Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου 2017
Life Style

Life Style (49)

Για μια ακόμα χρονιά προβάλλεται, από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, το talent show "The Voice of Greece", με τη συμμετοχή πολλών φερέλπιδων ερμηνευτών που επιδιώκουν να πείσουν τους Κωστή Μαραβέγια, Πάνο Μουζουράκη, Έλενα Παπαρίζου και Σάκη Ρουβά ότι μπορούν να κάνουν καριέρα στο ελληνικό τραγούδι.

Η πρώτη φάση του διαγωνισμού, η λεγόμενη και "blind auditions" (="τυφλές ακροάσεις", διότι οι κριτές καλούνται να επιλέξουν ερμηνευτές ανάλογα με τη φωνή τους και μόνο, χωρίς δηλ. να μπορούν να δουν το παρουσιαστικό τους), πλησιάζει στο τέλος, και ήδη έχουν βρεθεί οι περισσότεροι ερμηνευτές που θα συνεχίσουν στο κυρίως μέρος του talent show.

Ανάμεσά τους και ένας νεαρός τραγουδιστής που κατάγεται από την Καβάλα, ο Αναστάσιος Παπαναστασίου (ανιψιός της γνωστής Καβαλιώτισσας δικηγόρου Ευγενίας Παπαναστασίου), ο οποίος με το "Αν μου τηλεφωνούσες" του Μιχάλη Χατζηγιάννη κατάφερε να πείσει και τους 4 κριτές ότι αξίζει να συνεχίσει στην επόμενη φάση!

Posted On Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2017 21:50 Γράφτηκε από τον

Έχετε κατά νου πολλά παραδείγματα διάσημων που διατηρούν αστραφτερό και αναλλοίωτο το χαμόγελό τους, ακόμα και σε προχωρημένη ηλικία. Πώς το καταφέρνουν αυτό; Την απάντηση έρχεται να μας δώσει η επιστήμη της Οδοντιατρικής.

Αν λοιπόν, θέλετε και εσείς να αποκτήσετε το λαμπερό χαμόγελο των stars, μάθετε πώς θα το καταφέρετε με τα οδοντικά εμφυτεύματα.

Τι είναι τα οδοντικά εμφυτεύματα;

Τα εμφυτεύματα δοντιών είναι μικρές βίδες οι οποίες τοποθετούνται σε σημεία της γνάθου όπου λείπουν ένα ή περισσότερα δόντια. Το κάθε εμφύτευμα διαδραματίζει τον ρόλο της ρίζας του δοντιού που λείπει, πάνω στο οποίο μπορεί να στηριχτεί ένα τεχνητό δόντι. Κατασκευάζεται δε, από τιτάνιο καθώς θεωρείται υλικό απόλυτα βιοσυμβατό με τον ανθρώπινο οργανισμό. Το εμφύτευμα από τιτάνιο μπορεί και συνδέεται τόσο ισχυρά με το κόκκαλο της γνάθου που με την πάροδο μερικών εβδομάδων γίνονται ένα. Οι σύγχρονες επιστημονικές μελέτες άλλωστε καταδεικνύουν πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχίας των οδοντικών εμφυτευμάτων, που ξεπερνά το 90%. Με τα οδοντικά εμφυτεύματα μπορεί να αντικατασταθεί ένα δόντι, περισσότερα από ένα ελλείποντα δόντια ή και όλα.

Πώς γίνεται η τοποθέτηση;

Η τοποθέτηση του οδοντικού εμφυτεύματος πραγματοποιείται στο οδοντιατρείο, στη διάρκεια μίας συνεδρίας. Γίνεται με τη χρήση τοπικής αναισθησίας, ανάλογης με αυτής που χορηγείται σε όλες τις οδοντιατρικές εργασίες, ώστε η διαδικασία να είναι απόλυτα ανώδυνη. Το εμφύτευμα τοποθετείται από τον οδοντίατρο σε συγκεκριμένο σημείο στο οστό της γνάθου του ασθενούς, το οποίο έχει προκαθοριστεί μετά από μελέτη του κάθε περιστατικού. Μετά την επέμβαση ο γιατρός δίνει τις απαραίτητες μετεγχειρητικές οδηγίες, ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή επούλωση. Οι όποιες δυσάρεστες ενοχλήσεις για τον ασθενή περιορίζονται σημαντικά με τη συνταγογράφηση αντιβίωσης και ήπιας αναλγητικής αγωγής.

Πότε εισάγονται τα τεχνητά δόντια;

Χρειάζεται να περάσουν 6 έως 12 εβδομάδες από την τοποθέτηση του οδοντικού εμφυτεύματος για να τοποθετηθεί το τεχνητό δόντι. Αυτό το χρονικό διάστημα απαιτείται για την ομαλή ενσωμάτωση του εμφυτεύματος στο οστό της γνάθου του ασθενή. Κατά τη διάρκεια της πολυήμερης αναμονής, εγκαθίσταται στον ασθενή προσωρινή οδοντική αποκατάσταση, προκειμένου να συνεχίσει κανονικά την καθημερινότητά του. Το καινούριο δόντι τοποθετείται πάνω στο εμφύτευμα και ενσωματώνεται άμεσα στην οδοντοστοιχία, χωρίς να διαφέρει από τα υπόλοιπα. Γι αυτό και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άρτιο και πιο φυσικό από ποτέ.

Πόσο διαρκούν τα οδοντικά εμφυτεύματα;

Η διάρκεια ζωής των εμφυτευμάτων εξαρτάται από την δεξιοτεχνία του οδοντιάτρου και από τη συνέπεια του ασθενούς. Η τήρηση μιας σωστής υγιεινής είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της μακροβιότητας του εμφυτεύματος. Ο ασθενής χρειάζεται να φροντίζει καθημερινά για την αφαίρεση της πλάκας, με σωστό βούρτσισμα των δοντιών και με τη χρήση οδοντικού νήματος. Εφόσον τηρεί τους κανόνες καθαριότητας, επισκέπτεται τον οδοντίατρό του τουλάχιστον μια φορά το χρόνο για έλεγχο, συντήρηση και καθαρισμό, τα οδοντικά εμφυτεύματα μπορούν να διαρκέσουν για πάντα.

Χαμόγελο με λάμψη από το... Hollywood

Τα οδοντικά εμφυτεύματα αποτελούν το… κοινό μυστικό πολλών από τους διάσημους του διεθνούς καλλιτεχνικού στερεώματος. Τα λαμπερά χαμόγελα που θαυμάζουμε πάνω στο κόκκινο χαλί του θεάματος οφείλονται σε πολλές περιπτώσεις στην αρτιότητα της οδοντικής εργασίας των εμφυτευμάτων.

Πέρα από την αποκατάσταση της οδοντοστοιχίας, τα εμφυτεύματα έχουν και αντιγηραντική δράση, καθώς περιορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις αλλαγές που φυσιολογικά αποτυπώνονται στο πρόσωπο του κάθε ανθρώπου καθώς μεγαλώνει. Διατηρούν με άλλα λόγια, το οβάλ σχήμα της φυσιογνωμίας και κάνουν το πρόσωπο να φαίνεται νεανικό και ξεκούραστο.

Posted On Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017 19:30 Γράφτηκε από τον

Το περασμένο φθινόπωρο (στις 18 Νοεμβρίου 2016) κυκλοφόρησαν το πρώτο τους cd, με τίτλο "Skies Infernal", και κατάφεραν να αποσπάσουν πολύ θετικές κριτικές.

Πριν από περίπου έναν μήνα -στις 29 Ιουνίου- βρέθηκαν στο Βουκουρέστι για να ανοίξουν τη συναυλία ενός από τα σημαντικότερα ροκ συγκροτήματα της τελευταίας 30ετίας: των Evanescence!

Ο λόγος για τους Sede Vacante, μια ελληνική melodic goth rock/metal μπάντα που αποτελείται από τον Michael Tiko (μιλάμε για τον γνωστό Καβαλιώτη δικηγόρο Μιχάλη Τικόπουλο, ο οποίος έχει επιφορτιστεί με τα φωνητικά, τις κιθάρες και τα πλήκτρα) και η Constantine Alex (επιφορτισμένη με τα γυναικεία φωνητικά, έχει ζήσει πολλά χρόνια στην Καβάλα).

Όπως ήταν φυσικό, θελήσαμε να γνωρίσουμε καλύτερα αυτό το συγκρότημα -και αυτό επιχειρούμε να πράξουμε μέσα από μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον Michael Tiko!

Λίγα λόγια για το άτομό σας (βιογραφικά, μουσικές σπουδές, μουσικό παρελθόν κλπ.).

Ο ίδιος μαθήτευσα στo jazz rock ιδίωμα πλάι στον σπουδαίο Έλληνα κιθαρίστα Σάκη Ζαχαριάδη στη Θεσσαλονίκη και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου φοιτώντας στο Berklee College of Music, της Βοστώνης των Ηνωμένων Πολιτειών (Master in Guitar Performance). Έχω διατελέσει lead κιθαρίστας του Goth/Power Metal συγκροτήματος "Rage of Romance" (με την συμμετοχή της Vicky Psarakis στα φωνητικά, The Agonist) και κιθαρίστας σε πολλές τοπικές μπάντες, ακόμα και στο είδος της τζαζ. Αυτό όμως, που με βοήθησε απίστευτα στο παρελθόν ήταν το γεγονός, ότι για πολλά χρόνια υπήρξα καθηγητής ηλεκτρικής κιθάρας στο Δημοτικό Ωδείο Καβάλας και στο Ωδείο Νεάπολις της Ελένης Πατσιά, ομοίως στην Καβάλα. Το πόσο διδάσκεσαι από τους ίδιους τους μαθητές σου είναι ασύλληπτο.

Πώς και πότε αποφασίσατε να δημιουργήσετε μια μπάντα, και...γιατί επιλέξατε να στραφείτε στο goth metal; Τι ήταν αυτό που σας κέρδισε στο συγκεκριμένο μουσικό είδος;

Η απόφασή μου να δημιουργήσω τους SEDE VACANTE και γενικά για πρώτη φορά την δική μου μπάντα, ήρθε από την στασιμότητα τόσων ετών σε όλα τα σχήματα, στα οποία συμμετείχα μέχρι σήμερα… Αυτό, στο οποίο ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα βρει συνοδοιπόρους, ήταν η θέληση να προχωρήσουμε ένα βήμα πέραν της “τρέλας” και της αγάπης για την μουσική και φυσικά η διάθεση για θυσίες, γιατί πραγματικά απαιτεί μεγάλες θυσίες αυτό το βήμα. Τώρα σε ότι αφορά στο Goth; Η αλήθεια είναι ότι οι απόψεις διίστανται για το είδος της μουσικής μας. Πολλοί διαφωνούν στην ένταξή μας στο gothic. Αλλά εν πάση περιπτώσει προσωπικά για ‘μένα δεν έχει καμία απολύτως σημασία για την ταμπέλα. Ανέκαθεν με έλκυε η σκληρή μουσική, το Rock και το Metal και αυτό θέλω να “υπηρετώ”. Μ’ απασχολεί η όμορφη μουσική και αυτό δεν διαχωρίζεται με ταμπέλες και είδη. 

Επειδή, από όσο είμαι σε θέση να ξέρω, είστε φίλοι εδώ και χρόνια με την Constantine Alex (κατά κόσμον Κωνσταντίνα Αλεξία), με την οποία ξεκίνησε αρχικά η μπάντα ως ντουέτο. Πιστεύετε, ότι μόνο η καλή φιλία είναι αρκετή για μια επιτυχία ή χρειάζονται και άλλες προϋποθέσεις;

Με την Constantine πραγματικά γνωριζόμαστε πολλά χρόνια (περί τα δέκα τέσσερα, εάν δεν απατώμαι) και έχουμε βρεθεί μαζί στην σκηνή επίσης σε πολλά project. Έτσι πράγματι αναπτύξαμε μία δυνατή φιλιά όλα αυτά τα έτη, η οποία τα τελευταία τέσσερα χρόνια ζωής των SEDE VACANTE, που τα μετράω προσωπικά από το απόλυτο μηδέν και την απόφαση να δημιουργήσω αυτό το γκρουπ, έχει πραγματικά ισχυροποιηθεί σε απίστευτο βαθμό, καθώς παλέψαμε πολύ για το αποτέλεσμα, που βλέπετε σήμερα. Η φιλία όμως πραγματικά όχι μόνο δεν είναι αρκετή, αλλά αποτελεί απλά την αφορμή. Η συνταγή για κάτι περαιτέρω περιέχει σοβαρότητα, θυσίες, όπως προείπα, διάκριση ρόλων, υπομονή και επιμονή.   

Η φράση "Sede Vacante" χρησιμοποιείται όταν η έδρα του Πάπα μένει κενή (μετά από θάνατο ή παραίτηση Πάπα). Αισθανόσασταν ότι θέλατε να "καλύψετε" κάποιο κενό και για αυτό επιλέξατε αυτό το όνομα;

(Γέλια) Μού την κάνουν συνεχώς την ερώτηση αυτή και πραγματικά χαίρομαι πολύ να απαντώ. Η απόλυτη αλήθεια είναι ότι τον όρο Sede Vacante, που σημαίνει “χηρεύων θρόνος”, τον άκουσα για πρώτη φορά στην ταινία “Illuminati” με πρωταγωνιστή τον Tom Hanks. Μάλιστα ήταν περίοδος, που αναζητούσα όνομα για την μπάντα. Επειδή λοιπόν μού ακούστηκε απίστευτα εύηχο και ελκυόμενος πάντα από την λατινική γλώσσα, την οποία και διδάχθηκα στα σχολικά μου χρόνια, αναζήτησα την ακριβή έννοια του όρου. Θεωρώντας λοιπόν ο ίδιος ότι η ανθρωπότητα ανέκαθεν και με ελάχιστες εξαιρέσεις θα βρίσκεται ακέφαλη είτε αυτό αφορά είτε την πολιτική, είτε την θρησκευτική, είτε οιασδήποτε μορφής εξουσία, θεώρησα ότι το Sede Vacante θα ταίριαζε απόλυτα στην φιλοσοφία μου.

Θα χαρακτηρίζατε το συγκρότημα ως female frontal; Είναι μια "μόδα" στη μουσική σκηνή, το βλέπουμε πολύ στο metal, πάντως και οι 2 σας έχετε επιφορτιστεί με τα φωνητικά.

Έχεις δώσει ήδη την απάντηση ο ίδιος… Είμαστε ΚΑΙ female fronted μπάντα, αφού τουλάχιστον στο ντεμπούτο άλμπουμ μας (Skies Infernal), η “ποσότητα” των φωνητικών είναι σχεδόν εξίσου διαμοιρασμένη.

Τι κάνετε εσείς για να ακούγεστε διαφορετικοί (διότι δε γίνεται να ανακαλύψετε και τον τροχό, ειδικά σε ένα είδος αρκετά διαδεδομένο, ειδικά στο εξωτερικό :) )

Προσωπικά πάντα ο στόχος μου είναι να γράφω όμορφη μουσική. Δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να πρωτοτυπήσω, απλά ακολουθώ κατά την διαδικασία της σύνθεσης την ψυχή μου. Τώρα εάν αυτό οδηγήσει και σε κάτι μοναδικό, θα είναι πολύ ευχάριστο. Πάντως εάν θα έδινα μία συγκεκριμένη απάντηση στο ερώτημα θα ήταν το ότι οι Sede Vacante αγαπούν και φυσικά υιοθετούν πολλά στοιχεία από το είδος των soundtracks, καθώς και του electro. Αλλά και η ισόποση χρήση των male και female φωνητικών θα μπορούσε ίσως να χαρακτηριστεί και μία ιδιαιτερότητά μας.

Ποιες είναι, για εσάς, οι βασικότερες επιρροές σας, τόσο στη μουσική όσο και στη στιχουργική;

Από την στιγμή που αποτελώ τον μοναδικό συνθέτη και στιχουργό της μπάντας θα απαντήσω προσωπικά για μένα. Οι επιρροές μου στην μουσική αποτελούν τις κλασσικές του μεγαλύτερου όγκου των rockers και metallers, περιλαμβάνοντας όλα τα μεγαθήρια της διεθνούς σκηνής, που μεσουρανούσαν στα 80’s και 90’s, όπως Scorpions, Metallica, Queen, Iron Maiden, Motley Crue, Helloween, Blind Guardian, Dream Theater και φυσικά άπειρα άλλα ονόματα του χώρου.

Στιχουργικά, δεν μπορώ να κρύψω -και δεν το έχω κάνει ποτέ-, το ότι αγαπημένο μου στιχουργικό θέμα αποτελεί η μεταθανάτιος ζωή, καθώς και έντονα και επώδυνα συναισθήματα, τα οποία ο άνθρωπος καλείται να αντιμετωπίσει και να ξεπεράσει αλώβητος κατά τη διάρκεια της ζώης του.  

Μέσα σε αυτούς τους λίγους μήνες που είστε "στον αέρα" έχετε τραγουδήσει, ως support, μαζί με τους Delain και τους Sirenia, ενώ στα τέλη Ιουνίου ανοίξατε την συναυλία των Evanescence στο Βουκουρέστι. Περιμένατε μια τέτοια "απότομη" εξέλιξη;

Εάν πω πως “ναι”, θα είναι απόλυτο ψέμα. Απλά αρχίζω και κατανοώ, ότι όταν πραγματικά κοπιάζεις και αγωνίζεσαι για οτιδήποτε αγαπάς, σίγουρα θα το πετύχεις, έχοντας ως μόνο πραγματικό εχθρό σ’ αυτήν την προσπάθεια τον ίδιο σου τον εαυτό.

Αλήθεια, οι Evanescence πώς προέκυψαν; Είναι ένα συγκρότημα με μεγάλη επιρροή στην παγκόσμια μουσική σκηνή, και φαντάζομαι ότι ήταν για εσάς ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός…

Η απάντηση είναι απλή. Ο επαγγελματισμός, που θεωρώ ότι παλέψαμε να χαρακτηρίζει αρχικά την δουλειά μας, και μετέπειτα τις περαιτέρω κινήσεις μας, νομίζω ότι έφερε αυτό το αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, η προσέγγιση των Evanescence έγινε από το management μας, που εδρεύει στην Ιταλία, την Alpha Omega Management & Bookings, που μας έφερε σ’ επαφή με το management των Evanescence, οι οποίοι με την σειρά τους ενέκριναν αμέσως την συμμετοχή μας στο συγκεκριμένο event. Ασύλληπτη και η εμπειρία και σαφώς η σπουδαιότητα της συμμετοχής μας για την συνέχεια.

Από τη συμμετοχή σας, ως support, με συγκροτήματα όπως οι Sirenia και οι Evanescence τι είδους συμπεριφορά εισπράξατε και τι μαθήματα πήρατε;

Σε όλες τις περιπτώσεις - και σ’ αυτήν των Evanescence, που αποτελούν παγκόσμιο μεγαθήριο στο είδος τους - το μόνο, που αντικρίσαμε ήταν αυτά, που σάς ανέφερα και παραπάνω ως συστατικά της επιτυχίας… Πέραν της φιλικότητας και της ευγένειας, που χαρακτήρισε την μεταξύ μας επαφή, η σοβαρότητα και ο επαγγελματισμός θα είναι για εμάς πάντα σημείο αναφοράς. 

Εσείς ποια εμπειρία προτιμάτε; Τη στουντιακή ή της ζωντανής εκτέλεσης; Και γιατί;

Δύσκολη ερώτηση, καθώς κάθε ένα από τα δύο προσφέρει τελείως διαφορετικά πράγματα σ’ έναν καλλιτέχνη. Το στούντιο έρχεται στο πιο δημιουργικό στάδιο της ζωής, κατά το οποίο παίρνει “σάρκα και οστά” η ίδια σου η ψυχή, ενώ η ζωντανή εκτέλεση και η επαφή σου με το κοινό έρχεται να καταστήσει τον ακροατή κοινωνό αυτών των συναισθημάτων σου. Εάν αυτή η κοινωνία γίνει και ταύτιση, τότε νομίζω, ότι ο καλλιτέχνης έχει φτάσει την τελειότητα. Επομένως, εγώ προσωπικά δεν μπορώ να μιλήσω για προτίμηση, καθώς και τα δυο αυτά στοιχεία αποτελούν για ‘μένα αναπόσπαστα μέρη της καλλιτεχνικής ζωής ενός μουσικού. 

Στη χώρα μας η metal μουσική είναι εξαιρετικά παρεξηγημένη, λόγω ορισμένων στερεότυπων αλλά και λόγω διαφορετικών ακουσμάτων. Παρόλα αυτά, τα τελευταία χρόνια έχουν προκύψει πολλά ενδιαφέροντα σχήματα. Κατά πόσο πιστεύετε ότι υπάρχει προοπτική για την ελληνική metal σκηνή;

Η metal μουσική ήταν και είναι παγκοσμίως παρεξηγημένη για τους ίδιους σχεδόν λόγους, που είναι και στην Ελλάδα. Ακούμε συνεχώς τα ίδια και τα ίδια… Η Ελλάδα όμως αναλογικά με τον πληθυσμό της, αποτελεί μία από τις πιο παραγωγικές χώρες της Ευρώπης σε ότι αφορά τον αριθμό των συγκροτημάτων στο rock και το metal, βάσει μίας πρόσφατης έρευνας, που διενήργησε το Metal Archives, στο οποίο καταχωρούνται όλα τα σχήματα παγκοσμίως. Επομένως είναι φυσιολογικό να υπάρχουν πολύ αξιόλογες μπάντες στην χώρα μας. Τώρα για την προοπτική, αυτό εξαρτάται θεωρώ από τον κάθε καλλιτέχνη προσωπικά… Το κοινό θα σε τοποθετήσει όσο ψηλά έχεις κατατάξει ο ίδιος τον εαυτό σου και την τέχνη σου. 

Το πρώτο σας άλμπουμ, το "Skies Infernal", κυκλοφορεί εδώ και μήνες στο iTunes. Λίγα λόγια για την εμπειρία σας και τις εντυπώσεις σας.

Το άλμπουμ μας κυκλοφορεί σ’ όλα τα μεγάλα site του digital distribution, όπως το iTunes, το Amazon και το Google Play, καθώς και σε φυσική μορφή από την Nuclear Blast και την EMP, που αποτελούν μεγαθήρια στο χώρο και αυτό έγινε μέσω της δισκογραφικής μας εταιρείας της Pride and Joy Music από την Γερμανία. Στην Καβάλα πωλείται από το δισκοπωλείο “Μουσικός Γαλαξίας”. Οι δε εντυπώσεις είναι πρωτόγνωρες και απίθανες, καθώς είναι πρώτη φορά για όλους μας στην μπάντα, που όλα λειτουργούν με απόλυτο επαγγελματισμό. Αυτό μόνο ικανοποίηση μπορεί να προσφέρει, καθώς οι κόποι σου επιτέλους αναγνωρίζονται.

Από ότι βλέπω, στραφήκατε σε ανεξάρτητη κυκλοφορία, μακριά από δισκογραφικές συμφωνίες. Είναι αλήθεια τελικά αυτό που λέγεται πως δεν υπάρχει καν μουσική βιομηχανία πλέον;

Όπως ανέφερα αμέσως πιο πάνω, η κυκλοφορία του άλμπουμ μας ΔΕΝ αποτελεί μία ανεξάρτητη κυκλοφορία, αλλά έχουμε συμβόλαιο για δύο άλμπουμ με την γερμανική δισκογραφική εταιρεία Pride and Joy Music. Το ότι όμως έχει αλλάξει σίγουρα η μουσική βιομηχανία λόγω κυρίως του διαδικτύου, δεν νομίζω ότι έχει οδηγήσει στην εξαφάνισή της, απλώς σαφώς έχει διαφοροποιηθεί σε τρομακτικό βαθμό. Το internet όμως κατά την προσωπική μου γνώμη αποτελεί πέρα από κατάρα για την μουσική βιομηχανία, και μία ευκαιρία για να προβληθεί οποιοσδήποτε καλλιτέχνης ευκολότερα και ταχύτερα. Εχθρό βέβαια σ’ αυτό αποτελεί ο τεράστιος πλέον όγκος των δεδομένων, που δέχεται καθημερινά ένας ακροατής.  

Πότε να περιμένουμε κάποια νέα παραγωγή;

Σίγουρα μέσα στο 2018 θα έχει ολοκληρωθεί και κυκλοφορήσει η νέα δουλειά μας, για την οποία έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία των συνθέσεων. Ακόμη όμως είναι πολύ νωρίς να μιλήσω για κάτι περαιτέρω.

Ποιο είναι το "ταβάνι" σας -αν, φυσικά, υπάρχει…

“Ταβάνι” για ‘μένα αποτελεί το τέλος της ζωής και μόνο αυτό. Μέχρι τότε και πάντα βήμα βήμα θα προσπαθώ να βελτιώνομαι και να στοχεύω στο καλύτερο, όποιο κι αν είναι αυτό, είτε αφορά εμένα προσωπικά είτε τους SEDE VACANTE.

Posted On Τρίτη, 01 Αυγούστου 2017 12:17 Γράφτηκε από τον

Στην Καβάλα βρέθηκε, την Παρασκευή, η Λίνα Νικολακοπούλου προκειμένου να δώσει το παρόν στην επιτυχημένη εκδήλωση με τίτλο "Μια βραδιά με την Λίνα" που διοργάνωσε στον θερινό κινηματογράφο "Ζέφυρος" η Στέγη Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών. Στο περιθώριο της παρουσίας της, η δημοφιλής στιχουργός παραχώρησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην Κατερίνα Μαγουνάκη

Κατέβηκε από το γραφικό ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης, κοίταξε προς το σημείο του ραντεβού μας κι αμέσως σήκωσε το χέρι και με χαιρέτισε.

Όμορφη, αέρινη και συγχρόνως δυνατή και  γνώριμη , όπως και τα τραγούδια της.   

Και νέα. Αιώνια νέα.

Θαρρείς πως βλέπεις το παιδί Λίνα, μ εκείνη την έκδηλη αγνότητα και τη μεγάλη αγάπη που έχουν τα μικρά παιδιά.

Και «μπήκε» δυναμικά.

 _Πολύ όμορφη πόλη η Καβάλα. Ένας μικρός κόσμος που έχει τα πάντα. Έχεις τα πάντα στα πόδια σου. Έχεις πρόσβαση στη γνώση, στην ευκολία ζωής, στην τεχνολογία.

Είναι συγκλονιστικό να μπορείς να ζεις στον τόπο σου και να μην στερείσαι.

 Αυτό σίγουρα μας ομογενοποιεί, όμως, ίσως να μας δημιουργεί και μια πλασματική εντύπωση ότι όλα πάνε καλά. Εκεί θέλει προσοχή.

_Είναι και η κρίση είναι και ο Έλληνας που λειτουργεί πολύ φλου…

_Εγώ νομίζω πως δεν υπάρχει επίγνωση. Τα θεωρούμε όλα δεδομένα.  

Να μην έχει κανένας εν δυνάμει μέσα του, το «μαμούνι»;

 Ο άνθρωπος που έχει το μαμούνι μέσα του θα ψάξει και θα βρει.

 Άσχετα με το περιβάλλον του.

Καταλήγω να πω ότι ατονεί αυτό το μαμούνι.

Και, ή θα πας με το σωρό, ή θα πάρεις τα πόδια σου και θα παλέψεις.

_Επιμένω ότι παίζει ρόλο και η παιδεία.

_ Σίγουρα ναι. Οι περισσότεροι γονείς είναι άσχετοι.

_ Δεν οφείλει  κι ο καθένας να γνωρίσει τον εαυτό του κάποια στιγμή, το «γνώθι σ αυτόν»;

_Μα υποτίθεται ότι εμείς το διδάξαμε και σε όλους τους άλλους.

Προσωπικά θα πω ότι έχω, σε τελική ανάλυση, μια μεγάλη αρετή.

Επικρατεί αγάπη. Και όπου μπορώ να βρω ανθρώπους είμαι ευτυχής.

 Όπου δεν μπορώ, χωράω. Δεν θα πάθω τίποτα. Απλώς κάνω πιο ρηχό το κολύμπι μου. Αυτή είναι επιλογή συναισθηματικής ευφυΐας.

Πέρασε η εποχή που πίστευα ότι όλοι οι άνθρωποι αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο. Εκεί ήταν και το μεγάλο μου σοκ.

Ο καθένας είναι μοναδική σύνθεση. Αλλού μπορείς να διεισδύσεις , αλλού είναι βράχος , αλλού είναι φοβίες και είναι κάγκελα και λέω,  πρώτα να δω το έδαφος και αναλόγως.

Αλλά τελικά  τους τιμώ όλους.

Η πορεία μας είναι κάτι δύσκολο. Να συγκεράσουμε  το μέσα, το έξω, το περιβάλλον, το όνειρο, το κράτος…

_Εκείνα που έχω προσλάβει προσωπικά από την  Λίνα Νικολακοπούλου είναι τα εξής:  είναι άνθρωπος που λειτουργεί με πυξίδα την αγάπη, ευγενική ψυχή, δυνατή πένα που δονεί συναισθήματα. Αυτό έχω αισθανθεί  ακούγοντας από μεγάλους ερμηνευτές τα τραγούδια σας, τους στίχους σας, την ποίησή σας. Είναι εκ γενετής ταλέντο;

_Ο τρόπος που βλέπει κανείς τον κόσμο είναι μοναδικός. Μπορεί να επηρεαστεί από γονίδια. Πιστεύω ότι η ποιότητα της φωνής της μητέρας μου ,μου άνοιξε έναν άλλο κόσμο.

Είχε μια γλυκύτητα και μια μελωδικότητα. Συν ότι ήταν δασκάλα. Είχε έναν τρόπο να μιλάει γοητευτικό.

Χωρίς να θέλει να με περιορίσει  απ το χάζεμα ή την ονειροπόλησή μου. ο τρόπος της ήταν ευεργετικός.

Αυτό μ έκανε να έχω εμπιστοσύνη και στα δικά μου συναισθήματα. Δηλαδή να ξέρω ότι αυτό που ένιωσα δεν είναι κάτι τρελό. Ότι είναι ωραίο να κοιτάζω με τις ώρες ένα καράβι. Κάτω από ένα πεύκο με το βιβλιαράκι μου, και η μητέρα δίπλα να κεντάει και η αδελφή μου το ίδιο. Αυτό ήταν κάτι που μου επέτρεψε να επικοινωνώ με τον έξω κόσμο από το πώς τον έβλεπα.

Εκ των υστέρων είδα ότι και είχα όρεξη για ζωή και αγαπούσα τον κόσμο και την ίδια ώρα αγαπούσα και τη σιωπή και την απόστασή μου. είχα δηλαδή και τις δύο μου πλευρές σε συνεννόηση, πράγμα που με βοήθησε πάρα πολύ. Ας δώσω ένα παράδειγμα για να μην είμαστε θεωρητικοί.

Ζούσα σ έναν τόπο μικρό, τα Μέθανα. Δίδασκε η μητέρα μου εκεί. Με το που έβγαινα στο δρόμο απ το σπίτι χαιρετούσα όλο τον κόσμο.

Το καλό είναι ότι και στην Αθήνα μετά εγώ καλημέριζα τον κόσμο, άσχετα αν τον ήξερα ή όχι. Παίρνω όμως και τα μαθήματά μου. Αν κάποιος το πρωί είναι δύσθυμος εγώ θα την πω την καλημέρα μου. Αν του κάνω καλό, καλώς. Αν δεν θέλει να μου απαντήσει δεν θίγομαι. Έχω μάθει να διαβάζω τον άλλον άνθρωπο και να τον συναισθάνομαι.

_Κι ας πάμε στα τραγούδια, την ποίηση. Από ποια ηλικία ήρθαν στη ζωή σας;

_Είναι κάτι πολύ περίεργο. Όταν ήμουν στο δημοτικό, εκεί στην Τρίτη τάξη, ερχόντουσαν οι εφημερίδες στα Μέθανα με το καράβι. Και πάντοτε πριν πάμε στη θάλασσα με τη μητέρα μου… και μιλώ περισσότερο για τη μητέρα μου γιατί ο πατέρας ήταν στρατιωτικός και έλειπε. Η καθημερινότητα ήταν η μητέρα και το σόι της μητέρας. Μπαίναμε στο πρακτορείο με τις εφημερίδες να πάρουμε κλασσικά εικονογραφημένα.

Είδα κάποια στιγμή εκεί ένα μικρό βιβλιαράκι που έγραφε στο εξώφυλλο «Ανθολογία ποιημάτων» και το ζήτησα από τη μητέρα μου. εκείνη τη μέρα σχεδόν δεν μπήκα στη θάλασσα. Έγινε παρέα μου αυτό το βιβλίο απ το οποίο δειγματοληπτικά γνώρισα τους πρώτους Έλληνες ποιητές.

 Όταν ήρθαμε στην 4η δημοτικού στην Αθήνα, επειδή κλείστηκα, δεν έκανα τις βόλτες μου όπως στο χωριό κλπ, το διάβασμα έγινε ακόμη πιο εντατικό.

Το ταξίδι μου το έκανα μέσα από το διάβασμα και μέσα από το ραδιόφωνο με τα τραγούδια. Κατοπινά αγόραζα δίσκους βινυλίου και άρχισα να μαθαίνω πολλά τραγούδια και να τα τραγουδάω. Μπορεί να μην είχα καλή φωνή αλλά με συνόδευα.

Συγχρόνως οι γονείς μας προτρέψανε να μάθουμε μουσική. Πιάνο η αδελφή μου κι εγώ κιθάρα. Αργότερα προστέθηκε το θέατρο και ο κινηματογράφος, οπότε πλάτυνε η έννοια της τέχνης. Μπήκαν στοιχεία που εγώ πιστεύω ότι το ένα τροφοδοτεί το άλλο.

Μου έδωσε πολλά αυτό. Έκοβα κι έραβα κι έκανα ιστοριούλες.

_Έτσι δημιουργείται κι η εικόνα μέσα απ τα τραγούδια σας και σας έχουμε στην καρδιά μας.

_Είσαι συγγενής. Είσαι σημείο αναφοράς. Είσαι συναισθηματική πατρίδα μέσα απ το τραγούδι. Σε μια δύσκολη στιγμή κάποιος κρατήθηκε από έναν στίχο. Ο άλλος στη χαρά του, στον έρωτά του θυμάται ότι άκουγε αυτό το τραγούδι. Στον πόνο του, στην απώλειά του. Τον έχεις συνοδεύσει.

Ο Έλληνας κρατάει πολύ ψηλά τον δημιουργό. Τον κρατάει μέσα του σαν κάτι ιερό. Συνεχώς όμως χρειάζεται να ανανεώνει την πίστη του γι αυτόν. Και την εμπιστοσύνη του. Αυτό είναι ένα μέτρο που φέρνει πολλές φορές σε δίλημμα το δημιουργό διότι κι αυτός θέλει να δοκιμάσει κάτι καινούριο, να κάνει κάτι άλλο.

Η δημιουργική διάρκεια αλλάζει κάθε 10ετία και χρειάζεται να παίρνει ρίσκο.

Ο καθένας που θα δώσει τα λεφτά του να πάρει ένα cd θέλει να τον περιέχει αυτό.

Μας ζούνε οι άνθρωποι που μας αγαπούν.

Γι αυτό έχω πάντοτε σεβασμό στον κόσμο. Είναι κι ένα μέτρο ο κόσμος.

 Όχι να κάνεις μια ίδια δουλειά για να μην χάσεις πελατεία, αλλά γιατί είμαι καθρέφτης σου. Κι επίσης είναι ένα ραντεβού με τον ακροατή. Παράδειγμα το «Μαμά γερνάω» ελάχιστοι άνθρωποι το αγόρασαν. Εάν δηλαδή το «Κυκλοφορώ» πούλησε 180.000 το «Μαμά γερνάω» είχε λιγότερες από 3.000 πωλήσεις. Που σημαίνει ότι ήταν κάτι δύσκολο για τον κόσμο.

Εκείνη την ώρα πρέπει να κρατηθείς όρθιος μέσα σου, να έχεις υπομονή και να επιτρέψεις στο χρόνο να δικαιώσει αυτό που έκανες. Με τα χρόνια έγινε ένα ισχυρό σήμα το «Μαμά γερνάω».

_ Πως αντιμετωπίζει η νέα γενιά τα τραγούδια σας;

_ Την ευχαριστώ βαθιά. Παιδιά 20 χρονών συγκινούνται όταν με βλέπουν γιατί μόνα τους στην εφηβεία,  στις προσωπικές τους στιγμές, συνοδεύτηκαν απ τα τραγούδια μου.  Είναι κι εύκολο τώρα με το ίντερνετ ν ανατρέξεις στην δισκογραφία. Εκτός κι αν με άκουσαν από τις συλλογές των γονιών. 

Είναι κάτι συγκλονιστικό πάντως αυτό που λέμε τραγούδι. Έχω λατρεία στο δημοτικό τραγούδι, στο Μικρασιάτικο, στο ρεμπέτικο. Που σημαίνει δηλαδή ότι πολλές φορές αναπαύομαι σ αυτούς  τους ήχους, τους ρυθμούς και τα αισθήματα.

Η μουσική επηρεάζει και περνάει μέσα στον κόσμο. 

_Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί που να μην συγκινήθηκαν από κάποιο τραγούδι  που γράψατε. Φίλες και φίλοι που έμαθαν  ότι σήμερα θα συναντιόμουν μαζί σας, μου είπαν να σας ευχαριστήσω από καρδιάς, για το έργο σας.

_Υπάρχουν άνθρωποι που μου λένε, ευτυχώς είστε απλή και προσιτή, γιατί  έχουν συναντήσει ανθρώπους που θαυμάζουν και στην προσωπική επαφή απογοητεύτηκαν.

Εδώ θέλω να πω κάτι.  Να τους δικαιολογείτε αυτούς τους ανθρώπους διότι είναι άλλο το ταλέντο και  άλλος ο χαρακτήρας. Αν ένας άνθρωπος είναι κλειστός είναι σε πιο δύσκολη κατάσταση από σας. Όταν π.χ. έχει πανικό και τον περιμένει μια ουρά 100 άτομα να τον δει, αντιλαμβάνεστε πως αισθάνεται.

_Πως βλέπει η Λίνα μας τη σημερινή εποχή, μέσα απ το δικό της οπτικό πεδίο;

_Ο τρόπος μου δεν περιέχει τίποτε «εν θερμώ». Δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα. Βάζω τον εαυτό μου να φωτογραφίσει πολλές μέρες την ίδια στιγμή για να έχω εικόνα και συμπεράσματα με μέθοδο. Ασφαλώς όταν συμβαίνει κάτι  δίνει στον καθένα μας ένα σήμα. Κατοπινά παρατηρείς. Το κατάλαβε και κάποιος άλλος; Θες να το μοιραστείς. Ακούς τι είπε ένας πολιτικός  για το ίδιο θέμα, ένας ταξιτζής, ένας καθημερινός άγνωστος άνθρωπος που ακούς  σ ένα Cafe.

Προσπαθώ να διακρίνω πίσω από κάθε τι που βλέπω και ακούω δηλαδή, την αιτία.

«ΔΕΝ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΩ.

ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΕ ΑΠ ΑΥΤΟ!»

Είναι μια στιγμή του χρόνου , διαπλανητικά, που οι αποφάσεις που πήραν για τον χειρισμό του κόσμου από τα think tanks, τις δεξαμενές της σκέψης ή από τους ισχυρούς οικονομικά, οι οποίοι δεν είναι αυτοί που βλέπουμε, αλλά μεγάλες οικονομικές αρτηρίες, το κεφάλαιο, εκείνοι που διαχειρίζονται είτε ενεργειακές πηγές, είτε βιομηχανίες κλπ, συναντώνται συχνά με διάφορες άδηλες οργανώσεις  και βγάζουν αποφάσεις για το πώς θα χειριστούν κατ΄ αρχήν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τις επενδύσεις, τα μονοπώλια.

Είμαστε δηλαδή στο χέρι αποφάσεων που δεν θα μας τις πουν με τ΄ όνομά τους. 

Θα μας χρυσώσουν τις αιτίες για τις οποίες κάποια πράγματα αλλάζουν.

Γιατί αρχίζουν και πουλάνε το φυσικό πόρο των κρατών;

Τα νερά ας πούμε. Πήραν τα νερά και βγήκαν οι άνθρωποι στον Καναδά και είπαν «οι κήποι μας καταστράφηκαν». Από την άντληση των νερών έχουν αδυνατίσει οι φλέβες του νερού από κάτω.

Την πρώτη στιγμή το κακό δεν φαίνεται. Αλλά μετά από λίγο καταλαβαίνεις ότι όλο αυτό που σου είπαν για καλό, μόνο καλό δεν είναι.

Συν το γεγονός  του ότι πρέπει να έχει καθένας πολύ βαθύ κριτήριο, όταν ενημερώνεται από τα νέα.

Λίγα πράγματα για τις διεθνείς συνθήκες  βγαίνουν στην επιφάνεια και κατόπιν πολλά ευτελή θέματα. Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι είναι κάτι φτιαγμένο από συνεννοήσεις άλλων ισορροπιών.

 Τίποτε απ αυτά που ζούμε δεν είναι αληθές. Είναι αληθοφανές.

Είναι πολύ κουραστικό όλο αυτό για τον εγκέφαλο.

«ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ»

Πριν 30 χρόνια λέγαμε «μα το είπαν στην τηλεόραση» . Ήταν κάτι που επικύρωνε ότι αυτό που συζητάμε είναι αληθές.  Τώρα η τηλεόραση δεν μπορεί να σε πληροφορήσει ειλικρινά και να σου αναπαύσει την αγωνία.  

Ως εδώ είναι  τα αρνητικά της εποχής. Και αρκετά άλλα ακόμη. Δηλαδή ότι η Ευρώπη γερνάει και θέλει ενίσχυση για να μπορέσει να ορθοποδήσει. Κέρδισε ο πολίτης με τα χρόνια καλύτερες συνθήκες ζωής  με αγώνες και πάνε αυτό να το αποσύρουν.

Το τραγικότερο όλων είναι αυτό που συμβαίνει με πολλούς επιστήμονες.

Π.χ. τον Νίκολα Τέσλα, ο οποίος είχε βρει πώς μπορεί να κινείται  οτιδήποτε χωρίς πετρέλαιο. Τον έβγαλαν τρελό και τέλειωσε τη ζωή του σ ένα πάρκο ταΐζοντας περιστέρια. Τα συμφέροντα ήταν τόσο μεγάλα που έπρεπε η κοινότητα να τον περιθωριοποιήσει.

Θα μπορούσαμε να φτιάχναμε τα πάντα απ το τίποτε.

Αυτό το τέλειο δ ω ρ ε ά ν που είναι το μεγάλο δημιούργημα που μας ξεπερνάει, αυτό το οποίο προσεγγίζουμε αλλά είναι ακόμη για μας Terra incognita *. 

Για να φτάσουμε στο πως βλέπει η Λίνα τα πράγματα, θα πω  ότι αγαπώ την ομορφιά που αποκρυσταλλώθηκε στο παρελθόν και μου επιτρέπει κι εμένα τώρα να έχω ένα εργαλείο.

 Τι ωραίο κατακτήθηκε στην ιατρική, στη σκέψη, στη τέχνη, στη αρχιτεκτονική, στο τραγούδι.

Δεν μ ενδιαφέρει το παρελθόν συντηρητικά και ανελεύθερα. Είμαι πολύ ανοικτή στο τώρα.

 Αναρωτιέμαι και λέω, έρχονται κάποιοι επισκέπτες στην Ελλάδα και πόλος έλξης είναι η Ακρόπολη. Εμείς τι θ αφήσουμε πίσω μας;

Όλοι πρέπει να έχουμε όρεξη βηματική. Κι εδώ έρχεται η τραγωδία.

Πόσο άνθρωποι βρέθηκαν με δυνατές ιδέες κι έμειναν στα συρτάρια;

Δεν είμαστε ελεύθεροι να πράξουμε. Είμαστε ένα σημείο πάνω στον πλανήτη το οποίο κρυφά συνέχεια εξωγενώς το χρεώνουν και το εμποδίζουν .

 Μέσα έχουμε τα δικά μας προβλήματα, που δεν μπορούμε να αγαπηθούμε μεταξύ μας.

Η μάχη είναι διπλή.

Ας ξαναγυρίσουμε από την πολύ μεγάλη εικόνα στη μικρή, που είναι η οικογένειά μας , οι φίλοι μας, ότι μπορούμε γύρω να το βοηθήσουμε, να το στηρίξουμε, να πούμε την καλή μας κουβέντα.

Και λες: ας κρατήσω το κύτταρο υγιές και να μην πανικοβληθώ , αν καταρρέει ένα μεγάλο μέρος του κανόνα ζωής που είχα μέσα μου εγώ και της ευαισθησίας και αισιοδοξίας που είχα, ότι θα πάμε μαζικά μπροστά.

Ποτέ δεν ξέρουμε τι θα φέρει το αύριο. Σίγουρα το σήμερα είναι κάτι πολύ απαιτητικό.

Βρισκόμαστε σε μια εύφλεκτη ζώνη. Χτες που άκουγα τον ήχο των αεροπλάνων στο AirSea Show, από την πολεμική μηχανή, δεν εμπόδισα τον εαυτό μου από το να βάλω τα κλάματα. Όχι ότι θα μας συμβεί, αλλά ότι αυτό υφίσταται. Σε άλλες περιοχές του πλανήτη. 

Κι εμείς νομίζουμε ότι είναι μόνο εικόνα στην τηλεόραση.

 Η ψυχή όμως κουβαλάει γνώση και με το άκουσμα αυτό, από τη μια έδινα την ευχή μου στου πιλότους και στις μανάδες που είχαν την αγωνία κι από την άλλη επέτρεψα στον εαυτό μου να κλάψει.

_Μια ευχή που να φέρει την υπογραφή σας, θεωρώντας ότι οι ευχές είναι σαν τις προσευχές.

_Η ευχή είναι προσευχή . Είναι μια παράκληση.

Να προλάβουμε να δυναμώσουμε το θέλημά μας και να το κάνουμε σαφές, πριν να μας καταπιεί κάτι που θα συμβεί αιφνίδια.

Να αφυπνιστούμε. Όσο γίνεται πιο μαζικά, για να κρατήσουμε όρθιο κάτι που αγαπάμε, κάτι που θεωρούμε δεδομένο και ότι μας ανήκει, αλλά αιφνιδίως μπορεί να κινδυνεύσει. 

Μια φωτεινή αφύπνιση που θα βγει απ την καρδιά και όχι απαραίτητα απ το μυαλό και θα δημιουργήσει ασπίδα σε ότι αγαπούμε και θέλουμε να το αφήσουμε στα παιδιά μας.

 Όλοι να έχουμε έμπνευση. Τι πρέπει να νιώσουμε και να διατυπώσουμε, όσο γίνεται πιο μαζικά;  Και μόνο να το νιώσει κανείς φτάνει για να πάρει αυτός που πρέπει να πάρει ένα μήνυμα. 

Προσπαθούμε να επιβιώσουμε όλοι σήμερα από τα δύσκολα που πρακτικά καλούμαστε να διαχειριστούμε. Ζαλιζόμαστε. Όλοι καταλαβαίνουμε αλλά δεν έχουμε αντανακλαστικά.

Μέσα σ αυτή την κινούμενη άμμο να έρθει κάτι στο νου, ισχυρό, καθαρό, δυνατό και να είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε σαφές και να του δώσουμε φωνή.

Την ώρα που θα χρειαστεί.

Είναι άγουρο και σε μένα μέσα, αλλά αυτό πιστεύω.

 

 

 

*TERRA INCOGNITA σημαίνει: άγνωστη γη. Μεταφορικά τη χρησιμοποιούμε για να δηλώσουμε την πλήρη άγνοια κάποιου θέματος.

Posted On Δευτέρα, 03 Ιουλίου 2017 23:36 Γράφτηκε από τον

Στα τέλη Μαΐου η νεανική τηλεοπτική εκπομπή του ALPHA "Teen City Vibe" είχε βρεθεί στην Καβάλα για να παρουσιάσει μια διαφορετική όψη της πόλης, ιδωμένη με τα μάτια 3 νέων ανθρώπων (του ιδρυτικού μέλους της νεανικής ομάδας Action Team Νίκου Βουγιούκα, της Νικολέτας Βρύζα -επίσης μέλους της Action Team, αλλά και της νεοσύστατης γυναικείας ομάδας ράγκμπι του ΑΟ Καβάλα- και της Μαρίνας Βασιλικού, φοιτήτριας στο τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Κρήτης και αθλήτρια του kick boxing).

Πατήστε εδώ για να δείτε το σχετικό άρθρο

Λίγες εβδομάδες μετά, έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία της ψηφοφορίας (μέσα από τη σελίδα της Fanta στο Facebook) για την ανάδειξη της "κορυφαίας" πόλης του διαγωνισμού (το αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί από το συνολικό αριθμό σχολίων, likes και κοινοποιήσεων), και όσοι συνετέλεσαν για την παραγωγή του βίντεο της Καβάλας καλούν τους φίλους τους να ψηφίσουν για την αγαπημένη τους πόλη.

Posted On Κυριακή, 02 Ιουλίου 2017 23:54 Γράφτηκε από τον

Για μια ακόμα φορά το περίπτερο του εργαστηρίου κατασκευής χειροποίητων κοσμημάτων Gemia βρίσκεται στο Kavala AirSea Show (στην εμπορική έκθεση στο πάρκινγκ του ΝΟΚ) για να χαρίσει σε όλες τις λάτρεις του κοσμήματος εξαιρετικές δημιουργίες από υλικά όπως χρυσός, ασήμι ή ακόμα και ξύλο.

Είτε μιλάμε για βραχιόλια, είτε για σκουλαρίκια, είτε για δαχτυλίδια, είτε για κολιέ, είτε ακόμα και για οποιεσδήποτε άλλες δημιουργίες αναζητάτε (από διακοσμήσεις για γάμο και βάπτιση μέχρι και προσωποποιημένες ταμπέλες για δώρα), η Εύα Κεχαγιά έχει το δικό της τρόπο, το δικό της μεράκι και τις δικές της προτάσεις για κάθε γούστο!

View the embedded image gallery online at:
http://www.kavala-portal.gr/entheta/life-style#sigProIdaabe5670ee

Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 699 992 5818

Σελίδα Facebook: https://www.facebook.com/gemia.world/

E-shop: https://gemia.world/

Posted On Σάββατο, 01 Ιουλίου 2017 15:40 Γράφτηκε από τον

Ο John Paul Dejoria μιλάει με πάθος για την μοναδικότητα των προϊόντων της Paul Mitchell από το πάνελ που είχε στηθεί σε μία αίθουσα του ξενοδοχείου King George στην πλατεία Συντάγματος. Η συνέντευξη Τύπου θα διακοπεί για λίγο καθώς μια ομάδα από ηλικιωμένους επαρχιώτες, που όλα δείχνουν ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον κόσμο της κομμωτικής, θα εισβάλουν στην αίθουσα και θα πιάσουν θέση στις πίσω σειρές.

JohnPaulDeJoriaKG

"Είναι οι συγγενείς μου από την Καβάλα. Δεν ξέρετε πόσο χαίρομαι που έκαναν ένα τόσο μακρινό ταξίδι για να με δουν αυτές τις δύο ημέρες που θα είμαι στην Αθήνα". Σίγουρα όχι τόσο μακρινό όσο αυτό που έκανε ο ίδιος  από τις ακτές του Ειρηνικού στις ΗΠΑ για να έρθει στην πατρίδα της μητέρας του κια να παραβρεθεί στα βραβεία κομμωτικής αλλά και να εμψυχώσει και να καθοδηγήσει, σε εκδήλωση που πραγματοποιείται την Τρίτη, νέους επιχειρηματίες που χωρίς πόρους θέλουν για να ζήσουν το όνειρο τους. Ο ίδιος το ξέρει καλά μιας και βρέθηκε "υπό το μηδέν", δύο φορές άστεγος πριν χτίσει τις αυτοκρατορίες του.

Το Forbes τον συμπεριλαμβάνει στην λίστα με τους 400 πιο πλούσιες ανθρώπους του πλανήτη με την περιουσία του να υπολογίζεται, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία σε 3,1 δισ. δολάρια ενώ η Paul Mitchell (σ.σ. στην οποία είναι κύριος μέτοχος) η μεγαλύτερη εταιρεία στον πλανήτη με προϊόντα που χρησιμοποιούνται και διατίθενται αποκλειστικά από κομμωτήρια εκτιμάται ότι τζιράρει ετησίως 1 δισ. δολάρια. Ο ίδιος απέφυγε χθες στην συνέντευξη Τύπου να δώσει αριθμούς, αποκάλυψε όμως ότι η δεύτερη αυτοκρατορία του αυτή που έχει να κάνει με την τεκίλα Patron πραγματοποιεί περισσότερες πωλήσεις από ότι η εταιρεία με τα προϊόντα κομμωτικής.

Patrontequila

Γεννημένος πριν από 73 χρόνια στο Λος Άντζελες δευτερότοκος γιος ενός Ιταλού - που δεν γνώρισε ιδιαίτερα καθώς έφυγε όταν ήταν δύο χρονών - και της μετανάστριας από την Καβάλα, Μαγδαληνής Κοντούδη αναγκάστηκε να δουλέψει σκληρά από μικρή ηλικία. Η πρώτη του δουλειά στα 9, πουλούσε χριστουγεννιάτικες κάρτες πόρτα πόρτα, στα 10 σηκώνονταν από τις 4 να μοιράσει εφημερίδες και μετά να πάει σχολείο. Αργότερα εγκυκλοπαίδειες και αυτές πόρτα πόρτα. Όπως θα αναφέρει ο ίδιος σε μία συνέντευξη ήταν πολύ δύσκολη δουλειά, "έβλεπες να σου κλείνουν την πόρτα κατάμουτρα 30 - 40 φορές μέχρι να δεις κάποιον να δείξει το παραμικρό ενδιαφέρον και να σου μιλήσει".

Η πρώτη φορά που έμεινε άστεγος ο John Paul DeJoria ήταν σε ηλικία 22 ετών, όταν η γυναίκα του τον χώρισε, πήρε όλα τα λεφτά τους, αποφάσισε ότι δεν θέλει να είναι άλλο μητέρα και του άφησε τον γιο τους. Τότε για μεγάλο διάστημα μάζευε πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικών για 2 σεντ τα μικρά και 5 τα μεγάλα. Η δεύτερη ξεκίνησε την Paul Mitchell με τον ομώνυμο συνεργάτη του. Ένα εκατομμύριο δολλάρια που περίμενε από ένα χρηματοδότη δεν ήρθαν ποτέ και αυτός αναγκάστηκε να κοιμάται για δύο εβδομάδες στο αυτοκίνητο καθώς δεν είχε να πληρώσει ούτε για το σπίτι που έμενε.

Με 350 δολάρια που πήρε από την μητέρα του και άλλα τόσα που έβαλε ο Paul Mitchell ξεκίνησαν to 1980 με δειλά βήματα την εταιρεία του δίνοντας την υπόσχεση στους κομμωτές που τους εμπιστεύονταν και έβαζαν τα τρία προϊόντα τους (shampoo One, shampoo Two, The Conditioner) στα κομμωτήρια τους ότι δεν θα το ξεχάσουν ποτέ και δεν θα τους προδώσουν εμπορευόμενοι τα προϊόντα τους από τα σούπερ μάρκετ. Υπόσχεση θα πάρει μαζί στον τάφο του ο John Paul DeJoria καθώς έχει υπογράψει μία νομική δεσμευτική σύμβαση με την οποία τα - 100 και πλέον σήμερα - προϊόντα της εταιρείας θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά από κομμωτές για τα επόμενα 360 χρόνια!

 

Πολύ ιδιαίτερος στις σχέσεις του με την τεχνολογία - δεν έχει email και δεν χρησιμοποιεί υπολογιστές - πιστεύει στην τιμιότητα και στην εργατικότητα. Στην Αθήνα βρίσκεται πέρα από τους παραπάνω λόγους, αλλά και ένα βίντεο που θα γυρίσει με την Τατιάνα Μπλάτνικ προβάλλοντας την Ελλάδα,  και για κάτι πιο ουσιαστικό όπως είναι οι επενδύσεις. Τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεργάτες του κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους για τους τομείς που τον ενδιαφέρουν περισσότερο.

Σχόλιο γράφοντος: Μιας και δεν είναι δυνατόν όλοι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό και την προβολή της Καβάλας και του υπόλοιπου νομού να γνωρίζουν για την παρουσία του DeJoria στην Ελλάδα και τους σκοπούς του, μήπως να γινόταν -έστω και τώρα, στο "παρά πέντε"- μια προσέγγιση σε έναν άνθρωπο που όχι μόνο κατάγεται από την Καβάλα αλλά -όπως αναφέρουμε- έδειξε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την παρουσία συγγενών του από την πόλη μας;

Πηγή: news247.gr

Posted On Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017 11:21 Γράφτηκε από τον

Μια διαφορετική όψη της Καβάλας, ιδωμένη με τα μάτια 3 νέων ανθρώπων (του ιδρυτικού μέλους της νεανικής ομάδας Action Team Νίκου Βουγιούκα, της Νικολέτας Βρύζα -επίσης μέλους της Action Team, αλλά και της νεοσύστατης γυναικείας ομάδας ράγκμπι του ΑΟ Καβάλα- και της Μαρίνας Βασιλικού, φοιτήτριας στο τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Κρήτης και αθλήτρια του kick boxing) είχαν την ευκαιρία να δουν όσοι παρακολούθησαν, το απόγευμα του Σαββάτου, την τηλεοπτική εκπομπή του Alpha "Teen City Vibe". Στη διάρκεια της εκπομπής τα παιδιά -υπό την καθοδήγηση του παρουσιαστή Γιάννη Κορφιάτη-, αφού έκαναν μια μικρή βόλτα μέσα στην πόλη, έδειξαν τις οργανωτικές τους ικανότητες στην εκδήλωση "Τρέξε με το σκύλο σου" (που έλαβε χώρα στα τέλη Απριλίου), και έστησαν ένα αυτοσχέδιο event αεροβικής γυμναστικής και χορού στην παραλιακή λεωφόρο (απέναντι από το ξενοδοχείο Galaxy), καλώντας όσους βρέθηκαν στο διάβα τους να πάρουν και αυτοί μέρος.

Posted On Κυριακή, 28 Μαΐου 2017 21:52 Γράφτηκε από τον

Μια εκπομπή που μεταδίδεται κάθε Σάββατο (στις 5 το απόγευμα) από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA TV βρέθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για γυρίσματα στην Καβάλα -με το τελικό "αποτέλεσμα" να προβάλλεται το προσεχές Σάββατο.

Ο λόγος για την "Teen City Vibe", μια εκπομπή με παρουσιαστή το Γιάννη Κορφιάτη, που έχει σαν στόχο να προβάλει τις δραστηριότητες ορισμένων νέων ανθρώπων σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Στην Καβάλα τα γυρίσματα έγιναν στα τέλη Απριλίου, με τους συντελεστές της εκπομπής να καταγράφουν τη διοργάνωση "Τρέξε με το σκύλο σου", ωστόσο από την κάμερα του "Teen City Vibe" δεν "ξέφυγαν" και άλλες εικόνες της πόλης -όπως η ομάδα ράγκμπι του ΑΟ Καβάλα!

Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό από πληροφορίες, το απόγευμα της Παρασκευής -μια ημέρα, δηλαδή, πριν την προβολή της εκπομπής- θα πραγματοποιηθούν συμπληρωματικά γυρίσματα με την παρουσία και του Πάνου Αργιανίδη -ο οποίος έχει γίνει γνωστός τους τελευταίους μήνες ως "μάνατζερ ράγκμπι" από τη συμμετοχή στο δημοφιλές τηλεοπτικό παιχνίδι "Survivor"-, χάρη στη μεσολάβηση του υπευθύνου της παραγωγής της εκπομπής -που δεν είναι άλλος από τον παρουσιαστή του Survivor Σάκη Τανιμανίδη!

Το αφιέρωμα του "Teen City Vibe" στην Καβάλα καλύπτει τις δραστηριότητες 3 νέων:

Η Μαρίνα είναι 18 χρόνων και σπουδάζει στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας τού Πανεπιστήμιου Κρήτης. Τα τελευταία 11 χρόνια ασχολείται με το kick boxing και έχει μαύρη ζώνη. Το κρυφό της όνειρο είναι να τραγουδήσει μπροστά σε πολύ κόσμο.

Ο Νίκος είναι 16 χρόνων. Του αρέσει να συμμετέχει στα κοινά και ένας από τους στόχους του είναι να ασχοληθεί ενεργά με την πολιτική. Υπόσχεται ότι θα είναι ένας πολιτικός διαφορετικός από αυτούς που έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα! Πηγαίνει σε μουσικό σχολείο, παίζει ντραμς και είναι ένας από τους δημιουργούς της εθελοντικής ομάδας Action Team.

Η Νικολέτα, 16 χρόνων, κάνει τα πρώτα της βήματα στο ράγκμπι. Αγαπά τούς παραδοσιακούς χορούς, τους οποίους ξεκίνησε να μαθαίνει στα έξι της χρόνια. Δεν θα αποχωριζόταν ποτέ την πόλη της. 

Posted On Πέμπτη, 25 Μαΐου 2017 19:15 Γράφτηκε από τον

Στην Καβάλα βρέθηκε αυτές τις μέρες ο πολύ γνωστός και αγαπητός Καβαλιώτης τραγουδιστής Νίκος Κουρκούλης, στο πλαίσιο γυρισμάτων του νέου του video clip με πλάνα από όλες τις ομορφιές της πόλης. 

Posted On Τρίτη, 23 Μαΐου 2017 22:15 Γράφτηκε από τον
Σελίδα 1 από 4

 

 

Keelpno Banner 300 250

Dipethe Kavalas 2017 2018

Max Carpet Vertical

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Banner Istoria Festival

Kreka


Odeio

Vitrokosmos

Dhmh

Lemonidis

Kokoriko

Ape Mpe

Hellasnet

1174612 371849632918150 1744395463 N

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας