Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017
Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (130)

Λίγο πριν τις 8 το απόγευμα το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας αποφάσισε ομόφωνα να αλλάξει την αρχική του γνωμοδότηση υπέρ της συγχώνευσης του 21ου με το 18ο νηπιαγωγείο Καβάλας. Σύμφωνα με την εισήγηση της δημάρχου Δήμητρας Τσανάκα, η αλλαγή στη γνωμοδότηση προτείνεται "διότι το 21ο νηπιαγωγείο πρέπει να παραμείνει ανοιχτό και ζωντανό", ενώ έθεσε στο σώμα μια πρόταση που προέκυψε μετά από συζήτηση με τον προϊστάμενο της διεύθυνσης Α'βάθμιας εκπαίδευσης Κώστα Μπαντίκο: "με δεδομένο ότι σύντομα θα μεταφερθεί το ειδικό δημοτικό σχολείο από το χώρο που στεγάζεται -πλησίον της Παιδόπολης-, μπορούμε να εξετάσουμε -αν προλάβουμε, φυσικά- να μεταφέρουμε τα παιδιά του 21ου νηπιαγωγείου στο κτίριο του ειδικού δημοτικού"

Όλες οι παρατάξεις ψήφισαν υπέρ της αρνητικής γνωμοδότησης, με τον Άρη Βέρρο να θέτει επιπλέον το ζήτημα της αλλαγής της γνωμοδότησης για τη συγχώνευση και του 26ου νηπιαγωγείου με το 25ο και το 24ο -τονίζοντας ότι "όπως το 21ο, έτσι και το 26ο νηπιαγωγείο τροφοδοτεί το 21ο δημοτικό σχολείο. Πρέπει να αλλάξουμε και εδώ τη γνωμοδότηση". Ο Κωστής Σιμιτσής συμφώνησε με τον κ. Βέρρο, υπογραμμίζοντας πάντως ότι "κάτι τέτοιο θα πρέπει να μας το πουν πρώτα οι γονείς των παιδιών του 26ου νηπιαγωγείου", ενώ σημείωσε ότι "οι βουλευτές Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ τονίζουν ότι το δημοτικό συμβούλιο πρέπει να ανακαλέσει την απόφασή του, αλλά κανονικά αυτό πρέπει να γίνει από τη διεύθυνση Α'βάθμιας εκπαίδευσης." Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι σύμβουλοι των υπόλοιπων παρατάξεων της αντιπολίτευσης.

Posted On Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017 19:52 Γράφτηκε από τον

Σε κατάσταση "συναγερμού" βρίσκονται, εδώ και λίγες ημέρες, οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής σε ολόκληρη την Ελλάδα, εξαιτίας μιας τροπολογίας που κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα στη Βουλή (μέσα σε νομοσχέδιο...του υπουργείου Οικονομικών!) η οποία, στην πράξη, καταργεί τόσο τον κλάδο τους όσο και τα χρόνια που έχουν εργαστεί οι εν λόγω εκπαιδευτικοί ως αναπληρωτές (πολλοί εκ των οποίων εργάζονται ως αναπληρωτές για πάνω από 10 χρόνια με ορισμένους μάλιστα να παραμένουν στο ίδιο καθεστώς ακόμα και 15 χρόνια!)

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η τροπολογία, η οποία αναμένεται να ψηφιστεί την Τετάρτη:

1. Αν υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες που δεν καλύπτονται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου, προσλαμβάνονται αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, σύμφωνα με τα ισχύοντα στη γενική εκπαίδευση κατά τα οριζόμενα στην παρ.1 του άρθρου 16 .
2. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου, μπορεί να καθορίζονται διαφοροποιήσεις από τα κατά την προηγούμενη παράγραφο ισχύοντα στη γενική εκπαίδευση για την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην ΕΑΕ. Στις διαφοροποιήσεις περιλαμβάνονται, ιδίως, η κατάρτιση κύριου πίνακα κατάταξης στον οποίο εντάσσονται εκπαιδευτικοί που πληρούν τα προσόντα της παρ. 1 του άρθρου 16, και, σε περίπτωση εξάντλησής του, η κατάρτιση επικουρικού πίνακα στον οποίο εντάσσονται εκπαιδευτικοί που πληρούν τα προσόντα των υποπεριπτ. αα΄, ββ΄ και γγ΄ της περιπτ. β΄ της παρ.4 του άρθρου 21, καθώς και τα κριτήρια κατάταξης στους ανωτέρω πίνακες και η μοριοδότησή τους, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων της προηγούμενης παραγράφου, οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών πραγματοποιούνται από τους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών της γενικής εκπαίδευσης, με ανάλογη εφαρμογή της περιπτ. γ΄ της παρ. 4 του άρθρου 21».
β) Οι διατάξεις της παρούσας παραγράφου εφαρμόζονται από το σχολικό έτος 2017-2018».

Από τα παραπάνω γίνεται σαφές, με βάση τα όσα καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, ότι:

- ως το 2019 δε θα γίνει καμία μονιμοποίηση εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής (παρά το γεγονός ότι πολλοί εξ αυτών έχουν συμπληρώσει ακόμα και δεκαετία ως αναπληρωτές)

- καταργείται ο τρόπος κατάταξης των αναπληρωτών στην ειδική αγωγή με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία τους. Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η τροπολογία, για τις θέσεις ειδικής αγωγής (όπως αυτές στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και στο Ειδικό Γυμνάσιο Καβάλας) θα προτιμούνται, αρχικά, οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί (παρά το γεγονός ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κανένας μόνιμος εκπαιδευτικός με πτυχίο ειδικής αγωγής, αλλά μόνο εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό-διδακτορικό ή με πιστοποίηση από σεμινάριο διάρκειας 400 ωρών), και μόνο σε περίπτωση που δεν καλύπτονται οι κενές θέσεις θα προσλαμβάνονται και εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής!

Οι τελευταίοι είναι ανάστατοι, καθώς ενώ μέχρι και τις 14 Μαρτίου λάμβαναν απαντήσεις από τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής Παναγιώτη Κασσιανό ότι το σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2017-2018 δεν έχει ακόμα κατοχυρωθεί, 2 ημέρες μετά κατατέθηκε εν κρυπτώ η επίμαχη τροπολογία. Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής (ΣΑΤΕΑ, http://www.satea.gr/) έχει ήδη ζητήσει, με ανακοινώσεις του, την παραίτηση του κ. Κασσιανού, ενώ ετοιμάζεται και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αθήνα την προσεχή Τετάρτη (ημέρα ψήφισης της τροπολογίας).

Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους, εκπαιδευτικοί από την Καβάλα συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας στο γραφείο του διευθυντή Α'βάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας Κώστα Μπαντίκου, με σκοπό αφενός να εκφράσουν την αγανάκτησή τους για την προς ψήφιση τροπολογία (θέση την οποία συμμερίστηκε και ο κ. Μπαντίκος), αφετέρου να ζητήσουν τη συμβολή του μέσω της αποστολής στο υπουργείο Παιδείας των υπογραφών τους και των εγγράφων τους με τα οποία ζητούν την απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας. 

Posted On Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017 16:57 Γράφτηκε από τον

Μία ομάδα φοιτητριών του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης (Τ.Ε.Ι. Α.Μ.-Θ.) απέσπασε τέσσερα συνολικά βραβεία στην 18η ευρωπαϊκή Λογιστική εβδομάδα στην Ουγγαρία. Την ομάδα αποτελούσαν οι φοιτήτριες: Σοφία Παπαθανασίου, Δανάη  Καλοκάρδη, Λουντμίλα Σαϊτανίδη και οι συνοδοί καθηγητές (coaches) του Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής: Α. Μανδήλας και Κ. Tσοκτουρίδου. Το Τ.Ε.Ι. Α.Μ.-Θ. κατέκτησε το 1ο βραβείο παρουσίασης εργασίας (Best Presentation Team), το 1οβραβείο ομαδικής συνεργασίας (Best Team Spirit), το 1ο και 2ο βραβείο καλύτερης επαγγελματικής εργασίας (Most Professional Team).

Η 18η ευρωπαϊκή Λογιστική εβδομάδα (European Accountancy Week) διεξήχθη στην πόλη Sopron της Ουγγαρίας, από τις 13 έως τις 18 Μαρτίου 2017, με «οικοδεσπότη» και συντονιστή το University of West Hungary, Faculty of Economics. Στη διεθνή αυτή συνάντηση λογιστών συμμετείχαν εκατό, περίπου, φοιτητές και καθηγητές απ’ όλη την Ευρώπη.

Οι κύριες δραστηριότητες της συνάντησης περιλάμβαναν, μεταξύ άλλων, δέκα πέντε παρουσιάσεις των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, τέσσερις ενότητες διαλέξεων σε θέματα ανώτερης Λογιστικής, πέντε ενότητες ομαδικών σεμιναρίων (workshops) και είκοσι παρουσιάσεις φοιτητικών ομάδων. Οι παρουσιάσεις διεξάγονταν ενώπιον ειδικής επιτροπής καθηγητών.

To δίκτυο E.T.A.P. (European Taxation and Accounting in Practice), είναι ένα διεθνές ακαδημαϊκό δίκτυο, που αποτελείται από δεκαοκτώ ιδρύματα δεκαπέντε ευρωπαϊκών χωρών, με κεντρικό συντονιστή το πανεπιστήμιο IUT Lille της Γαλλίας και είναι αφιερωμένο, αποκλειστικά, στη Λογιστική (και τη Φορολογική). Σκοποί του δικτύου είναι, η δημιουργία και χρήση μελετών περιπτώσεων Λογιστικής, η υλοποίηση της ευρωπαϊκής (διεθνούς) διάστασης της Λογιστικής σε κάθε συνεργαζόμενο τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα και η δημιουργία και ανάπτυξη ενός συστήματος δικτύου μεταξύ των εταίρων.

Το δίκτυο ιδρύθηκε τον Μάιο του 1996 στις Βρυξέλλες, έκτοτε ανέπτυξε αμέτρητες μελέτες περιπτώσεων για ενοποιήσεις λογιστικών συστημάτων. Υπεύθυνος του δικτύου στο Τ.Ε.Ι. Α.Μ.-Θ., είναι ο καθηγητής, Αθανάσιος Μανδήλας.

Posted On Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017 13:28 Γράφτηκε από τον

Πριν από δύο χρόνια περίπου, το σχολείο μας, το Γενικό Λύκειο της Νέας Περάμου Δήμου Παγγαίου μαζί με άλλα πέντε σχολεία από πέντε διαφορετικές χώρες ανέλαβαν να υλοποιήσουν ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+. Το πρόγραμμα ονομάζεται Saftas  (Students Academy of Film and Theatre Awards) και έχει σκοπό να φέρει τους μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν από την Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Τουρκία και την Πολωνία κοντά στην τέχνη του θεάτρου και του κινηματογράφου. Έκτοτε, στη διάρκεια αυτών των δύο ετών, έχουν πραγματοποιηθεί πολλές δράσεις τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και κατά τις επισκέψεις μαθητών και καθηγητών στα πλαίσια αυτού του προγράμματος. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προηγούμενες δράσεις του προγράμματος μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Και όπως ήταν προγραμματισμένο από την αρχή,  την άνοιξη του 2017 το σχολείο μας θα έχει την χαρά να φιλοξενήσει καθηγητές και μαθητές από τα άλλα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Έτσι είκοσι πέντε μαθητές- πέντε από το κάθε σχολείο-  και οι συνοδοί καθηγητές τους θα επισκεφθούν τη Νέα Πέραμο και θα συμμετάσχουν στο Εαρινό Φεστιβάλ Saftas (Spring Festival) που θα πραγματοποιηθεί στο Γ.Ε.Λ Νέας Περάμου από 27ως 31 Μαρτίου. Όλοι οι ξένοι μαθητές θα φιλοξενηθούν σε οικογένειες μαθητών του σχολείου μας.

Στη διάρκεια του Φεστιβάλ, η κάθε χώρα θα παρουσιάσει δραματοποιημένο ένα μικρό απόσπασμα από έργο κλασικού ρεπερτορίου, αντιπροσωπευτικού της θεατρικής κουλτούρας της καθεμίας. Επίσης, η κάθε χώρα θα δραματοποιήσει μία συγκεκριμένη σκηνή- η ίδια για όλες τις χώρες- από το θεατρικό έργο “Love and Information” της Caryl Churchill, την οποία θα νοηματοδοτήσει και θα σκηνοθετήσει με τη δική της θεατρική ματιά η κάθε ομάδα. Και τέλος θα ανέβουν στην σκηνή έξι πρωτότυπα μονόπρακτα, γραμμένα από τους ίδιους τους μαθητές οι οποίοι ακολούθησαν  μία κοινή σύμβαση: οι ήρωες ή οι ηρωίδες τους να είναι πρόσωπα από πασίγνωστα θεατρικά έργα. Δεν είστε περίεργοι τι θα συζητούσαν μεταξύ τους αν συναντιόνταν στην ίδια θεατρική σκηνή η Μήδεια του Ευριπίδη και η «στρίγγλα» Κατερίνα του Σαίξπηρ;

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθούν και κάποια πολύ ενδιαφέροντα εργαστήρια από εξαιρετικούς και εξαίρετους ανθρώπους. Πρώτα πρώτα ο κ. Παναγιώτης Ιωσηφέλης, καθηγητής σεναρίου στη σχολή Κινηματογράφου του Α.Π.Θ. θα μας κάνει την τιμή να μας επισκεφθεί για δεύτερη φορά και να διδάξει στους μαθητές μας πως μία ιδέα για σενάριο «γίνεται» σενάριο. Επίσης είμαστε ενθουσιασμένοι γιατί μαθητές και καθηγητές θα συμμετάσχουμε σε ένα βιωματικό εργαστήρι θεάτρου από τους Λένα Πετροπούλου (εμψυχώτρια θεάτρου, ηθοποιός, σκηνοθέτης) και τον Τάσο Παπαδόπουλο (κινησιολόγος, ηθοποιός). Τέλος, με την καθοδήγηση της Γαλλίδας καθηγήτριας κινηματογράφου Sadrine Wiel μια ομάδα μαθητών θα γυρίσει μια ταινία μικρού μήκους με σκηνικό τη Νέα Πέραμο και την περιοχή των Αμμολόφω.

Δε πρέπει να  παραλείψουμε ότι όλοι οι συμμετέχοντες θα επισκεφθούμε χώρους με ιδιαίτερο πολιτιστικό βάρος όπως το θέατρο των Φιλίππων. Στο χώρο αυτό οι μαθητές  θα παρουσιάσουν  τα αποσπάσματα από έργα κλασικού ρεπερτορίου της κάθε χώρας. Η επίσκεψη στο θέατρο των Φιλίππων υποστηρίζεται και αδειοδοτήθηκε από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Καβάλας και Θάσου, την οποία και ευχαριστούμε πολύ και ιδιαιτέρως τον κ. Λυχούνα Μιχάλη, αρχαιολόγο της εφορείας αρχαιοτήτων Καβάλας-Θάσου. Τέλος, θα επισκεφθούμε τη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο για να γνωρίσουν την πόλη οι φιλοξενούμενοί μας αλλά και για να συμμετάσχουμε σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικά με τον κινηματογράφο στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Μετράμε τις μέρες αντίστροφα μέχρι το βράδυ της Κυριακής που θα είναι όλοι  οι φίλοι μας εδώ. Και τη Δευτέρα 26 Μαρτίου …..

“let the show begin”

Posted On Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017 11:26 Γράφτηκε από τον

Ο Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Καβάλας-Δράμας-Ξάνθης προσκαλεί τους φίλους της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν  στο Μαραθώνιο ανάγνωσης για τη Γαλλοφωνία που διοργανώνεται στην Καβάλα, το Σάββατο, 18 Μαρτίου 2017, και ώρα 11:00 έως 13:00.

Ελάτε να απολαύσουμε μαζί, τη γραφή και το άκουσμα της γαλλικής γλώσσας, αλλά και τον νοηματικό πλούτο του αλληγορικού, απλού και συνάμα εξαιρετικού ποιητικού κειμένου των μύθων του La Fontaine, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Αρχαιολογικού Μουσείου Καβάλας

Μαζί μας σε όλη την Ελλάδα, στο Αγρίνιο, στην Αθήνα, στην Αλεξανδρούπολη, στη Γλυφάδα Αττικής, στο Ηράκλειο, στη Θεσσαλονίκη, στην Ιεράπετρα, στα Ιωάννινα, στην Καλαμάτα, στην Καστοριά, στην Κέρκυρα, στο Λάλας Ηλείας, στη Λαμία, στη Λάρισα, στη Μυτιλήνη, στη Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής, στην Πάτρα, στην Πρέβεζα, στο Ρέθυμνο, στη Σπάρτη, στα Τρίκαλα, στην Τρίπολη, στα Χανιά και σε άλλες πόλεις, την ίδια μέρα, την ίδια ώρα, φίλοι της γαλλικής γλώσσας και του γαλλικού πολιτισμού συμμετέχουν σε Μαραθώνιους ανάγνωσης για τη γιορτή της Γαλλοφωνίας, διαβάζοντας έργα της επιλογής τους από τη γαλλική λογοτεχνία.

Δηλώσεις συμμετοχής στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και στα τηλέφωνα 6906875541 και 6972317220, μέχρι και την  Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017.

Posted On Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017 12:09 Γράφτηκε από τον

Το 48,1% των Ελλήνων μαθητών λυκείου θεωρούν ότι η καλύτερη επιλογή για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία είναι η ίδρυση της δικής τους εταιρείας ή το ελεύθερο επάγγελμα, σε σύγκριση με μία υπαλληλική σχέση.

Με το 48,1% η Ελλάδα είναι η χώρα με το υψηλότερο ποσοστό τάσης προς την επιχειρηματικότητα. Ακολουθεί η Πορτογαλία με 46,5%.

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα «Young Business Talents Report 2016» που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε δείγμα 2.466 μαθητών λυκείου σε 4 χώρες της Νοτίου Ευρώπης (Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα) και το Μεξικό. Οι Ελληνες έφηβοι είναι λιγότερο πρόθυμοι να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι (με 14,4% έχουν το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό μετά την Πορτογαλία με 8,57%). Επίσης, το 78,2% των μαθητών λυκείου στη χώρα μας θα μετανάστευε εντός Ελλάδος για το επάγγελμά τους και το 83,5% θα άλλαζε ακόμα και χώρα για τον ίδιο λόγο.

Πηγή: Καθημερινή

Posted On Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017 10:56 Γράφτηκε από τον

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2017. Οι μαθητές των ΕΠΑΛ θα εξεταστούν στο πρώτο μάθημα την Τρίτη 6 Ιουνίου, ενώ οι μαθητές των Γενικών Λυκείων θα κάνουν πρεμιέρα μία μέρα μετά, στις 7 του μηνός. Και οι δύο κατηγορίες ξεκινούν με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.

Programma 1

«Καθορίζουμε το πρόγραμμα διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων των μαθημάτων της Γ’ τάξης ημερήσιων και της Δ’ τάξης εσπερινών Γενικών Λυκείων έτους 2017, ως ακολούθως» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο και παραβάλει πίνακες με τις ημερομηνίες εξέτασης.

Οι εξετάσεις για τα ΓΕΛ θα κρατήσουν 12 μέρες, ενώ οι μαθητές ΕΠΑΛ θα εξετάζονται για 15 μέρες. Τα ειδικά μαθήματα θα εξεταστούν από τις 22 έως τις 30 Ιουνίου.

Ώρα έναρξης της εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων, όπως και για τις ίδιες κατηγορίες ΕΠΑΛ.

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες. Στην κατηγορία των ΕΠΑΛ, η εξέταση θα διαρκέσει 4 ώρες στο μάθημα Αρχιτεκτονικό Σχέδιο.

Όσον αφορά στους υποψηφίους για τις ειδικές κατηγορίες μαθημάτων, το υπουργείο Παιδείας ορίζει πως «πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης:

– μέχρι τις 08.00 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08.30 π.μ.,

– μέχρι τις 14.30 μ.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 15.00 μ.μ.

Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

– των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις (3) ώρες,

– των Σχεδίων ( Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι (6) ώρες,

– του ειδικού μαθήματος «ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ» είναι περίπου είκοσι (20) λεπτά».

Pinakas 2

Pinakas 3

«Ως προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδ. έτους 2017-18 ορίζουμε το διάστημα από την Τρίτη 20-6-2017 μέχρι και την Παρασκευή 30-6-2017» καταλήγει η ανακοίνωση.

Posted On Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017 09:56 Γράφτηκε από τον

Τη δική του άποψη για την πρόταση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας για τη συγχώνευση του 18ου και του 21ου νηπιαγωγείου Καβάλας κατέθεσε, μιλώντας στο Kavala Portal, ο προϊστάμενος της διεύθυνσης Κώστας Μπαντίκος. Μεταξύ άλλων, ο κ. Μπαντίκος τόνισε ότι η συγχώνευση των 2 νηπιαγωγείων προτάθηκε με βάση τα τρέχοντα στεγαστικά δεδομένα (αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να ξανανοίξει το 21ο νηπιαγωγείο στο μέλλον, αν αυτό κριθεί απαραίτητο) και υπογράμμισε ότι "όσα παιδιά προέρχονται από το 21ο νηπιαγωγείο θα φοιτήσουν, εν συνεχεία, στο 21ο δημοτικό -μετράει και η διεύθυνση κατοικίας στον ορισμό του δημοτικού σχολείου στο οποίο φοιτούν οι μαθητές".

Posted On Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017 13:15 Γράφτηκε από τον

Λίγους μόνο μήνες μετά τις αντιδράσεις που είχε προκαλέσει σε γονείς στη Χρυσούπολη η πρόταση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας για τη συγχώνευση του 1ου και του 2ου νηπιαγωγείου της πρωτεύουσας του δήμου Νέστου, νέες αντιδράσεις έχει προκαλέσει σε γονείς μαθητών μια άλλη πρόταση για συγχώνευση νηπιαγωγείων, αυτή τη φορά στο δήμο Καβάλας. Ο λόγος για την πρόταση που κατατέθηκε από τη διεύθυνση και έλαβε την σύμφωνη γνωμοδότηση τόσο της Επιτροπής Παιδείας του δήμου Καβάλας όσο και του Δημοτικού Συμβουλίου (αν και κατά πλειοψηφία) για τη συγχώνευση του 18ου και του 21ου νηπιαγωγείου Καβάλας (τα οποία συστεγάζονται τα τελευταία χρόνια στον ίδιο χώρο, στο 18ο δημοτικό σχολείο).

Οι γονείς των μαθητών του 21ου νηπιαγωγείου (το οποίο και θα κλείσει αν και εφόσον ισχύσει η πρόταση για συγχώνευση των 2 σχολικών μονάδων) δηλώνουν ανάστατοι από την εξέλιξη αυτή και προχώρησαν το πρωί της Δευτέρας σε παράσταση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο στο οποίο φοιτούν οι μικροί μαθητές των 2 νηπιαγωγείων. Στο πλευρό τους έχουν και τους εκπαιδευτικούς των νηπιαγωγείων αλλά και το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Α'βάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας, με τον πρόεδρό του Απόστολο Μουμτσάκη να παρεμβαίνει στη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας και να τονίζει τους λόγους για τους οποίους πρέπει να μην ισχύσει η συγχώνευση των 2 νηπιαγωγείων:

1. Με την συγχώνευση θα γίνει μία ενιαία σχολική μονάδα, θα μειωθούν τα τμήματα, με αποτέλεσμα ο αριθμός των παιδιών ανά τμήμα να είναι μεγάλος (25 παιδιά) πράγμα που δυσκολεύει την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και απειλεί την ασφάλεια των παιδιών.
2. Το 21ο ανήκει στην περιοχή του Αγ. Λουκά αλλά εδώ και 3 χρόνια λόγω ακαταλληλότητας κτιρίου, συστεγάζεται με άλλο νηπιαγωγείο στην περιοχή της ΔΕΠΟΣ. «Ορφανεύει» έτσι η περιοχή του Αγ. Λουκά από Νηπιαγωγείο. Επίσης υπάρχουν μεγάλες διαρροές μαθητών του 21ου Δημοτικού σε άλλα όμορα της περιοχής δημοτικά σχολεία και όσο δεν βρίσκεται το 21ο Νηπιαγωγείο στον Αγ. Λουκά θα φτάσει το 21 Δημοτικό να έχει ελάχιστα παιδιά με αποτέλεσμα την υποβάθμισή του στο μέλλον.
3. Κάποια νήπια μεταφέρονται με μισθωμένο λεωφορείο του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας και μάλιστα χωρίς συνοδό, γεγονός επικίνδυνο για παιδιά ηλικίας 4 και 5 ετών.
4. Ενώ ο Δήμος έχει προνοήσει για βελτίωση του κτιρίου του 21ου Δημοτικού Σχολείου μέσω ΕΣΠΑ (μετά τις εργασίες που έγιναν εκεί λόγω των σοβαρότατων προβλημάτων στατικότητας που εντοπίστηκαν προ τριετίας) δεν έχουν βάλει στην πρόταση και τη δημιουργία νηπιαγωγείου.

Ο κ. Μουμτσάκης, όπως και ο γονείς των μαθητών του 21ου νηπιαγωγείου, ζήτησε την αλλαγή της γνωμοδότησης του δημοτικού συμβουλίου, με τη δήμαρχο Δήμητρα Τσανάκα ωστόσο να δηλώνει πως μετά από 4 μήνες (οπότε και δόθηκε η θετική γνωμοδότηση) είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει στάση ο δήμος. Παρόλα αυτά υπήρξε δέσμευση για να εξεταστεί έτι περαιτέρω το όλο θέμα, με τον αντιδήμαρχο παιδείας Γιώργο Φιλόσογλου να σχολιάζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι "Ο Δήμος δεν έχει πρόβλημα και θα προβεί στην ανάκληση της γνωμοδότησης την οποία φυσικά δεν θα είχε χορηγήσει αν ήξερε από τότε την θέση των εκπαιδευτικών και των γονέων. Τώρα μετά 4 μήνες μας τέθηκε το πρώτον η αντίρρηση τους."

Posted On Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017 07:39 Γράφτηκε από τον

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 5 Μαρτίου 2017 ο 1ος Διαγωνισμός Ορθογραφίας στην Αγγλική Γλώσσα (Spelling Bee)  που διοργάνωσε η Ένωση Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας Καβάλας (ΕνΕΑΓΚ) με την υποστήριξη της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν.Καβάλας στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διευθυντής Δ/θμιας Εκπαίδευσης κ. Βαγενάς Απόστολος, η Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Γλώσσας Ν. Καβάλας κ. Γκαντίδου Ευαγγελία, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές.  Η επιτροπή του διαγωνισμού αποτελούνταν από την κ. Γκαντίδου, την κ. Λάζου, πρόεδρο της Ένωσης, την κ. Αράπογλου, αντιπρόεδρο και την κ. Σωτηρέλη, ταμία.

Από τους 570 συμμετέχοντες του Διαγωνισμού που διεξήχθη αρχικά ενδοσχολικά διακρίθηκαν 38 μαθητές  και μαθήτριες Γυμνασίων και Λυκείων στην τελική φάση. Από τις 10:30 π.μ. μέχρι και τος 2 μ.μ. οι προκριθέντες διαγωνίστηκαν εντυπωσιάζοντας με το πολύ υψηλό επίπεδό τους. Όλοι οι προκριθέντες τιμήθηκαν με έπαινο διάκρισης.Ιδιαίτερη διάκριση καθώς και μετάλλια και έπαθλα απονεμήθηκαν στους ακόλουθους μαθητές/τριες:

1η θέση: Ασβεστόπουλος Αλέξανδρος, μαθητής της Β’ τάξης του 3ου Γυμνασίου Καβάλας

2η θέση: Γιαννέτσου Μαρία Ελένη, μαθήτρια της Α’ τάξης του ΓΕΛ Χρυσούπολης

3η θέση: Εμίνογλου Στυλιανός, μαθητής της Β’ τάξης του 1ου ΓΕΛ Καβάλας

Ιδιαίτερα καλή επίδοση  είχαν και οι ακόλουθοι μαθητές/τριες:

Τσενεκίδης Ιωάννης(Β’ τάξη) , 1ο ΓΕΛ Καβάλας, Κουφοπέτρος Πέτρος (Α’ τάξη) Λύκειο Περάμου, Χάιτας Νικόλαος (Β’ τάξη) 6ο ΓΕΛ Καβάλας, Τσενεκίδης Θεόδωρος (Γ’ τάξη) 4ο Γυμνάσιο Καβάλας, Σίμου Ξένη (Β’ τάξη) 6ο ΓΕΛ Καβάλας, Πάπαρη Νίκη (Α’ τάξη) 6ο ΓΕΛ Καβάλας, Μπράτσε Μανουέλ (Γ’ τάξη) 1ο ΓΕΛ Καβάλας, στους οποίους επίσης δόθηκαν έπαθλα.

Posted On Δευτέρα, 06 Μαρτίου 2017 19:13 Γράφτηκε από τον
Σελίδα 1 από 10

17190818 10208130040956077 3058861135015051585 N

OLKLOGO

Kavala Colors Parade

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Ελάτε στην παρέα μας



Kreka

Odeio

Vitrokosmos

 

Hellasnet

1174612 371849632918150 1744395463 N

Card Dj Curves 1

Dhmh

Lemonidis

Kokoriko

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".