ΑΟ Καβάλα: “Μας αξίζει σεβασμός και ισονομία”

Must Read

image_print

Παρά τη μεγάλη νίκη του ΑΟ Καβάλα επί του ΠΑΟΚ Β΄με 2-1, οι «Αργοναύτες» έχουν πολλά παράπονα από την διαιτητική τριάδα.

Λίγες ώρες μετά τη λήξη η διοίκηση των γηπεδούχων εξέδωσε ανακοίνωση, χαρακτηρίζοντας προκλητικές της διαιτητικές αποφάσεις. Μάλιστα, κάνει μια… ιδιαίτερη πρόσκληση στον αρχιδιαιτητή Στεφάν Λανουά να παραβρεθεί στο εκτός έδρας ματς με τον Καμπανιακό την Μεγάλη Τετάρτη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΑΟΚ:

“Όσα είδαμε σήμερα στο γήπεδο σε έναν αγώνα ζωής και θανάτου για την ομάδα μας, ξεπερνούν κάθε όριο.

Οι αποφάσεις της διαιτησίας ήταν προκλητικές , αδικώντας κατάφωρα την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας που πάλεψαν μέχρι το τελευταίο λεπτό και κατάφεραν να βρουν τα ψυχικά αποθέματα για να γυρίσουν το αποτέλεσμα.

Όμως, τόσο ο κόσμος της Καβάλας όσο και οι τηλεθεατές είδαν τι έγινε και έβγαλαν τα συμπεράσματα τους.

Το ποδόσφαιρο και η ιστορική μας ομάδα αξίζει σεβασμό και ισονομία.

Μπροστά μας έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον Καμπανιακό όπου καλούμε τον φίλαθλο κ επιχειρηματικό κόσμο μας να στηρίξει την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών, του προπονητικού team και της διοίκησης μας.

ΥΓ : κ. Λανουά με χαρά διαβάσαμε ότι σας αρέσουν οι προκλήσεις, γι’ αυτό αν και φιλοξενούμενοι στον αγώνα της Τετάρτης με τον Καμπανιακό θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε να βρίσκετε εκεί για να δείτε και σεις τι προκλήσεις αντιμετωπίζουμε εμείς στο πρωτάθλημα της Superleague 2!”

Must Read

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
Εφημερεύοντα Φαρμακεία ΚΑΒΑΛΑΣ

Τελευταία Νέα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Κ16 στην Ελευθερούπολη

Το διήμερο 13-14 Ιουνίου το Δημοτικό στάδιο Ελευθερούπολης φιλοξένησε το Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών – Κοριτσιών για τον...

Περισσότερα Άρθρα στην Ίδια Κατηγορία