Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019

Σκάλα Καλλιράχης: Μεγάλο πρόβλημα θαλάσσιας ρύπανσης αποκάλυψε επιχείρηση καθαρισμού του βυθού Κύριο

Posted On Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019 21:23 Γράφτηκε από τον

Ο καθαρισμός του πυθμένα της θάλασσας στον Λιμένα και στην Σκάλα Καλλιράχης από την περιβαλλοντική οργάνωση «iSea» (για τον οποίο είχαμε αναφερθεί μέσα από άρθρο στο Kavala Portal - διαβάστε εδώ) αποκάλυψε το μέγεθος του προβλήματος που υπάρχει σε ορισμένες θαλάσσιες περιοχές του νησιού και ιδιαίτερα στον βυθό, κάνοντας επιτακτική την ανάγκη της ευαισθητοποίησης όλων των εμπλεκόμενων φορέων, αλλά κυρίως εκείνων που σχετίζονται με τη θάλασσα, βιοπορίζονται από αυτήν, και γενικότερα η θάλασσα αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς τους.

Όπως εξηγεί ο περιβαλλοντολόγος Νίκος Δούμπας, υπεύθυνος του προγράμματος «Φροντίζουμε τα νησιά του Βορείου Αιγαίου», το οποίο πραγματοποιείται με του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Α. Κ. Λασκαρίδη», η εικόνα του βυθού στη θαλάσσια περιοχή της Σκάλας Καλλιράχης ήταν σχεδόν αποκαρδιωτική, καθώς ο βυθός σε αυτή την περιοχή είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένος λόγω του ελλιμενισμού εκεί πολλών αλιευτικών και τουριστικών σκαφών.

«Ο καθαρισμός του βυθού, σε συνεργασία με το καταδυτικό κέντρο CAT (Center Action Thassos Dive Center)», σημείωσε ο κ. Δούμπας, «αποκάλυψε το μέγεθος του προβλήματος, καθώς ανασύρθηκαν από κονσέρβες και πλαστικά μπουκάλια, μέχρι ένα ποδήλατο, παλιές μπαταρίες, λάστιχα και άλλα μεγάλα αντικείμενα. Δυστυχώς η χρήση για την οποία προορίζονται, αλλά και η κατάσταση στην οποία βρέθηκαν τα αντικείμενα υποδεικνύει ότι πολλά από αυτά, κατά πάσα πιθανότητα, προέρχονται από τα ίδια τα σκάφη. Από τα καΐκια και τα τουριστικά σκάφη είναι λογικό να προκύπτει μεγάλος όγκος απορριμμάτων, αυτά όμως δεν είναι δυνατόν να πετιούνται στη θάλασσα. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι απαραίτητο οι αρμόδιοι φορείς, σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των σκαφών, να συμβάλλουν στην απομάκρυνση και τη σωστή διαχείριση των ογκωδών απορριμμάτων, που προκύπτουν από τα σκάφη. Η λύση πάντως δεν είναι να πετιούνται στη θάλασσα».

Ανάλογος καθαρισμός του βυθού έγινε και πριν από δυο χρόνια, όμως ο όγκος των σκουπιδιών που συγκεντρώθηκε σε αυτό το διάστημα στον βυθό φανερώνει το μέγεθος του προβλήματος και πόσο μεγάλη είναι πλέον η ανάγκη για ενημέρωση πάνω σε θέματα προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Σαφώς καλύτερη, όπως εξηγεί ο κ. Δούμπας, ήταν η εικόνα του βυθού στο Λιμένα, στο παλιό λιμάνι, καθώς εκεί δεν υπάρχουν πολλά αλιευτικά ή τουριστικά σκάφη στο συγκεκριμένο σημείον όπου έγινε ο υποβρύχιος καθαρισμός, οπότε η επιβάρυνση του βυθού ήταν μικρότερην καθώς τα σκουπίδια που συγκεντρώθηκαν περιορίστηκαν σε πλαστικές συσκευασίες, κονσερβοκούτια, μια πλαστική καρέκλα και πορτοκαλί κώνους οδοσήμανσης.

Στον Λιμένα της Θάσου, την πρωτεύουσα του νησιού, οι εκπρόσωποι της “iSea” είχαν τη συνδρομή των μαθητών του δημοτικού σχολείου Λιμένα, στέλνοντας έτσι πολλαπλά μηνύματα για την προστασία και τη διαφύλαξη του θαλάσσιου φυσικού περιβάλλοντος. Τα παιδιά, αφού πρώτα ενημερώθηκαν μέσα από μια εκπαιδευτική δράση, στη συνέχεια ξεκίνησαν να καθαρίσουν την παραλία κυρίως από τα φίλτρα τσιγάρων (το πιο κοινό απόρριμμα). Μάλιστα, δεν έκρυψαν την έκπληξη τους όταν κατάφεραν να συγκεντρώσουν ενάμιση κιλό φίλτρων τσιγάρων, νούμερο αρκετά μεγάλο αν σκεφτεί κανείς ότι τα παιδιά μάζεψαν μόνο όσα βρίσκονταν στην επιφάνεια της άμμου στην παραλία.

Η «iSea» είναι μια Περιβαλλοντική Οργάνωση, που ιδρύθηκε το 2016 στην Θεσσαλονίκη. Κύριος στόχος της είναι η προστασία των υδάτινων οικοσυστημάτων της Ελλάδας και της χλωρίδας και πανίδας που διαβιούν σε αυτά μέσα από την έρευνα, την ευαισθητοποίηση και τη προώθηση πολιτικών προστασίας. Βασικοί πυλώνες της iSea είναι η σχέση του ανθρώπου με τα υδάτινα οικοσυστήματα, η αλιεία, τα ξενικά είδη και τα υδάτινα απορρίμματα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tweet

Σχετικά Άρθρα

  • ΥΠΑ για κεραία στο Υψάριο: "Καμία εντολή για αναστολή των εργασιών - Ενημερώσαμε τον δήμο Θάσου!" (εικόνες) 7f6a3e573bda0bff8568b4f80a0fced1 M

    Πριν από περίπου 3,5 εβδομάδες, στο περιθώριο των εκδηλώσεων για την συμπλήρωση 107 ετών από την απελευθέρωση της Θάσου, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας και βουλευτής Καβάλας της ΝΔ Νίκος Παναγιωτόπουλος είχε τοποθετηθεί (αυτοβούλως, χωρίς να τεθεί σχετικό ερώτημα από τους δημοσιογράφους) σχετικά με το ζήτημα της υπό κατασκευή κεραίας λήψης σημάτων στην κορυφή του Υψάριου όρους στην Θάσο. Ο κ. Παναγιωτόπουλος είχε τονίσει με έμφαση ότι «η κεραία δεν θα εγκατασταθεί στο νησί. Αναλάβαμε τη σχετική πρωτοβουλία -σε συνεννόηση βέβαια με τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών- κι αυτή τη στιγμή, αναστέλλεται κάθε σχεδιασμός έως ότου να εξηγήσουν σε εμάς και στο λαό της Θάσου περί τίνος ακριβώς πρόκειται.»

    Φαίνεται, όμως, πως στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας -η οποία και έχει αναλάβει την κατασκευή της κεραίας- επικρατεί μια εντελώς διαφορετική αντίληψη, καθώς ναι μεν τα στελέχη της δηλώνουν πλήρως ενήμερα για τις δηλώσεις Παναγιωτόπουλου, πλην όμως ξεκαθαρίζουν ότι ουδέποτε δόθηκε εντολή για αναστολή των εργασιών!

    Οι ερωτήσεις που θέσαμε

    Μετά τις δηλώσεις του κ. Παναγιωτόπουλου, και με αφορμή την διαπίστωση ότι οι εργασίες για την ανέγερση της κεραίας συνεχίζονταν κανονικά -στην πορεία, μάλιστα, προέκυψε ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ενέκρινε την ένταξη του όλου έργου στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020" με δημόσια δαπάνη ύψους 297.672,96 € (πατήστε εδώ για να δείτε την ανάρτηση της έγκρισης στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ)- αποφασίσαμε να απευθυνθούμε στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, θέτοντας -την 1η Νοεμβρίου 2019- μια σειρά από ερωτήματα σχετικά τόσο με την κεραία και τον λόγο για τον οποίο αποφασίστηκε η εγκατάστασή της στο Υψάριο όσο και για τις δηλώσεις του υπουργού Εθνικής Άμυνας.

    Οι ερωτήσεις που θέσαμε ήταν οι εξής (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Με τον όρο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 'βαφτίσαμε', για τις ανάγκες των ερωτήσεων, το όλο έργο):

    α) Ποιος είναι ο τύπος της κεραίας που θα εγκατασταθεί στην εν λόγω θέση (αν π.χ. θα είναι κεραία αποκλειστικά για λήψη σημάτων ή και για εκπομπή) ;

    β) Ποιες θα είναι οι συχνότητες των σημάτων που θα λαμβάνονται ή θα εκπέμπονται από την εν λόγω ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

    γ) Ποια είναι η σκοπιμότητα για την ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των οικίσκων, του Η/Μ εξοπλισμού και ιστών; Ποια, δηλαδή, θα είναι η χρησιμότητα του έργου;

    δ) Για ποιον λόγο η περίφραξη της ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ θα είναι “νατοϊκού τύπου”;

    ε) Με ποιο σκεπτικό επιλέχθηκε η συγκεκριμένη τοποθεσία για την ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ; Υπήρχαν και άλλες θέσεις που εξετάστηκαν από την ΥΠΑ;

    στ) Με δεδομένο ότι η κορυφή του Υψάριου όρους έχει ενταχτεί στο δίκτυο NATURA 2000, ποιο θα είναι το γενικότερο οικολογικό αποτύπωμα για την ευρύτερη περιοχή από την ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

    ζ) Στις 18 Οκτωβρίου 2019 ο υπουργός Εθνικής Αμύνης (και βουλευτής Καβάλας της «Νέας Δημοκρατίας») Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, στο περιθώριο της παρουσίας του στην Θάσο με αφορμή τη συμπλήρωση 107 χρόνων από την Απελευθέρωση της νήσου, δήλωσε στα τοπικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ότι «αναλάβαμε τη σχετική πρωτοβουλία -σε συνεννόηση βέβαια με τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών- κι αυτή τη στιγμή, αναστέλλεται κάθε σχεδιασμός έως ότου να εξηγήσουν σε εμάς και στο λαό της Θάσου περί τίνος ακριβώς πρόκειται.»

    (μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη δήλωση στον επίσημο ιστότοπο του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης: http://www.mod.mil.gr/anakoinoseis-typoy/paroysia-yetha-nikolaoy-panagiotopoyloy-stis-eortastikes-ekdiloseis-gia-ti-0)

    Πέραν από αυτήν την δήλωση (για την οποία, εξ όσων γνωρίζουμε, έχετε ενημερωθεί μέσα από τα ΜΜΕ)

    • λάβατε –ως Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας- κάποια επίσημη ενημέρωση ότι υπήρξαν επαφές μεταξύ των υπουργείων Μεταφορών και Εθνικής Αμύνης για την αναστολή των εργασιών και του σχεδιασμού για την ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;
    • Ακόμα περισσότερο, λάβατε κάποια σχετική εντολή από το υπουργείο Μεταφορών –στο οποίο υπάγεται η υπηρεσία- ή (και) το υπουργείο Εθνικής Αμύνης για αναστολή των εργασιών και του σχεδιασμού για την ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

    η) Το Δημοτικό Συμβούλιο Θάσου συνεδρίασε στις 26 Σεπτεμβρίου και ενέκρινε ομόφωνα ψήφισμα διαμαρτυρίας ως προς την εγκατάσταση κεραιών της Υ.Π.Α. στο όρος Υψάριο, ενώ δήλωσε την αντίθεσή του για την τοποθέτηση οποιονδήποτε κεραιών στην συγκεκριμένη τοποθεσία (την απόφαση μπορείτε να την διαβάσετε στο παρακάτω link: https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A6%CE%941%CE%A9%CE%A1%CE%94-%CE%9A7%CE%A9?inline=true)

    Με δεδομένη τόσο αυτή την απόφαση όσο και την προαναφερθείσα δημόσια τοποθέτηση του υπουργού Εθνικής Αμύνης Νικόλαου Παναγιωτόπουλου -ο οποίος, πέραν των όσων αναφέραμε στο ερώτημα (ζ), συμπλήρωσε ότι:

    […]δεν έχει προηγηθεί ενημέρωση, με έλλειψη σεβασμού της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας προς το λαό της Θάσου[…]

    […]αναστέλλεται κάθε σχεδιασμός έως ότου να εξηγήσουν σε εμάς και στο λαό της Θάσου περί τίνος ακριβώς πρόκειται.[…]

    […]Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας θα πρέπει να εξηγήσει τι ακριβώς έρχεται να κάνει. Μέχρι στιγμής δεν το έχει κάνει επαρκώς και μη κάνοντάς το επαρκώς νομίζω ότι λειτουργεί και με ασέβεια απέναντι στην τοπική κοινωνία. Ας έρθει λοιπόν, να μας εξηγήσει, ας μην πετά το «μπαλάκι», να δούμε τι ακριβώς έχουμε.[…]

    σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προχωρήσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας προκειμένου να ενημερώσει τόσο το Δημοτικό Συμβούλιο Θάσου όσο και την τοπική κοινωνία για την αναγκαιότητα της ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ;

    Τι απάντησε η ΥΠΑ

    Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας απέστειλε τις απαντήσεις στα ερωτήματά μας την Τρίτη 12 Νοεμβρίου. Το απαντητικό έγγραφο φέρει την διαβάθμιση "ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ" (κάτι που, αν μη τι άλλο, μάς προκαλεί απορία) και έχει υπογραφτεί από τον γενικό διευθυντή αερομεταφορών Χρήστο Παπαγεωργίου. Αξίζει να τονίσουμε πως η Γενική Διεύθυνση Αερομεταφορών είναι μια από τις 3 διευθύνσεις που υπάγονται στην Κεντρική Υπηρεσία της ΥΠΑ (μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε το οργανόγραμμα της ΥΠΑ). Αυτό μάς οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η απάντηση δόθηκε από ένα απ'τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

    Στην απάντησή της η ΥΠΑ τονίζει -μεταξύ άλλων- ότι η επιλογή της κορυφής στο Υψάριο έγινε κατόπιν ερευνών που απέδειξαν ότι το σήμα που θα λαμβάνεται από την κεραία δεν θα υφίσταται παρεμβολές (κάτι που θα συνέβαινε αν η κεραία τοποθετείτο πλησίον του χώρου του ΟΤΕ στην θέση "Τούμπα") και ότι το σήμα που θα λαμβάνεται θα εντάσσεται στην αεροναυτική ζώνη συχνοτήτων VHF (118 ως 137 MHz). Επίσης, σημειώνεται ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν έχει αντίρρηση για την τοποθέτηση μόνιμου σταθμού μέτρησης της λαμβανόμενης ακτινοβολίας.

    Ωστόσο το πλέον ενδιαφέρον σημείο είναι το κλείσιμο του απαντητικού εγγράφου, στο οποίο ξεκαθαρίζεται ότι:

    [Η ΥΠΑ] μέχρι σήμερα δεν έχει δεχθεί σχετική οδηγία ή εντολή από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών για την αναστολή εκτέλεσης του έργου.

    Ypsario Ypa Page 01

    Ypsario Ypa Page 02

    Ypsario Ypa Page 03

    Ypsario Ypa Page 04

    Τα συνοδευτικά έγγραφα

    Το απαντητικό έγγραφο συνοδεύεται από μια σειρά επιστολών που έχουν αποσταλεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σε φορείς όπως το Υπουργείο Μεταφορών, τον δήμο Θάσου (με ημερομηνίες αποστολής την 24η Σεπτεμβρίου και την 7η Οκτωβρίου 2019), την Αστυνομική Διεύθυνση Θάσου (στις 7 Οκτωβρίου 2019) και την περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης (με ημερομηνία αποστολής την 1η Νοεμβρίου 2019). Οι επιστολές αυτές έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον -ειδικά αν τοποθετηθούν σε χρονολογική σειρά (αυτό θα πράξουμε στην συνέχεια).

    20 Σεπτεμβρίου 2019, παραλήπτης: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

    Ενημερωτικό σημείωμα με πληροφορίες για το έργο

    Ypsario Ypa Page 05

    Ypsario Ypa Page 07

    Ypsario Ypa Page 09

    Ypsario Ypa Page 11

    Ypsario Ypa Page 13

    24 Σεπτεμβρίου 2019, παραλήπτης: δήμος Θάσου και Φορέας Διαχείρισης Δέλτα Νέστου - Βιστωνίδας - Ισμαρίδας και Θάσου

    Το περιεχόμενο αυτής της επιστολής είναι ίδιο με αυτό της προαναφερθείσας επιστολής που παραδόθηκε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ωστόσο αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι η ημερομηνία αποστολής του στον δήμο Θάσου.

    Και αυτό διότι 2 ημέρες μετά, στις 26 Σεπτεμβρίου 2019, το δημοτικό συμβούλιο Θάσου ενέκρινε ομόφωνα το ψήφισμα διαμαρτυρίας που συνέταξε και παρουσίασε η αρμόδια Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα. Ένα ψήφισμα στο οποίο, μεταξύ άλλων, γίνεται σαφής αναφορά για "σιγή ιχθύος των δημόσιων υπηρεσιών του Ελληνικού κράτους και της υπηρεσίας πολιτικής Αεροπορίας, και έλλειψη πληροφόρησης".

    Συνεπώς το δημοτικό συμβούλιο Θάσου ενέκρινε ομόφωνα ότι δεν είχε επίσημη ενημέρωση για το έργο στο Υψάριο από τις δημόσιες υπηρεσίες του Ελληνικού κράτους και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Όμως η επιστολή της ΥΠΑ καταδεικνύει 2 μέρες νωρίτερα η δημοτική αρχή Θάσου έλαβε έγγραφο ενημέρωσης για το έργο στο Υψάριο από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας!

    Κατά συνέπεια, η νυν δημοτική αρχή Θάσου (υπό τον Λευτέρη Κυριακίδη) εμφανίζεται να γνώριζε -ή, τουλάχιστον, έλαβε γνώση- πολλά βασικά πράγματα για το έργο της κεραίας προτού καν διεξαχθεί η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου στην οποία εγκρίθηκε το ψήφισμα!

    Όμως από την ίδια απάντηση προκύπτει ότι και η προηγούμενη δημοτική αρχή (υπό τον Κώστα Χατζηεμμανουήλ) δεν μπορεί να στηρίξει τον ισχυρισμό της ότι δεν γνώριζε για το έργο (αυτό έχει δηλώσει ο τέως δήμαρχος Θάσου)! Και αυτό διότι -όπως προκύπτει από την επιστολή- η περίληψη της διακήρυξης του διαγωνισμού για την επιλογή του αναδόχου δημοσιεύτηκε σε 3 εφημερίδες της Καβάλας...στις 30 Νοεμβρίου του περασμένου έτους -επί των ημερών, δηλαδή, της δημαρχίας του κ. Χατζηεμμανουήλ!

    Και όπως ξέρουν όλοι όσοι ασχολούνται με τον τύπο και την τοπική αυτοδιοίκηση, μπορεί οι περιλήψεις των διακηρύξεων να περνάνε σχετικά απαρατήρητες, ωστόσο από νομικής -και πρακτικής- άποψης η δημοσιοποίηση της διακήρυξης ενός έργου ισοδυναμεί με δημόσια αναγγελία για το έργο -για την οποία όφειλαν να ενημερωθούν μέσα από τις τοπικές εφημερίδες!

    Ypsario Ypa Page 15

    Ypsario Ypa Page 17

    Ypsario Ypa Page 19

    Ypsario Ypa Page 21

    Ypsario Ypa Page 23

    7 Οκτωβρίου 2019, παραλήπτης: δήμος Θάσου

    Με το έγγραφο αυτό η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ζητάει από τον δήμο Θάσου...να ενημερώσει τους κατοίκους για την σημασία του έργου! Πλέον, μετά και την δημοσιοποίηση της επιστολής της 24ης Σεπτεμβρίου (στην οποία, μάλιστα, παραπέμπει ρητά η ΥΠΑ), το έγγραφο αυτό αποτελεί απλά μια υπενθύμιση ότι η δημοτική αρχή γνωρίζει πολύ καλά για το έργο της κεραίας στο Υψάριο και οφείλει να ενημερώσει την τοπική κοινωνία! (Είναι ενδιαφέρον, πάντως, το γεγονός ότι με αυτές τις ενέργειες η ΥΠΑ ουσιαστικά "πετάει το μπαλάκι" στον δήμο, αφήνοντάς τον να ενημερώσει την τοπική κοινωνία για κάτι που θα μπορούσε, ενδεχομένως, να πράξει η ίδια αυτοπροσώπως)

    Ypsario Ypa Page 25

    7 Οκτωβρίου 2019, παραλήπτης: Αστυνομική Διεύθυνση Θάσου

    Με το παρακάτω έγγραφο η ΥΠΑ ζητάει την βοήθεια της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θάσου για την παροχή προστασίας προς διευκόλυνση των εργασιών στο Υψάριο.

    Ypsario Ypa Page 27

    24 Οκτωβρίου 2019, παραλήπτης: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

    Το έγγραφο αυτό εστάλη 6 ημέρες μετά την δήλωση Παναγιωτόπουλου, με την ΥΠΑ να ζητάει οδηγίες από το υπουργείο Μεταφορών για το τι θα πράξει στην συνέχεια (τονίζοντας ότι το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη και πως έχει ήδη εγκριθεί η χρηματοδότησή του από το ΕΣΠΑ)

    Ypsario Ypa Page 29

    Ypsario Ypa Page 31

    1 Νοεμβρίου 2019, παραλήπτης: περιφέρεια ΑΜΘ, γραφείο περιφερειάρχη Χρήστου Μέτιου

    Σε παλαιότερη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου ΑΜΘ, ο περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος είχε τονίσει πως χρειαζόταν περαιτέρω ενημέρωση από την ΥΠΑ για το έργο της κεραίας στο Υψάριο.

    Η απάντηση στο αίτημά του κ. Μέτιου έρχεται μέσα από το παρακάτω έγγραφο, στο οποίο η ΥΠΑ επισυνάπτει (όπως φαίνεται από το πεδίο ΣΧΕΤ) και την επιστολή που απέστειλε στις 24 Σεπτεμβρίου στον δήμο Θάσου. Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει τεθεί εκ νέου στον κ. Μέτιο το ερώτημα αν έχει ενημερωθεί από την ΥΠΑ, ωστόσο άπαξ και τεθεί από οποιονδήποτε θα πρέπει ο κ. Μέτιος να απαντήσει θετικά -δεδομένου ότι η ΥΠΑ έχει προχωρήσει σε πλήρη ενημέρωση!

    Ypsario Ypa Page 33

    Ypsario Ypa Page 34

    Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: "Και συνεχίζουμε και δίνουμε παράταση"

    Και για το "κλείσιμο" θα προσθέσουμε μια απόφαση που έλαβε την περασμένη Παρασκευή 8 Νοεμβρίου η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, με την οποία εγκρίνει το αίτημα του αναδόχου για παράταση των εργασιών για την εγκατάσταση της κεραίας στο Υψάριο. Δεν διευκρινίζεται το ακριβές χρονικό διάστημα που ζητήθηκε από τον εργολάβο, ωστόσο αυτό που είναι πλέον ξεκάθαρο (και τυπικά) είναι ότι το έργο συνεχίζεται κανονικά (παρά τις δημόσιες δηλώσεις περί αναστολής).

    Πατήστε εδώ για να δείτε την ανάρτηση της απόφασης στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ

  • Ζητείται Μηχανικός-Τεχνικός Ασφαλείας στην Θάσο A749a7300b539e2de696798f7c7592af M

    Η GEP, η μεγαλύτερη εταιρεία Συμβούλων υγείας και ασφάλειας της εργασίας στην Ελλάδα, επιθυμεί άμεση συνεργασία με Μηχανικούς Πανελλαδικά που θα αναλάβουν τον ρόλο του Τεχνικού Ασφάλειας στην περιοχή της Θάσου.

    Απαιτούμενα προσόντα
    - Απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ κατεύθυνσης Μηχανολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Πολιτικού Μηχανικού και Χημικού Μηχανικού
    - Καλή γνώση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
    - Καλή γνώση Αγγλικών
    - Ικανότητα διαπροσωπικής επικοινωνίας και ομαδικής συνεργασίας
    - Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους

    Περισσότερες πληροφορίες

  • Κεραμωτή-Λιμένας σε...48 λεπτά! - Διαβουλεύσεις και επικοινωνιακά "παιχνίδια" για το Καβάλα-Πρίνος, αλλά... 345dc916ea2d70d8bfe90e66b15e1356 M

    Την ώρα που φορείς όπως η αντιπεριφέρεια Καβάλας, ο δήμος Θάσου, η Θασιακή Ένωση Καβάλας, ο Εμπορικός Σύλλογος και το Επιμελητήριο Καβάλας διοργανώνουν συσκέψεις μαζί με τις 3 ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας, με σκοπό να βρεθεί μια λύση για τα λιγοστά δρομολόγια στην ακτοπλοϊκή γραμμή Καβάλας-Πρίνου,

    την ώρα που η λύση που δίνεται είναι η αύξηση των δρομολογίων από 2 σε...3 (ήδη την περασμένη εβδομάδα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ενέκρινε την αύξηση αυτή),

    την ώρα που ακόμα και αυτό το επιπλέον δρομολόγιο αποτελεί, για τους (νυν και τέως) βουλευτές του νομού Καβάλας, μια ακόμα ευκαιρία για πανηγυρικές ανακοινώσεις "κατόπιν ενεργειών μας" (με τους βουλευτές της ΝΔ Γιάννη Πασχαλίδη και Μακάριο Λαζαρίδη να δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις ενέργειές τους και τους τέως βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να τονίζουν αφενός ότι η επιβολή υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας για την γραμμή Καβάλα-Πρίνος δεν είναι κάτι καινούριο, αφετέρου ότι το σχέδιο νόμου που είχε καταθέσει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής επί των ημερών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έδινε μόνιμη λύση στο πρόβλημα,

    την ώρα που -με απλά λόγια- όλοι ασχολούνται με την γραμμή Καβάλα-Πρίνος (εκτός, ίσως, από τους ίδιους τους πολίτες, οι οποίοι εδώ και χρόνια έχουν στρέψει την πλάτη τους στην γραμμή αυτή),

    οι καταγγελίες για την ολοένα και αυξανόμενη διάρκεια των δρομολογίων (τόσο στην γραμμή Καβάλα-Πρίνος όσο -κυρίως- και στην γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας) πληθαίνουν -και είναι πολύ δύσκολο, πλέον, να αγνοηθούν!

    Χαρακτηριστικά είναι αυτά που μας ανέφερε φίλος μας, επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στην Καβάλα -αλλά ταξιδεύει συχνά στην Θάσο για δουλειές-, ο οποίος θέλησε το πρωί της Τρίτης να μεταβεί στο "σμαραγδένιο νησί". Αυτό που μας είπε -μάλιστα το έγραψε και στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook- ήταν ότι το πλοίο που τον μετέφερε από την Κεραμωτή ως τον Λιμένα έκανε...48 λεπτά!!!

    Το ενδιαφέρον, όμως, ήταν πως υπήρξαν και άλλοι φίλοι που σχολίασαν ότι "πάλι καλά τα 48 λεπτά. Εμείς κάναμε ακόμα και 55 λεπτά!!!"

    Με αυτά θα ασχοληθεί κανείς;;;

Insta

146542863

 

Nautical Club Of Kavala Logo

  44493438 1978268539139579 1920803640713412608 N

Konstantinos Jewellery Banner  

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Kreka

Odeio

Vitrokosmos

Dhmh

DeltaTV Logo

Star Dramas

1174612 371849632918150 1744395463 N

Emedia

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας