Αίσιο φινάλε στη φετινή σεζόν για τους Πάνθηρες Καβάλας, οι οποίοι επικράτησαν με 61-43 του ΑΣ Πανοράματος στο τρίτο και πιο καθοριστικό παιχνίδι για την παραμονή στην Α2 μπάσκετ γυναικών.
Μετά από ένα «κλειστό» πρώτο ημίχρονο (23-17), οι γηπεδούχες έκαναν μια εκπληκτική τρίτη περίοδο, φτάνοντας την διαφορά και στο +23. Στο τελευταίο δεκάλεπτο οι Καβαλιώτισσες έκαναν σωστή διαχείριση, φτάνοντας εν τέλει στην νίκη και την παραμονή στην κατηγορία.
Σημειώνεται ότι σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή έπαιξε και ο πολύς κόσμος που παραβρέθηκε σήμερα στο «Αλεξάνδρα Δήμογλου».
Τα δεκάλεπτα: 11-7, 23-17, 44-23, 61-43





