψηλής επισκεψιμότητας, για πολίτες και επισκέπτες

Posted On Τρίτη, 13 Αυγούστου 2019 15:14 Γράφτηκε από τον

Η Δημοτική Αρχή Παγγαίου στο πλαίσιο των συντονισμένων ενεργειών για την οριστική επίλυση του πολύ σημαντικού προβλήματος της μη ύπαρξης επίγειου ψηφιακού σήματος σε πολλούς οικισμούς του Δήμου Παγγαίου, ενημερώνει τους δημότες ότι στις 19 Αυγούστου 2019 ολοκληρώνεται η Β’ φάση της διαδικασίας υλοποίησης του έργου: «Πρόσβαση των μόνιμων κατοίκων των περιοχών εκτός τηλεοπτικής κάλυψης στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας», η οποία αφορά στην πιστοποίηση των ενδιαφερόμενων πολιτών ως δικαιούχων του έργου και στην ένταξή τους σε αυτό.

Με τη δράση αυτή επιτυγχάνεται η πρόσβαση των μονίμων κατοίκων των περιοχών εκτός τηλεοπτικής κάλυψης στους ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας δωρεάν. Οι περιοχές – οικισμοί του Δήμου Παγγαίου που εντάσσονται στη δράση αυτή είναι:  Αντιφίλιπποι, Κοκκινόχωμα, Παναγία (Ακροβούνι),  Εξοχή, Χρυσόκαστρο, Νέα Ηρακλείτσα, Αποβάθρα Ελευθερών,  Λουτρά Ελευθερών, Ακροπόταμος,  Βρύση Ορφανού,  Ορφάνι,  Παραλία Οφρυνίου,  Δωμάτια,  Καραβαγγέλη, Μέλισσα,  Μελισσοκομείο, Μεσιά,  Μεσορόπη, Μουσθένη, Πλατανότοπος, Πυργοχώρι και Σιδηροχώρι.

Καλούνται όλοι οι δημότες των παραπάνω οικισμών, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση και τα δικαιολογητικά που θα τη συνοδεύουν (επισυνάπτονται στην ιστοσελίδα του Δήμου) το αργότερο μέχρι τις 19 Αυγούστου 2019. Πέραν της καθορισμένης ημερομηνίας υποβολής των αιτήσεων δεν θα γίνεται δεκτή καμία αίτηση. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι σε περίπτωση που δεν κατατεθεί αίτηση, δεν θα υπάρχει καμία πρόσβαση ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης εθνικής εμβέλειας.

Για πληροφορίες αλλά και για την κατάθεση των αιτήσεων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ των Δημοτικών Ενοτήτων (Ελευθερούπολης          ( Τηλ. Επικ. 2592023306) Ελευθερών (Τηλ. Επικ. 2594350006-7), Ορφανού (Τηλ. Επικ. 2592350554) και Πιερέων ( Αυλή- Τηλ. Επικ. 2592051202- Δωμάτια 2592021710) καθώς στην ιστοσελίδα του Δήμου www.dimospaggaiou.gr

Posted On Τρίτη, 06 Αυγούστου 2019 22:38 Γράφτηκε από τον

Μια πολύ σημαντική διάκριση κατέλαβε ο νεαρός Καβαλιώτης μαθητής Χρήστος Κιοφτετζής στον παγκόσμιο διαγωνισμό Microsoft Office Specialists 2019 που διεξήχθη αυτές τις ημέρες στην Νέα Υόρκη. Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Κιοφτετζής έλαβε μέρος στο κομμάτι που αφορούσε το Microsoft Excel και κατέλαβε την 9η θέση στον κόσμο ανάμεσα σε δεκάδες χιλιάδες αξιόλογους μαθητές από ολόκληρο τον πλανήτη (η θέση του στην Ευρώπη θα ανακοινωθεί εντός των επόμενων ημερών).

Η σπουδαία αυτή διάκριση έγινε γνωστή από τον καθηγητή του Χρ. Κιοφτετζή (και υπεύθυνου της σχολής ExpertInΠαναγιώτη Ασλανίδη, μέσα από την παρακάτω ανάρτηση στο Facebook:

Posted On Δευτέρα, 05 Αυγούστου 2019 16:59 Γράφτηκε από τον

Πριν από περίπου 6 χρόνια η τότε συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ αποφάσισε "εν μια νυχτί" να κλείσει την ΕΡΤ και να δημιουργήσει, στη θέση της, έναν "διαφορετικό" κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα με την επωνυμία ΝΕΡΙΤ (είχε προηγηθεί, ενδιάμεσα, ένας άλλος ραδιοτηλεοπτικός φορέας, η Ελληνική Δημόσια Τηλεόραση - ή, αλλιώς, ΕΔΤ)

Όσοι θυμούνται το τι γινόταν εκείνες τις ημέρες και την προχειρότητα με την οποία αποφασίστηκε τόσο το κλείσιμο της ΕΡΤ όσο και την σύσταση της ΝΕΡΙΤ ίσως να θυμούνται μια μικρή -πλην όμως ιδιαίτερα σημαντική- λεπτομέρεια:

ότι ναι μεν γνωστοποιήθηκε στο ευρύ κοινό η σύσταση της ΝΕΡΙΤ, αλλά το επίσημο site της (το www.nerit.gr)... δεν μπορούσε να "βγει στο διαδίκτυοδιότι... κάποιος ιδιώτης (για την ακρίβεια, το blog troktiko.eu) είχε προλάβει να δεσμεύσει και να κατοχυρώσει το όνομά του (το domain name, όπως είναι γνωστό στον χώρο της πληροφορικής)!!

Για να δώσουμε στον κόσμο να καταλάβει τη σημασία αυτής της γκάφας, θα πούμε πως είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση με το αν κάποιος ανακοινώσει ότι ιδρύει μια εταιρεία με την επωνυμία (π.χ.) "ΦΧΨΩ Α.Ε." και διαπιστώσει λίγο αργότερα -όταν και θα επιχειρήσει να κατοχυρώσει το όνομά της π.χ. στο Επιμελητήριο- ότι κάποιος άλλος τον "πρόλαβε στην στροφή" και κατοχύρωσε την επωνυμία  "ΦΧΨΩ Α.Ε." για λογαριασμό του!

Καλή η εισαγωγή αλλά προς τι η αναφορά στην ΝΕΡΙΤ;

Είμαστε βέβαιοι, σε αυτό το σημείο, πως θα αναρωτιέστε γιατί μπήκαμε στην διαδικασία να "σκαλίσουμε τα αρχεία μας" και να αναφερθούμε στην γκάφα με το nerit.gr

Η απάντηση είναι πολύ απλή: διότι το ίδιο ακριβώς πράγμα (φαίνεται να) έχει γίνει με το όνομα του επίσημου site του Φεστιβάλ Φιλίππων (το www.philippifestival.gr)!!!

Η αλήθεια είναι πως πρόσφατα είχαμε εκφράσει την απορία μας για την τύχη του site, δεδομένου ότι όποιος δοκίμαζε να μπει σε αυτό διαπίστωνε πως αυτό ήταν offline (διαβάστε λεπτομέρειες εδώ). Ωστόσο από την Δευτέρα ως και σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει δραματικά, με αποτέλεσμα πλέον να αναρωτιόμαστε ανοιχτά αν το philippifestival.gr ανήκει πλέον στον δήμο Καβάλας, στο ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας ή σε οποιονδήποτε άλλον δημοτικό φορέα - ή όχι!

Τα μέχρι στιγμής δεδομένα

Όλα άρχισαν την Δευτέρα, όταν διαπιστώσαμε πως το domain name philippifestival.gr είχε "αγοραστεί" και δεσμευτεί. Η σχετική διαπίστωση έγινε στον ιστότοπο του Μητρώου Ονομάτων Internet .gr και .ελ (https://grweb.ics.forth.gr/public/) του Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ), το οποίο είναι και υπεύθυνο για την τεχνική υποστήριξη και λειτουργία του Μητρώου για τα Τop Level Domain .gr και .ελ.

Πράγματι, αυτό που είδαμε αναζητώντας στοιχεία για το philippifestival.gr ήταν η εξής οθόνη:

Philippifestival Othoni 1

Όπως μπορείτε να δείτε, το domain name αγοράστηκε στις 17 Ιουνίου του 2019 (δηλ. την ίδια μέρα), ενώ το μήνυμα "Εκκρεμεί Δήλωση για το Όνομα" δεν εμπνέει -εκ πρώτης όψεως- ανησυχία, καθώς μιλάμε για μια καθόλα τυπική διαδικασία που απαιτείται για την κατοχύρωση ενός καινούριου domain name -διαδικασία που μπορεί να κρατήσει ως και 5 εργάσιμες ημέρες. Εδώ, πάντως, θα επισημάνουμε (καλό είναι να κρατήσει κανείς αυτήν την λεπτομέρεια) ότι μέσα στις 5 πρώτες ημέρες της αίτησης για ενα .gr domain, το Μητρώο μπορεί να δεχτεί και να εξετάσει και άλλες αιτήσεις για το ίδιο όνομα (αιτήσεις, όμως, που απορρίπτονται αν δεν συντρέχει π.χ. λόγος πνευματικών δικαιωμάτων, με αποτέλεσμα να εγκρίνεται η πρώτη αίτηση που κατατέθηκε - δηλ. η αρχική).

Το μήνυμα "Εκκρεμεί Δήλωση για το όνομα", όμως, είναι τελικά από μόνο του ανησυχητικό! Και αυτό διότι στην περίπτωση που κάποιος ιδιώτης ή φορέας είναι ο "ιδιοκτήτης" ενός ονόματος (ενός domain name) και απλά το ανανεώσει εγκαίρως δεν απαιτείται να περάσει το διάστημα των 5 ημερών που αναφέραμε προηγουμένως. Τουναντίον, η ανανέωση γίνεται αυτόματα και δεν απαιτείται καμία δήλωση για το όνομα.

Άρα, με απλά λόγια, το philippifestival.gr είχε "χαθεί" από καιρό -άγνωστο από πότε- και ουδείς φαίνεται να ενδιαφέρθηκε! (Με αποτέλεσμα, όταν ήρθε η ώρα, να γίνει νέα αγορά του ονόματος, και όχι ανανέωση της ήδη ισχύουσας...). Κάτι, βέβαια, που μας προξενεί εντύπωση, δεδομένου ότι πάντοτε ο "ιδιοκτήτης" ενός domain name λαμβάνει έγκαιρα προειδοποιητικά e-mails για την έγκαιρη ανανέωσή του!

Το επόμενο βήμα μας ήταν να επισκεφτούμε τον ιστότοπο του philippifestival.gr. Όμως αυτό που είδαμε "δεν μας άρεσε καθόλου", καθώς αντί για κάποιο περιεχόμενο που να σχετίζεται με το Φεστιβάλ Φιλίππων (ή έστω μια οθόνη με ένα μήνυμα του στυλ "Το site είναι υπό κατασκευή") βρεθήκαμε μπροστά στην παρακάτω εικόνα (η οποία είναι βέβαιο πως δεν μπήκε από όποιους έχουν αναλάβει τη διαχείριση του site του φεστιβάλ Φιλίππων, μιας και "μπαίνει" αυτόματα όταν το domain name είναι "υπ'ατμό") :

Philippifestival Othoni 2

Τελικά ποιος το έχει αγοράσει το philippifestival.gr;

Από τη στιγμή που η αγορά του domain name έχει γίνει στον ιστότοπο papaki.gr, το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να αναζητήσουμε λεπτομέρειες για την αγορά μέσα από την υπηρεσία WHOIS που διαθέτει ο εν λόγω ιστότοπος (αλλά και όλοι οι άλλοι ιστότοποι που σχετίζονται με την κατοχύρωση domain names). Τα στοιχεία που εντοπίσαμε (μαζί με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο για θέματα αναπτυξιακών προγραμμάτων -και γνώστη του χώρου της πληροφορικής- Δημοσθένη Τουλκίδη) ήταν τα εξής:

Domain Name:philippifestival.gr
Στοιχεία Ιδιοκτήτη: (Μη διαθέσιμο)
Αριθμός Πρωτοκόλλου:3312554
Ημερομηνία Κατοχύρωσης:17-06-2019
Ημερομηνία Λήξης:16-06-2021
Τελευταία Ενημέρωση:17-06-2019
Εταιρία μέσω της οποίας έγινε η κατοχύρωση:PAPAKI ΕΠΕ
URL εταιρίας κατοχύρωσης:http://www.papaki.gr
Email εταιρίας κατοχύρωσης:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνο εταιρίας κατοχύρωσης:+30.2810229000
Whois Server:
Ενεργοποιημένα Ομόγραφα:philippifestival.gr
Name Server:ns2.parkingcrew.net
Name Server:ns1.parkingcrew.net

Papaki Reseller Info
Darzev Metodi
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
+359.876866505

Θα πρέπει να τονίσουμε πως τα στοιχεία ιδιοκτήτη του domain name δεν είναι ορατά στα αποτελέσματα αναζήτησης whois καθώς πρόκειται για προσωπικά δεδομένα που προστατεύονται από την ελληνική νομοθεσία (κατ' εξαίρεση από τα παραπάνω, η EETT σε κάθε περίπτωση γνωστοποιεί τα στοιχεία του Φορέα Ονόματος Χώρου με κατάληξη .gr εφόσον υπάρχει σχετική Εισαγγελική Παραγγελία)

Ωστόσο αυτό που κρατάμε είναι το όνομα του Reseller (ο οποίος -όπως μπορείτε να διαβάσετε πατώντας σε αυτό το link- έχει τον ρόλο του μεταπωλητή, συνεργάζεται με το papaki.gr και μπορεί να πουλάει domain names που έχουν κατοχυρωθεί στο papaki.gr -κάτι, δηλαδή, σαν μεσάζοντας). Ένα όνομα που -πολύ καλά καταλάβατε- δεν είναι ελληνικό, αλλά...βουλγάρικο!

Ο εν λόγω κύριος, ονόματι Metodi Darzev, είναι συν-ιδιοκτήτης σε μια εταιρεία με την επωνυμία Tool.Domains με έδρα την Σόφια, η οποία εξειδικεύεται (όπως αναγράφεται στο επίσημο site της) στη δημιουργία και διαχείριση μιας βάσης δεδομένων με ιστότοπους και ληγμένα domain names (τα οποία και αγοράζονται από αυτήν -άλλωστε, όπως τονίζεται χαρακτηριστικά στην αρχική περιγραφή, so many domains are being bought, δηλ. "αγοράζονται τόσα πολλά domains")

Επικοινωνήσαμε με την τεχνική υποστήριξη του papaki.gr για περισσότερες λεπτομέρειες. Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μάθουμε ποιος έχει αγοράσει το philippifestival.gr (αν και μπορούμε να το υποψιαστούμε), ωστόσο η απάντηση που μας έδωσαν δεν επιδέχεται καμίας αμφισβήτησης:

Σε περίπτωση που κάποιος θελήσει να αγοράσει και να κατοχυρώσει το philippifestival.gr θα πρέπει να το αγοράσει από τον Metodi Darzev. Το πόσο θα κοστίσει η αγορά αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από αυτόν... (δεν έχουμε ακόμα επικοινωνήσει με τον Metodi Darzev, αλλά θα το κάνουμε τις επόμενες ώρες)

Με απλά λόγια...το philippifestival.gr δεν ανήκει πλέον στον δήμο Καβάλας και σε κανέναν άλλον φορέα του!

Πατήστε εδώ για να μπείτε στον ιστότοπο της Tool.Domains

Tool Domains 1

Tool Domains 2

"Και τι έγινε που το χάσαμε;;;"

Είναι βέβαιο πως το ερώτημα αυτό θα μας το θέσετε (και καλά θα κάνετε). Όμως η απάντηση είναι εξαιρετικά απλή:

Διότι ο επίσημος ιστότοπος μιας διοργάνωσης ή μιας εταιρείας αποτελεί μέρος του brand name της, αποτελεί μέλος της ευρύτερης "εικόνας" της διοργάνωσης ή της εταιρείας. Και διότι δεν νοείται μια διοργάνωση με τέτοιο κύρος και ιστορία, όπως είναι το Φεστιβάλ Φιλίππων, να μην έχει κατοχυρωμένο ένα τέτοιο σημαντικό τμήμα του brand name του (μπορείτε να φανταστείτε τι θα γινόταν αν διαπιστώναμε πως δεν κατέχουμε το όνομα "Φεστιβάλ Φιλίππων"; )

Και επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το philippifestival.gr έχει ήδη προωθηθεί από τους ιθύνοντες που ασχολούνται με την τουριστική πολιτική του τόπου μας -χωρίς, φυσικά, να γνωρίζουν (άλλωστε δεν είναι αυτοί οι αρμόδιοι) πως το domain αυτό δεν είναι πια στην κατοχή μας

Πόσο θα μας κόστιζε η ανανέωση του philippifestival.gr;

Και για το κλείσιμο, να πούμε πως το κόστος της ανανέωσης του domain name philippifestival.gr αγγίζει (στο papaki.gr) το "ιλιγγιώδες" ποσό των... 20 € για 2 ολόκληρα χρόνια!!! (όπως μπορείτε να δείτε στην επόμενη εικόνα, η οποία "απεικονίζει" το αποτέλεσμα της "προσπάθειάς" μας να αγοράσουμε ένα άλλο domain name):

Philippifestival Othoni 3

Τα συμπεράσματα... δικά σας!

Posted On Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019 01:03 Γράφτηκε από τον

Ανακοινώθηκαν οι νέοι Δήμοι που θα επιδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την ανάπτυξη δικτύων δωρεάν ασύρματης πρόσβασης -WiFi- μέσω του προγράμματος WiFi4EU. Αναλυτικά

  • ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΗΡΩΝ-Municipality of Avdira
  • ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ-Municipality of Aghia
  • ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ-Municipality of Aghios Dimitrios
  • ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ-Municipality of Agrinio
  • ΔΗΜΟΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ-Municipality of Alonnissos
  • ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΙΟΥ-Municipality of Amari
  • ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ – ΚΥΛΛΗΝΗΣ-Municipality of Andravida -Kyllini
  • ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ-Municipality of Aristotelis
  • ΔΗΜΟΣ ΑΡΧΑΝΩΝ – ΑΣΤΕΡΟΥΣΙΩΝ-Municipality of Archanes – Asteroussii
  • ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ-Municipality of Aspropyrgos
  • ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΗΣ – ΒΟΥΛΑΣ – ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ-Municipality of Vari – Voula – Vouliagmeni
  • ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ-Municipality of Volos
  • ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ-Municipality of Vrilissia
  • ΔΗΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ-Municipality of Grevena
  • ΔΗΜΟΣ ΔΑΦΝΗΣ – ΥΜΗΤΤΟΥ-Municipality of Dafni – Ymittos
  • ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ-Municipality of Delfi
  • ΔΗΜΟΣ ΔΕΣΚΑΤΗΣ-Municipality of Deskati
  • ΔΗΜΟΣ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ-Municipality of Didymoticho
  • ΔΗΜΟΣ ΔΙΡΦΥΩΝ – ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ-Municipality of Dirfys – Messapia
  • ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-Municipality of Elliniko – Argyroupoli
  • ΔΗΜΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ-Municipality of Emmanuel Pappas
  • ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ-Municipality of Eretria
  • ΔΗΜΟΣ ΖΑΓΟΡΑΣ – ΜΟΥΡΕΣΙΟΥ
  • ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ-Municipality of Igoumenitsa
  • ΔΗΜΟΣ ΉΛΙΔΑΣ-Municipality of Ilida
  • ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ-Municipality of Iraklio
  • ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ-Municipality of Iraklio
  • ΔΗΜΟΣ ΗΡΩΙΚΗΣ ΝΗΣΟΥ ΨΑΡΩΝ-Municipality of the Heroic City of Psara
  • ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ-Municipality of Thermaikos
  • ΔΗΜΟΣ ΘΗΒΑΙΩΝ-Municipality of Thiva
  • ΔΗΜΟΣ ΘΗΡΑΣ-Municipality of Thira
  • ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ-Municipality of Iasmos
  • ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ-Municipality of Kavala
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ-Municipality of Kessariani
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ-Municipality of Kalavryta ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ-Municipality of Kalamaria
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-Municipality of Kallithea
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ-Municipality of Kalymnos
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΜΕΝΩΝ ΒΟΥΡΛΩΝ-Municipality of Kamena Vourla
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΝΤΑΝΟΥ – ΣΕΛΙΝΟΥ-Municipality of Kandanos – Selinos
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-Municipality of Karpathos
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ-Municipality of Kastoria
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ-Municipality of Katerini
  • ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ-Municipality of Kerkyra
  • ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ-Municipality of Kifissia
  • ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ-Municipality of Korydallos
  • ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΝΟΥ-Municipality of Kythnos
  • ΔΗΜΟΣ ΛΑΜΙΕΩΝ-Municipality of Lamia
  • ΔΗΜΟΣ ΛΕΒΑΔΕΩΝ-Municipality of Levadia
  • ΔΗΜΟΣ ΛΕΣΒΟΥ-Municipality of Lesvos
  • ΔΗΜΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ-Municipality of Limni Plastira
  • ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ-Municipality of Lokri
  • ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ-Municipality of Megisti
  • ΔΗΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ-Municipality of Messini
  • ΔΗΜΟΣ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΑΣ-Municipality of Minoa Pediadas
  • ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ-Municipality of Mykonos
  • ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ-Municipality of Nea Propontida
  • ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ-Municipality of Nea Smyrni
  • ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ-Municipality of Nestos
  • ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ – ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ-Municipality of Nikea – Aghios Ioannis Rentis
  • ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΚΟΥΦΑ-Municipality of Nikolaos Skoufas
  • ΔΗΜΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ-Municipality of Notio Pelio
  • ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ-Municipality of Xiromero
  • ΔΗΜΟΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ-Municipality of Orchomenos
  • ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ-Municipality of Pagheo
  • ΔΗΜΟΣ ΠΑΙΟΝΙΑΣ-Municipality of Peonia
  • ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ-Municipality of Palamas
  • ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ-Municipality of Paranesti
  • ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΜΟΥ-Municipality of Patmos
  • ΔΗΜΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ-Municipality of Pavlos Melas
  • ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΗΣ-Municipality of Pyli
  • ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ
  • ΔΗΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ-Municipality of Rethymno
  • ΔΗΜΟΣ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ-Municipality of Rigas Fereos
  • ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ-Municipality of Samothraki
  • ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΟΥ-Municipality of Samos
  • ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ-Municipality of Serres
  • ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ-Municipality of Sitia
  • ΔΗΜΟΣ ΣΚΙΑΘΟΥ-Municipality of Skiathos
  • ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ-Municipality of Skydra
  • ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΦΛΙΟΥ-Municipality of Soufli
  • ΔΗΜΟΣ ΣΟΦΑΔΩΝ-Municipality of Sofades
  • ΔΗΜΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ-Municipality of Stylida
  • ΔΗΜΟΣ ΣΦΑΚΙΩΝ-Municipality of Sfakia
  • ΔΗΜΟΣ ΤΗΛΟΥ-Municipality of Tilos
  • ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
  • ΔΗΜΟΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ
  • ΔΗΜΟΣ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ-Municipality of Farkadona
  • ΔΗΜΟΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ-Municipality of Chersonissos

Ενώ επιλαχόντες είναι οι παρακάτω Δήμοι:

  • ΔΗΜΟΣ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ-Municipality of Agathonissi
  • ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
  • ΔΗΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ – ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ-Municipality of Abelokipi – Menemeni
  • ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΙΘΕΑΣ-Municipality of Argithea
  • ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ-Municipality of Veria
  • ΔΗΜΟΣ ΓΑΥΔΟΥ-Municipality of Gavdos
  • ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ-Municipality of Dionyssos
  • ΔΗΜΟΣ ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ-Municipality of Erymanthos
  • ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΗΣ-Municipality of Thermi
  • ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ-Municipality of Iera Poli Messologhiou
  • ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ
  • ΔΗΜΟΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ-Municipality of Konitsa
  • ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ – ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ-Municipality of Nea Philadelfia – Nea Chalkidona
  • ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΣΠΩΝ
  • ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ – ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ-Municipality of Pydna – Kolindros
Posted On Τετάρτη, 15 Μαΐου 2019 15:45 Γράφτηκε από τον

Το <<Ιωάννινα smart city Hackathon 2019>>, πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 10-11 και 12 Μαΐου στο Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Ηπείρου στην Πανεπιστημιούπολη.

Στόχος ήταν η προώθηση της στρατηγικής της «έξυπνης πόλης» του Δήμου Ιωαννιτών και η ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας.

Ήταν μια εκπαιδευτική αλλά και διαγωνιστική διαδικασία, που έδωσε την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να παρουσιάσουν τις ιδέες και τις εφαρμογές τους, που απαντούν σε πραγματικές ανάγκες της πόλης των Ιωαννίνων, αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της, και ενισχύσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.

Οι προτάσεις αφορούσαν ολοκληρωμένες λύσεις/υπηρεσίες πάνω στις 5 θεματικές ενότητες που είχαν επιλεγεί:

• Βιώσιμη κινητικότητα - Μεταφορές

• Τουρισμός - Πολιτισμός

• Υγεία - Ευεξία

• Καθημερινότητα Πολιτών

• Κτηριακές υποδομές – Ενέργεια

Το 3ο Βραβείο κέρδισε ο Καβαλιώτης Κωνσταντίνος Κρομμύδας, φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Ηλ. Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πολυτεχνείου Ιωαννίνων, παρουσιάζοντας την εφαρμογή <<inteRegal>>, μέσω της οποίας δημιουργούνται αυτόνομα συστήματα άρδευσης με την χρήση αισθητήρων, ώστε να υπάρχουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του κάθε πράσινου χώρου της πόλης.

Posted On Τρίτη, 14 Μαΐου 2019 15:26 Γράφτηκε από τον

Μια σημαντική διάκριση για τη δουλειά της και την ποιότητά της κατέλαβε η γνωστή καβαλιώτικη εταιρία Branding και Web Design ArtWare. Ο λόγος για τον έπαινο 2019 που απένειμε η κριτική επιτροπή των Ελληνικών Βραβείων Γραφιστικής και Εικονογράφησης (των κορυφαίων βραβείων στην Ελλάδα στον τομέα της γραφιστικής) για τη σχεδίαση του e-shop PrintOdyssey (https://printodyssey.com/shop/print-kit/print-odyssey/), ενός e-shop για την προώθηση του ομώνυμου kit που διαθέτει πλήθος εργαλείων απαραίτητων για κάθε γραφίστα!

Είναι η πρώτη φορά που η εταιρία του Νίκου Σαββόπουλου λαμβάνει ένα τόσο σημαντικό βραβείο -με την βράβευση να αποκτάει ιδιαίτερη σημασία λόγω της συμμετοχής 1925 projects από ολόκληρη την Ελλάδα!

We are so happy to announce that we have been awarded with an ΕΒΓΕ 2019 Merit for the Online Store we Designed and...

Δημοσιεύτηκε από ArtWare στις Δευτέρα, 6 Μαΐου 2019

Λίγα λόγια για την ArtWare (www.artware.gr)

Ως δημιουργικό γραφείο εργαζόμαστε για να είμαστε στην πρώτη γραμμή της φρέσκιας αισθητικής και της τελευταίας τάσης της δημιουργικότητας. Πάντα δουλεύουμε με νέες τεχνολογίες κρατώντας τα υψηλότερα επαγγελματικά πρότυπα.

Ιδέες που δεν περιορίζονται μόνο στο να φαίνονται και να αποδίδονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο , αλλά να εμπνέουν και να ενθουσιάζουν τους ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με κάθε της κομμάτι.

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν το branding, τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, το γραφιστικό σχεδιασμό, το σχεδιασμό ιστοσελίδας, το σχεδιασμό εντύπων και συσκευασιών, φωτογράφιση (προϊόντων, φαγητού, ανθρώπων, μόδας, αρχιτεκτονική φωτογράφιση και αεροφωτογραφία), επίβλεψη εκτυπώσεων, SEO, φιλοξενία στο διαδίκτυο και φυσικά, ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης!

Συνεχώς ανεβάζουμε τον πήχυ των υπηρεσιών μας ψηλά και σε κάθε μας δουλειά προσέχουμε αυστηρά την κάθε λεπτομέρεια.

Τα τελευταία χρόνια η Artware έχει αποκτήσει πιστούς πελάτες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στο studio της Artware θα συναντήσετε έμπειρους επαγγελματίες, πάντα διαθέσιμοι να σας εξυπηρετήσουν.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε:

Site Artware: www.artware.gr

Facebook: https://www.facebook.com/ArtwareStudio

Posted On Δευτέρα, 06 Μαΐου 2019 16:31 Γράφτηκε από τον
Σελίδα 1 από 9

Insta

146542863

 

Nautical Club Of Kavala Logo

  44493438 1978268539139579 1920803640713412608 N

Konstantinos Jewellery Banner  

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Kreka

Odeio

Vitrokosmos

Dhmh

DeltaTV Logo

Star Dramas

1174612 371849632918150 1744395463 N

Emedia

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας