ΑΣΕΑ Καβάλας: Με τρία μετάλλια επιστρέφει από το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (φώτο)

Must Read

image_print

Με τη συμμετοχή 170 αθλητών από όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε το διήμερο 29-30 Νοεμβρίου το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα πινγκ πονγκ. Θετικός ο απολογισμός από τη συμμετοχή των αθλητών του ΑΣΕΑ Καβάλας.

Πιο συγκεκριμένα, ο Περικλής Σταυρόπουλος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία U11. Ο Κυριάκος Ξυδάς ηττήθηκε στον τελικό των Παμπαίδων και πήρε το ασημένιο μετάλλιο, ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε η Αλεξάνδρα Δαμιανίδου στην Β κατηγορία U23.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες συμμετοχές, ο 12χρονος Χρήστος Τσακαλίδης «άγγιξε» τον βάθρο (4η θέση U13) και ο 8χρονος Αντωνιάδης κατέλαβε την 10η θέση στην κατηγορία U11.

Must Read

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ

Τελευταία Νέα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Κ16 στην Ελευθερούπολη

Το διήμερο 13-14 Ιουνίου το Δημοτικό στάδιο Ελευθερούπολης φιλοξένησε το Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών – Κοριτσιών για τον...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία