Δευτέρα, 29 Μαΐου 2017
Εκπαίδευση

Εκπαίδευση (143)

Από το ΠΑΜΕ Καβάλας εξεδόθη η παρακάτω ανακοίνωση:

Άλλη μια κυβερνητική απάτη του ΣΥΡΙΖΑ, αυτή του «νέου αέρα» που φύσηξε στα σχολεία με την εκλογή διευθυντών από τους συναδέλφους, διαλύεται αυτές τις μέρες με την κατάθεση και ψήφιση «νέου» νόμου για την επιλογή διευθυντών των σχολικών μονάδων.

Το σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, βασίζεται σε όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει εδώ και χρόνια (βλ. Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου, ν.4186/13 - Αρβανιτόπουλου). Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ όχι απλά δεν κατάργησε κανέναν από τους νόμους των κυβερνήσεων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ αλλά φρόντισε να θωρακίσει το αντιλαϊκό οπλοστάσιο και με νέους νόμους (ν. 4354/15 – μισθολόγιο/φτωχολόγιο, ν. 4440/2016 – κινητικότητα, ν. 4369/16 – αξιολόγηση στο Δημόσιο).

Στην ουσία η κυβέρνηση επικαιροποιεί το νόμο 3848/10 της Διαμαντοπούλου. Αυτή η πολιτική είναι που καθορίζει τελικά το χαρακτήρα του σχολείου άρα και το ρόλο των διευθυντών. Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, θα κληθεί να εφαρμόσει ο Διευθυντής ενός Σχολείου και ακριβώς εδώ θα ελέγχεται από τους ανωτέρους του.

Συγκεκριμένα με το σχέδιο νόμου:

  • Γίνονται μια σειρά αυξομειώσεις στη μοριοδότηση των «αντικειμενικών κριτηρίων».
  • Επανέρχεται η «αμαρτωλή» διαδικασία της συνέντευξης από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ με διευρυμένη σύνθεση (5+2 επιπλέον ορισμένα από την κυβέρνηση μέλη).
  • Καταργείται η μυστική ψήφος του συλλόγου και θεσμοθετείται ο «συμβουλευτικός ρόλος» του που δεν θα μετράει στην τελική βαθμολογία. Αποκλείονται από την ψηφοφορία οι αναπληρωτές!!

Η κριτική που κάνει στην κυβέρνηση η ΝΔ και η ΔΑΚΕ, για προχειρότητα και «ιδεοληψίες», αλλά και κριτική άλλων δυνάμεων ότι δήθεν γίνονται «βήματα προς τα πίσω», είναι βολική για την κυβέρνηση γιατί κρύβει το γεγονός ότι και με τον προηγούμενο αλλά και με το σημερινό τρόπο επιλογής ο διευθυντής θα κληθεί να υπηρετήσει ένα αντιλαϊκό – αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο.

Δεν είναι τυχαίο ότι η επιλογή και αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης είναι μέρος του 4ου Μνημονίου για την εκπαίδευση – τριετές πρόγραμμα πλάι στα ζητήματα της εξοικονόμησης πόρων, την προώθηση της μαθητείας στη Τεχνική Εκπαίδευση, την αυτονομία της σχολικής μονάδας.

Ο Σύλλογος διδασκόντων θα καλείται σε ξεχωριστή συνεδρίαση να συντάσσει πρακτικό μέσα από το οποίο θα αποτιμά(!!) τη συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο, την προσωπικότητα και τη γενική συγκρότηση του κάθε υποψηφίου. Η διαδικασία της «φανερής περιγραφικής αξιολόγησης» θα γίνεται στη βάση δεικτών αξιολόγησης μέσω ερωτηματολογίων τα οποία θα αποστέλλονται στα σχολεία μετά από Υπουργική Απόφαση. Η διαδικασία αυτή είναι εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπονται στο ν. 4369/16 –Βερναδάκη- για την αξιολόγηση στο Δημόσιο στο τμήμα που αφορά την αξιολόγηση του προϊσταμένου από τους υφισταμένους.

 Καλούμε του συναδέλφους να δυναμώσουν τον αγώνα απέναντι στο νέο Μνημόνιο για την Παιδεία. Απέναντι στην αξιολόγηση – κρατικό έλεγχο που στόχο έχει την προσαρμογή και του σχολείου στις ανάγκες αναπαραγωγής τους βαρβάρου εκμεταλλευτικού συστήματος.

  • Καλούμε τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους να οργανώσουν την πάλη ενάντια στην αξιολόγηση.
  • Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ στα πλαίσια της «αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης» που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ να καλέσουν τους συλλόγους να μην συντάξουν πρακτικά, να μην συμπληρώσουν ερωτηματολόγια, να μην αξιολογήσουν.

Η υπόθεση της αποτροπής της αντιδραστικής εξέλιξης αφορά και τη στάση των αιρετών στη διαδικασία των συνεντεύξεων, διαδικασία η οποία δεν πρέπει να νομιμοποιηθεί.

Η θέση του ΠΑΜΕ ήταν και είναι:

  • Δε συμμετέχουμε στη διαδικασία αξιολόγησης και σε καμιά περίπτωση, οι αιρετοί που εκλέχθηκαν με τα ψηφοδέλτια που στήριξε το ΠΑΜΕ δεν γίνονται αξιολογητές.

Βάζουμε παύλα (-) στη συνέντευξη. Παραβρισκόμαστε στη διαδικασία από τη σκοπιά της καλύτερης αποκάλυψης– ελέγχου– καταγγελίας.

Posted On Κυριακή, 28 Μαΐου 2017 11:42 Γράφτηκε από τον

Η Ένωση Γονέων Καβάλας σας προσκαλεί στον Ετήσιο Διαγωνισμό Ορθογραφίας Δημοτικών Σχολείων που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 28/5/2017 στην Δημοτική Βιβλιοθήκη από τις 18:00 έως 21:00. Στον διαγωνισμό που πραγματοποιείται φέτος για 5η συνεχή χρονιά θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά και μαθητές από δημοτικά σχολεία της Ξάνθης.

Orthografia 2017

Posted On Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017 16:50 Γράφτηκε από τον

Σε λιγότερο από ένα μήνα ξεκινούν οι πανελλήνιες εξετάσεις για χιλιάδες μαθητές της Γ΄ Λυκείου. Το άγχος, η αγωνία και η κούραση, ως επακόλουθο μιας δύσκολης και απαιτητικής χρονιάς, είναι λογικό να καταβάλλει πολλούς μαθητές. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές απλές οδηγίες που μπορούν να βοηθήσουν γονείς και μαθητές να διαχειριστούν με επιτυχία την κατάσταση.

Ύπνος και διατροφή

Καλό θα είναι να θυμόμαστε ότι το διάβασμα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, συνήθως δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το πιεσμένο και εξαντλημένο από την κούραση μυαλό, δύσκολα μπορεί να «κρατήσει» πληροφορίες, και ακόμη δυσκολότερα θα μπορέσει να ανταποκριθεί με επιτυχία στις εξετάσεις. Αρκετός ύπνος, λοιπόν, (περίπου 7-8 ώρες/ ημέρα), ώστε να προλαβαίνει το μυαλό να ξεκουραστεί. Επίσης, η περίοδος των εξετάσεων, δεν είναι ο κατάλληλος καιρός, για διατροφικούς πειραματισμούς και «εξαντλητικές» δίαιτες. Η ισορροπημένη και σωστή διατροφή, συμβάλλει στην καλή λειτουργία του οργανισμού, στην πνευματική διαύγεια και στην αντοχή.

Ψυχική υγεία και άγχος

Η καλή ψυχολογική κατάσταση και η αισιόδοξη στάση αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα «όπλα» που έχει στην διάθεση του ένας μαθητής για την κατάκτηση της επιτυχίας. Ο μαθητής πρέπει να αποβάλλει τις αρνητικές και απαισιόδοξες σκέψεις «αποτυχίας», να έχει πίστη στον εαυτό του και στην προσπάθεια του, ώστε να μην επιτρέψει στον παράγοντα «κακή ψυχολογία» να καθορίσει την απόδοση του. Στην παραπάνω προσπάθεια, βέβαια, συμβάλλει το σωστό και ποιοτικό διάβασμα σε ένα οικογενειακό κλίμα ηρεμίας, εμπιστοσύνης, κατανόησης και αγάπης.

Διάβασμα και επανάληψη

Το αγχωτικό διάβασμα των τελευταίων ημερών, συνήθως φέρνει πανικό, άγχος, απογοήτευση και «μπλοκάρει» το μυαλό του μαθητή. Αντίθετα, το διάβασμα, τις ημέρες πριν από τις εξετάσεις, πρέπει να γίνεται στο πλαίσιο οργανωμένης και προγραμματισμένης επανάληψης. Η σωστή επανάληψη, προϋποθέτει μεθοδική και συντονισμένη μελέτη, με στόχο να καλυφθεί η προς εξέταση ύλη. Το άγχος ποτέ δεν πρέπει να κυριεύει τον μαθητή που έχει μελετήσει επαρκώς καθ’ όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς και που θα κάνει μια οργανωμένη επανάληψη. Για τον μαθητή αυτό, η επιτυχία στις εξετάσεις είναι μονόδρομος. 

Το Φιλολογικό Φροντιστήριο «Εργαστήριο Ελληνικής Γλώσσας», σε συνεργασία με το Kavala-Portal, στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών της Γ΄ Λυκείου για τις πανελλήνιες εξετάσεις, σας δίνει την δυνατότητα πρόσβασης σε προτεινόμενα θέματα όλων των μαθημάτων Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών.  Τα παρακάτω θέματα είναι ενδεικτικά και έχουν στόχο να βοηθήσουν τους υποψηφίους στην επανάληψη τους.

 Filologiko Frontistirio Ergastirio Ellinikis Glossas

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ – ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ

Link gia pdf

ΙΣΤΟΡΙΑ

Link gia pdf

ΛΑΤΙΝΙΚΑ

Link gia pdf

ΕΚΘΕΣΗ

Link gia pdf

Για πληροφορίες και λύσεις των θεμάτων μπορείτε να απευθυνθείτε στο Εργαστήριο Ελληνικής Γλώσσας (https://www.facebook.com/ErgastirioEllinikisGlossas/  ) ή στα τηλέφωνα 2512511492 - 6973824164

Posted On Τρίτη, 23 Μαΐου 2017 09:34 Γράφτηκε από τον

Από τις υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας διανεμήθηκαν χυμοί σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Καβάλας.

Η προμήθεια των χυμών έγινε από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Νάουσας, ο οποίος υπέγραψε σύμβαση δωρεάς με την Αντιδήμαρχο Διοικητικών & Κοινωνικών Υπηρεσιών & Δημοτικής Αστυνομίας κ. Μαρία Φραντζεσκάκη και το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Θεόδωρο Τζατζάρη, κατά τη διάρκεια της θητείας τους ως Πρόεδροι της Β/θμιας & Α/θμιας Σχολικής Επιτροπής, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τη σύμβαση ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Νάουσας παρέδωσε 34.000 λίτρα χυμού σε συσκευασίες του ενός (1) λίτρου, από τα οποία τα 20.000 λίτρα θα διανεμηθούν στους μαθητές των σχολείων του Δήμου Καβάλας, δύο (2) λίτρα σε κάθε μαθητή, ενώ τα υπόλοιπα θα διανεμηθούν στα ΚΑΠΗ, στους Παιδικούς Σταθμούς, στους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου και σε ιδρύματα του Δήμου Καβάλας.

Posted On Πέμπτη, 18 Μαΐου 2017 15:36 Γράφτηκε από τον

Καθώς οδεύουμε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, το Δημοτικό Ωδείο Καβάλας συνεχίζει τις εκπαιδευτικές του δραστηριότητες φιλοξενώντας τον διακεκριμένο ντράμερ Δημήτρη Κοσμίδη. Ο Έλληνας καλλιτέχνης ζει και δραστηριοποιείται στην Ολλανδία, αλλά το διάστημα αυτό βρίσκεται σε περιοδεία στην Βόρεια Ελλάδα.

Το Σεμινάριο είναι τρίωρης διάρκειας και θα πραγματοποιηθεί αυτήν την Κυριακή 14 Μαΐου 2017, από τις 14:00 έως τις 17:00, στην αίθουσα «Παπαϊωάννου» του ΔΩΚ. Απευθύνεται σε μαθητές όλων των επιπέδων, εντός και εκτός του Ωδείου μας, με στόχο να προσφέρει μια προσιτή προσέγγιση στην Τζαζ δίνοντας έμφαση στα ντραμς. Περιλαμβάνει ενεργή συμμετοχή των μαθητών και real time application (εφαρμογή σε πραγματικό χρόνο) από το τρίο του καλλιτέχνη, που αποτελούν ο Κώστας Αντωνόπουλος (ηλεκτρική κιθάρα) και ο καθηγητής του Δ.Ω.Κ. Νίκος Πανταζόγλου (ηλεκτρικό μπάσο).

Θα καλυφθούν τα εξής θέματα: 1) Η ιστορία της Τζάζ μουσικής και ο ρόλος του ντράμερ σε αυτήν, 2) Τα Drums ως συνοδευτικό όργανο στην Τζάζ μουσική (στην ενότητα αυτή η παρουσίαση θα γίνει με συνοδεία μπάντας), 3) Drum solos (στην ενότητα αυτή η παρουσίαση θα γίνει με συνοδεία μπάντας), 4) Βrushes (σκουπάκια), 5) Η εφαρμογή των rudiments σε τζάζ σόλο, 6) Προτεινόμενη δισκογραφία.

Είσοδος ελεύθερη!

14.05.2017    Small

Posted On Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017 08:45 Γράφτηκε από τον

Ταυτόχρονα σε έξι πόλεις της Περιφέρειας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 3 Μαΐου 2017 η τελετή λήξης των διαλέξεων της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ - Δομής δια Βίου Μάθησης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, για την περίοδο 2016-2017.

Χρησιμοποιώντας ειδική εφαρμογή βιντεοκλήσεων, οι έξι πόλεις που φιλοξένησαν την ΑΚΑΔΗΜΙΑ, Ορεστιάδα, Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη, Καβάλα και Δράμα, συνδέθηκαν διαδικτυακά για την ολοκλήρωση των φετινών διαλέξεων και την απονομή των βεβαιώσεων παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.

Το παρών στην τελετή έδωσαν ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης, Αντιπεριφερειάρχης Έβρου και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ κ. Δημήτριος Πέτροβιτς, ο Πρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Δ.Π.Θ.) κ. Αθανάσιος Καραμπίνης, ο Πρόεδρος του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Τ.Ε.Ι.-Α.Μ.Θ.) κ. Αθανάσιος Μητρόπουλος, οι χωρικοί Αντιπεριφερειάρχες Ροδόπης κ. Νικόλαος Τσαλικίδης, Ξάνθης κ. Κωνσταντίνος Ζαγναφέρης, Καβάλας κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος και Δράμας κ. Ανάργυρος Πατακάκης, καθηγητές του Δ.Π.Θ. και του Τ.Ε.Ι.-Α.Μ.Θ. καθώς και πλήθος πολιτών, ενώ στην Ορεστιάδα, την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. εκπροσώπησε η Περιφερειακή Σύμβουλος της Π.Ε. Έβρου κ. Νόρα Μοσχοφίδου.

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ – Δομή διά Βίου Μάθησης έδωσε φέτος τη δυνατότητα σε 500 πολίτες της Περιφέρειας να παρακολουθήσουν σε διάστημα 14 εβδομάδων 100 διαλέξεις, σε εφτά διαφορετικές θεματικές ενότητες, ταυτόχρονα σε έξι πόλεις της Περιφέρειας, αλληλεπιδρώντας με 80 καθηγητές του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου και του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Α.Μ.Θ. Οι διαλέξεις ξεκίνησαν την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016 και ολοκληρώθηκαν στις 5 Απριλίου 2017, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ζητημάτων στα εξής θεματικά πεδία:

«ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ» στη Νέα Ορεστιάδα,

«ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ» στην Αλεξανδρούπολη,

«ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ» στην Κομοτηνή,

«Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» στην Ξάνθη,

«ΘΕΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ» και «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» στην Καβάλα,

«ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ» στη Δράμα.

Ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχης κ. Πέτροβιτς εξέφρασε ευχαριστίες προς τον Πρύτανη και τους καθηγητές του Δ.Π.Θ., τον Πρόεδρο και τους καθηγητές του Τ.Ε.Ι.-Α.Μ.Θ. καθώς επίσης προς τον Δήμο Ορεστιάδας και το Επαγγελματικό και Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Ροδόπης, που διέθεσαν δωρεάν τους χώρους τους για τις ανάγκες των διαλέξεων.

«Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με τη νέα διοίκηση του Περιφερειάρχη Χρήστου Μέτιου, τολμά και κοιτάζει μπροστά, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις της κοινωνίας. Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ είναι ένα απτό παράδειγμα και να είστε βέβαιοι ότι ως Περιφέρεια θα έχουμε και άλλες εξαιρετικά ενδιαφέρουσες δράσεις το επόμενο διάστημα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πέτροβιτς.

Σε στενή συνεργασία με την ακαδημαϊκή κοινότητα, η ΑΚΑΔΗΜΙΑ της Περιφέρειας Α.Μ.Θ. απευθύνεται στους πολίτες της Περιφέρειας παρέχοντας τη δυνατότητα απόκτησης εξειδικευμένων γνώσεων δωρεάν. Είναι μια πρωτοβουλία η οποία  ξεκίνησε την περίοδο 2015-2016 στην Π.Ε. Έβρου, με τη στήριξη του αείμνηστου Περιφερειάρχη Γιώργου Παυλίδη, και στοχεύει στη δια βίου εκπαίδευση των πολιτών και στη διασύνδεση των τοπικών ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης με την κοινωνία.

Posted On Παρασκευή, 05 Μαΐου 2017 00:53 Γράφτηκε από τον

Το Μουσικό Σχολείο Καβάλας ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης των δημοτικών σχολείων ότι οι εγγραφές για την Α΄ Γυμνασίου της νέας σχολικής χρονιάς 2017-2018 άρχισαν και θα διαρκέσουν έως τις 31 Μαΐου 2017.

Οι γονείς ή κηδεμόνες που ενδιαφέρονται να φοιτήσει το παιδί τους στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας πρέπει να συμπληρώσουν τη σχετική αίτηση και να την καταθέσουν:

Α) στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας,

ή

Β) να την αποστείλουν μέσω φαξ στο 2510 247195

Το έντυπο της αίτησης μπορούν οι γονείς ή κηδεμόνες να το προμηθεύονται από το Μουσικό Σχολείο ή  την Ιστοσελίδα του.

Αναφέρουμε, ότι στα Μουσικά Σχολεία εγγράφονται μαθητές απόφοιτοι Δημοτικού, έπειτα από επιλογή. Η διαδικασία επιλογής των μαθητών, διενεργείται από αρμόδιες επιτροπές που ορίζονται από τον Περιφερειακό Διευθυντή Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπ/σης, και θα πραγματοποιηθεί στο διάστημα από 19 έως 22 Ιουνίου 2017. Συγκεκριμένα, η διαδικασία επιλογής θα ξεκινήσει ταυτόχρονα για όλους τους υποψηφίους σε όλα τα Μουσικά Σχολεία τη Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017 και ώρα 10.00

Πρόκειται για απλή διαδικασία για την οποία δεν απαιτούνται μουσικές γνώσεις.

Posted On Πέμπτη, 04 Μαΐου 2017 17:17 Γράφτηκε από τον

Στη δημοσιότητα δόθηκε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων του 1ου Φεστιβάλ Παιχνιδιού που θα διεξαχθεί στην Καβάλα από το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Καβάλας, τη Σύμβουλος 40ης εκπαιδευτικής περιφέρειας Καβάλας και το Δήμο Καβάλας

Το Φεστιβάλ που θα έχει διάρκεια δύο ημερών, 25 και 26 Μαΐου 2017, θα δέχεται οργανωμένες επισκέψεις σχολείων όπου τα παιδιά, χωρισμένα ανά τάξεις (νηπιαγωγεία, Α΄-Β΄, Γ- Δ΄, και Ε΄-ΣΤ’), θα έχουν τη δυνατότητα, με βάση το πρόγραμμα, να συμμετέχουν:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  1ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ 

ΠΕΜΠΤΗ 25/5/2017  ΠΡΩΙ

 

α/α

ΔΡΑΣΗ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ 

ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ

ΤΑΞΕΙΣ

ΧΩΡΟΣ

1.       

Βιωματικά εργαστήρια ανά ηλικία Νηπιαγωγεία,

 Α΄-Β, 

Γ΄-Δ΄,

Ε΄ΣΤ΄

Εργαστήρια για προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων της γλώσσας των μαθηματικών και των φυσικών επιστημών-περιβάλλοντος, μέσα από το παιχνίδι (μεθοδολογία-τεχνικές)

Βλέπε αναλυτική περιγραφή δράσης στο τέλος του πίνακα

 

Νηπιαγωγεία,

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Πρασιές διοικητηρίου

2.       

Εργαστήρια κατασκευής παιχνιδιών

Αποτελεί συνέχεια των παραπάνω δράσεων

 

Νηπιαγωγεία

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Πρασιές διοικητηρίου

3.       

Βιωματικό εργαστήριο όταν η μουσική και το παιχνίδι συναντούν τα μαθηματικά και τη γλώσσα

Τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με παραμύθια και  τραγούδια που έχουν ως θέμα την ορθογραφία. θα μάθουν για τη διαδικασία δημιουργίας ενός βιβλίου, θα τραγουδήσουν, θα χορέψουν,  θα γράψουν δικά τους τραγούδια και θα περάσουν μια αξέχαστη εμπειρία!

Μαρία Καρυωτάκη

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄

Φουαγιέ Περιφερειακής Ενότητας

4.       

 Παιχνίδι με Επιδαπέδια –επιτραπέζια παιχνίδια σχεδιασμένα από παιδιά 

Τα παιδιά παίζουν με επιτραπέζια και επιδαπέδια αυτοσχέδια παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί από ομάδες παιδιών.

 

Νηπιαγωγεία,

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Χώρο Παρκινγκ Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας

5.       

Βιωματικό εργαστήριο Μουσειακής Αγωγής στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας

Διαδραστικό και βιωματικό εργαστήριο μουσειακής αγωγής με αξιοποίηση της μεθόδου της διερεύνησης στη Θεωρία Θεάτρου

Αξιοποίηση του πολιτιστικού μοντέλου μουσειακής επικοινωνίας

Αγνή Καραγιάννη

Ε΄ΣΤ΄

Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας

6.       

Παραδοσιακά παιχνίδια

Τα παιδιά παίζουν και μαθαίνουν παλιά παραδοσιακά παιχνίδια

Δημωφέλεια Καβάλας

Νηπιαγωγεία,

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Πάρκο Φαλήρου

7.       

Βιωματικά μουσικά παιχνίδια

Τα παιδιά γνωρίζουν τη μουσική μέσα από το παιχνίδι

Ωδείο Καβάλας

Νηπιαγωγεία-

ΖΕΦΥΡΟΣ

8.       

Παρουσίαση προγραμμάτων σχολείων 

Θα παρουσιαστούν προγράμματα που υλοποιήθηκαν

 

 

Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/5/2017 ΠΡΩΙ

α/α

ΔΡΑΣΗ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΗΣ 

ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ

ΤΑΞΕΙΣ

ΧΩΡΟΣ

1.       

Βιωματικά εργαστήρια ανά ηλικία Νηπιαγωγεία,

 Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Εργαστήρια για προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων της γλώσσας των μαθηματικών και των φυσικών επιστημών-περιβάλλοντος, μέσα από το παιχνίδι (μεθοδολογία-τεχνικές)

 Βλέπε αναλυτική περιγραφή δράσης στο τέλος του πίνακα *

 

Νηπιαγωγεία,

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Πρασιές διοικητηρίου

2.       

Εργαστήρια κατασκευής παιχνιδιών

Αποτελεί συνέχεια των παραπάνω δράσεων

 

Νηπιαγωγεία,

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Φουαγιέ Περιφερειακής Ενότητας

3.       

 Παιχνίδι με Επιδαπέδια –επιτραπέζια παιχνίδια σχεδιασμένα από παιδιά 

Τα παιδιά παίζουν με επιτραπέζια και επιδαπέδια αυτοσχέδια παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί από ομάδες παιδιών.

 

Νηπιαγωγεία

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Χώρο Παρκινγκ

4.       

Πως η μουσική γίνεται παιχνίδι.

Πώς μπορούμε εύκολα να μάθουμε μουσική σαν παιχνίδι.

Έφη Μπαχτσεβάνα

Νηπιαγωγεία

Α΄-Β,

ΦΟΥΑΓΙΕ

5.       

Παραδοσιακά παιχνίδια

Τα παιδιά παίζουν και μαθαίνουν παλιά παραδοσιακά παιχνίδια

Δημωφέλεια Καβάλας

Ε΄ΣΤ΄

Πάρκο Φαλήρου

6.       

Βιωματικό εργαστήριο Μουσειακής Αγωγής στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας

Διαδραστικό και βιωματικό εργαστήριο μουσειακής αγωγής με αξιοποίηση της μεθόδου της διερεύνησης στη Θεωρία Θεάτρου

Αξιοποίηση του πολιτιστικού μοντέλου μουσειακής επικοινωνίας

Αγνή Καραγιάννη

Νηπιαγωγεία,

Α΄-Β,  Γ΄-Δ΄,Ε΄ΣΤ΄ τάξεις

Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας

 

7.       

Βιωματικά μουσικά παιχνίδια

Τα παιδιά γνωρίζουν τη μουσική μέσα από το παιχνίδι

Ωδείο Καβάλας

Νηπιαγωγεία

ΖΕΦΥΡΟΣ

8.       

Παρουσίαση προγραμμάτων σχολείων 

Θα παρουσιάζονται προγράμματα που υλοποιήθηκαν

 

 

Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας

Διαγωνισμός Ζωγραφικής

Παράλληλα, στο πλαίσιο του 1ου Φεστιβάλ Παιχνιδιού η οργανωτική επιτροπή καλεί όλα τα σχολεία να συμμετέχουν στο Διαγωνισμό Ζωγραφικής. Τα έργα θα εκτεθούν σε ανοικτή έκθεση, στους χώρους του φεστιβάλ και θα έχουν την ευκαιρία να την επισκεφτούν τα σχολεία και το κοινό της Καβάλας.

Την τελευταία μέρα του Φεστιβάλ, θα γίνει η επιλογή και βράβευση των τριών καλύτερων έργων. Σας γνωρίζουμε ότι η βράβευση θα αφορά το σχολείο και όχι το μαθητή που το δημιούργησε. Τα βραβεία θα είναι παιδαγωγικά παιχνίδια για τα σχολεία.

Οι ζωγραφιές θα είναι σε Α3 με  ελεύθερη επιλογή υλικών (τέμπερες, μαρκαδόροι, ξυλομπογιές,…). Στο πίσω μέρος θα αναγράφονται τα στοιχεία του σχολείου και του μαθητή.

Τα έργα θα πρέπει να βρίσκονται μέχρι τις 16 Μαΐου 2017 στο Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων (510).  

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

            Ένας κλόουν  σας υποδέχεται και σας καλωσορίζει στη «ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ» για.. να σας παραδώσει σε έμπιστα χέρια.

Οι 4 πιστοί φίλοι και σωματοφύλακές του σας παραλαμβάνουν για να σας οδηγήσουν από κρυφά αλλά δύσβατα μονοπάτια στο εσωτερικό αυτής της χώρας από 4 διαφορετικές πύλες-εισόδους.

(Χωρισμός παιδιών σε ηλικιακές ομάδες Νήπια, Α΄-Β΄, Γ΄-Δ΄, Ε-ΣΤ΄ και η μετάβασή τους στα πάρκα των δράσεών τους).

            Φτάσαμε! Αλλά για ακούστε κι αυτό!!! Οι ξένοι σε τούτο τον τόπο είναι ανεπιθύμητοι κι αν θέλουμε να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει δεν πρέπει για κανένα λόγο να γίνουμε αντιληπτοί. «Το καλύτερο είναι να χωριστούμε σε ομάδες κι ακόμα καλύτερα να είναι 3 γιατί αυτός είναι και μαγικός-τυχερός αριθμός της χώρας αυτής». Προτείνουν οι σωματοφύλακες που κάτι παραπάνω ξέρουν κι ας τους εμπιστευτούμε.

( Χωρισμός της κάθε ηλικιακής ομάδας του κάθε πάρκου σε ομάδες ).

            Οι δρόμοι μας όμως εδώ χωρίζουν. Οι σωματοφύλακες πρέπει να αποχωρίσουν. Και μετά; Μια τελευταία βοήθεια δεν υπάρχει; ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ. Ο δρόμος που θα ακολουθήσετε από και πέρα βρίσκεται κρυμμένος μέσα σε αυτά τα 3 μπαούλα ένα για την κάθε ομάδα. Αν… βέβαια κατορθώσετε να αποκωδικοποιήσετε τους γρίφους που δίνουν τον συνδυασμό της κάθε κλειδαριάς.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ:

  • Οδηγός και βοηθός τώρα πια είναι ο ενήλικας που σας συνοδεύει.
  • Μην ξεχάσετε να μεταμφιεστείτε.
  • Έχετε να περάσετε 4 δοκιμασίες-εμπόδια να είστε σίγουροι όμως ότι στο τέλος ο κόπος σας θα ανταμειφθεί.

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

( Ο-οι εκπαιδευτικός-οί αναλαμβάνουν το ρόλο του οδηγού-εμψυχωτή – το σενάριο υπάρχει γραμμένο σε κάρτες μέσα στο μπαούλο και το διαβάζουν.

Δοκιμασίες = παιχνίδια από τα γνωστικά αντικείμενα της γλώσσας, των μαθηματικών, της μελέτης + παιχνίδι με ΑμεΑ.

ΕΠΙΒΡΆΒΕΥΣΗ = εργαστήρι κατασκευής παιχνιδιού που θα πάρουν μαζί τους φεύγοντας ).

Δεν σας φτάνει αυτό κι έχετε χρόνο αρκετό; Επιλογές υπάρχουνε πολλές. Διαλέξτε κι άλλες δράσεις και συνεχίστε με αυτές.

 Oι δράσεις θα πραγματοποιηθούν στους χώρους της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας και στο Πάρκο Φαλήρου.

Ο χρόνος των δραστηριοτήτων προσδιορίζεται στις 4 ώρες και για αυτό το λόγο οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο αριθμό εργαστηρίων.

Δηλώσεις συμμετοχής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://goo.gl/forms/DPQBJQcwCUeAGWPH3 μέχρι την Παρασκευή 12 Μαΐου 2017.

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς.

Posted On Πέμπτη, 04 Μαΐου 2017 00:16 Γράφτηκε από τον

Τη θέσπιση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης για το σύνολο των νηπίων 4-6 ετών (θα ανακοινωθεί τον επόμενο μήνα) προαναγγέλλει με συνέντευξή του στα Νέα, ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.

«Η ένταξη του συνόλου των νηπίων 4-6 ετών στη δομή της υποχρεωτικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί σημαντικό στοιχείο του συνολικού μεταρρυθμιστικού σχεδίου που θα παρουσιάσουμε τέλη Ιουνίου.

Στόχος μας είναι όχι μόνο να διευρυνθεί και να γενικευθεί η διετής υποχρεωτική φοίτηση των νηπίων Α' και Β' ηλικίας στην προσχολική αγωγή, αλλά και να εφαρμόσουμε αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα, εισάγοντας νέες εκπαιδευτικές μεθόδους. Είναι ένα θέμα που έχει αναδειχθεί πολιτικά από την προηγούμενη σχολική χρονιά μέσα από το περιεχόμενο του στόχου της 14χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης» σημειώνει.

Στην ίδια συνέντευξη, ο κ. Γαβρόγλου αναφέρεται και στο θέμα των προσλήψεων, τονίζοντας ότι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί χρειάζονται ανεξάρτητα από τις μόνιμες προσλήψεις.

«Από αυτό όμως δεν συνάγεται ότι δεν θα γίνουν μόνιμοι διορισμοί μέχρι το 2020. Οι μόνιμοι διορισμοί παραμένουν σταθερός στόχος του υπουργείου και εξετάζουμε τρόπους να τους πραγματοποιήσουμε. Γνωρίζετε όμως ότι πάντα θα υπάρχει ανάγκη, έστω και για λίγους διορισμούς αναπληρωτών.»

Πηγή: http://voria.gr/article/gavroglou-ipochreotika-sto-nipiagogio-apo-tessaron-eton

Posted On Τετάρτη, 03 Μαΐου 2017 12:00 Γράφτηκε από τον

Το Λύκειο Νέας Περάμου Καβάλας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει, από τις 26 Μαρτίου έως και τη 1 Απριλίου 2017, 25 μαθητές και 15 καθηγητές από τη Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία και Πολωνία. Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 Σχολικών Συμπράξεων, με τίτλο Students Academy of Film and Theatre Awards (SAFTAS), που έχει θέμα το θέατρο και τον κινηματογράφο και διανύει το δεύτερο έτος υλοποίησής του.

Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας των ευρωπαίων εταίρων μας πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις που στοχεύουν στην καλλιέργεια της θεατρικής και κινηματογραφικής παιδείας των μελών του προγράμματος. Από πού να πρωτοξεκινήσουμε;...

Ένα πρώτο εργαστήριο που διοργανώθηκε τη Δευτέρα 27 Μαρτίου στο σχολείο μας αφορούσε τη δημιουργία κινηματογραφικού σεναρίου. Συντονιστής του εργαστηρίου ήταν ο κ. Παναγιώτης Ιωσηφέλης, καθηγητής σεναρίου στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. Αρχικά οι μαθητές, δουλεύοντας σε ομάδες, κατέγραψαν βασικές ιδέες για ένα σενάριο ταινίας μικρού μήκους. Στη συνέχεια ,με τη βοήθεια του κ. Ιωσηφέλη, έμαθαν πώς αυτές οι ιδέες μπορούν να μετασχηματιστούν σε σενάρια ταινίες μικρού μήκους.

Μια ομάδα μαθητών υπό την καθοδήγηση της Γαλλίδας καθηγήτριας κινηματογράφου Sandrine Weil γύρισε, με σκηνικό την παραλία της Νέας Περάμου και τους Αμμολόφους, μια ταινία μικρού μήκους πάνω σε σενάριο που είχε ετοιμάσει η ελληνική ομάδα. Το μοντάζ της ταινίας ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 30 Μαρτίου και η ταινία προβλήθηκε το απόγευμα της ίδιας μέρας στην εορταστική εκδήλωση του προγράμματος.

Ταινία επίσης γυρίστηκε από όλους τους μαθητές του προγράμματος και στο Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο επισκεφθήκαμε την Παρασκευή 31 Μαρτίου. Εκεί, τα παιδιά συμμετείχαν αρχικά στο εργαστήρι που ετοίμασαν ειδικά για την ομάδα του SAFTAS οι μουσειο-παιδαγωγοί Ειρήνη Δελιδάκη και Μαρία Κολώνη με θέμα το χθες και το σήμερα της κινηματογραφικής τέχνης. Στη συνέχεια, γύρισαν στο green room του μουσείου, μια ολιγόλεπτη ταινία πάνω στο δικό τους σενάριο με θέμα την προσφορά του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+. Η επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε με μια ξενάγηση στο κέντρο της πόλης που ξεκίνησε από την Πλατεία Αριστοτέλους και κατέληξε στο ναό του Αγίου Δημητρίου.

Αρκετά με τον κινηματογράφο.... Ας περάσουμε τώρα στις θεατρικές δράσεις μας. Την Τρίτη 28 Μαρτίου, διοργανώθηκε στο σχολείο μας ένα βιωματικό εργαστήρι θεάτρου από τη Λένα Πετροπούλου, εμψυχώτρια θεάτρου, ηθοποιό και σκηνοθέτιδα, και τον Τάσο Παπαδόπουλο, κινησιολόγο και ηθοποιό. Στο πρώτο μέρος, μαθητές και καθηγητές συμμετείχαν σε ασκήσεις κίνησης και αυτοσχεδιασμού και σε θεατρικά παιχνίδια. Στη συνέχεια, οι μαθητές της ομάδας SAFTAS δέχτηκαν τη βοήθεια της κ. Πετροπούλου για τη δραματοποίηση έξι πρωτότυπων θεατρικών σκηνών, που είχαν γράψει τα ίδια τα παιδιά, ασκούμενα στη δημιουργική γραφή, στις χώρες τους. Οι χαρακτήρες των σύντομων αυτών έργων είναι γνωστοί ήρωες του κλασικού θεατρικού ρεπερτορίου. Για παράδειγμα, το έργο της ελληνικής ομάδας παρουσιάζει τη Μήδεια του Ευριπίδη και την «στρίγγλα» Κατερίνα του Σαίξπηρ να διαλέγονται σε ένα πρωτότυπο θεατρικό κείμενο. Οι υποδείξεις της κ. Πετροπούλου βοήθησαν όλα τα παιδιά να δραματοποιήσουν τα έργα τους και να τα παρουσιάσουν στο κοινό στην εκδήλωση της Πέμπτης 30 Μαρτίου.

(Πατήστε πάνω στη φωτογραφία για να δείτε τις φωτογραφίες από τις δράσεις κατά την διάρκεια της επίσκεψης)

Μια άλλη θεατρική δράση που πραγματοποίησαν οι μαθητές του προγράμματος το πρωί της Πέμπτης ήταν η δραματοποίηση μιας συγκεκριμένης σκηνής - ίδιας για όλες τις χώρες - από το θεατρικό έργο "Love and Information" της Caryl Churchill. Οι ομάδες των έξι χωρών εκμεταλλεύτηκαν την απόλυτη ελευθερία που δίνει η γνωστή Βρετανίδα θεατρική συγγραφέας στην απόδοση του συγκεκριμένου θεατρικού έργου και παρουσίασαν η καθεμιά τη δική της εκδοχή με διαφορετική σκηνοθετική και θεατρική ματιά. Ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να βλέπεις την ίδια θεατρική σκηνή να δραματοποιείται με τελείως διαφορετικό τρόπο από τις ομάδες των μαθητών και να αποδεικνύει το πολυδύναμο του θεατρικού λόγου.

Μία από τις πιο ξεχωριστές στιγμές του προγράμματος ήταν η παρουσίαση στο θέατρο των Φιλίππων έξι δραματοποιημένων αποσπασμάτων από κλασικά έργα αντιπροσωπευτικά της θεατρικής κουλτούρας της καθεμίας χώρας. Η ελληνική ομάδα, για παράδειγμα, παρουσίασε ένα σύντομο διάλογο και ένα χορικό από τους Όρνιθες του Αριστοφάνη. Ήταν για όλους συγκλονιστική εμπειρία το να βρεθούνε στην ορχήστρα και το κοίλο του ιστορικού αυτού θεάτρου και ως «υποκριτές» και ως θεατές.

Όπως προαναφέρθηκε, την Πέμπτη 30 Μαρτίου το απόγευμα διοργανώθηκε μία εκδήλωση για τους γονείς, τους καθηγητές και τους μαθητές. Η εκδήλωση άνοιξε με τρία τραγούδια από τη χορωδία του μορφωτικού πολιτιστικού συλλόγου της Νέας Περάμου, συνεχίστηκε με την παρουσίαση δράσεων του προγράμματος και έκλεισε με φαγητό (ευγενική χορηγία γευστικών εδεσμάτων των μαμάδων!), τραγούδι και πολύ χορό. Όλα τα παραγόμενα προϊόντα του προγράμματος στο Spring Festival θα είναι διαθέσιμα προσεχώς στην ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Η προσπάθειά μας αυτή, δεν θα ήταν δυνατόν να υλοποιηθεί, αν δεν είχαμε για στήριγμά μας σημαντικούς ανθρώπους. Θέλουμε από καρδιάς να ευχαριστήσουμε τους γονείς που δέχτηκαν να φιλοξενήσουν στις οικογένειές τους τα παιδιά των άλλων χωρών, το Δήμο Παγγαίου για τη χορηγία αναμνηστικών, το Μορφωτικό Πολιτιστικό Σύλλογο Ν.Πέραμου, τους Φούρνους Φελλαχίδη για την προσφορά αρτοσκευασμάτων, τον Μάρτο Νικόλαο για την προσφορά γαλακτοκομικών-τυροκομικών προϊόντων, τα οινοποιία Φελλαχίδη , Καραμπερίδη, Τσικρικώνη και Συμεωνίδη για την προσφορά κρασιών, τον Μανίτσα Σταύρο για την παραχώρηση Drone ώστε να γίνουν εναέριες λήψεις και τέλος τον Χρήστο Βάσιο που είχε την επιμέλεια ήχου στο αρχαίο θέατρο των Φιλίππων.

Κάπως έτσι φτάσαμε προς το τέλος του δεύτερου έτους του προγράμματος. Ήδη έχουν σχεδιαστεί οι επόμενες δράσεις οι οποίες θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται σύντομα.

... to be continued ...

Posted On Τρίτη, 02 Μαΐου 2017 12:45 Γράφτηκε από τον
Σελίδα 1 από 11

18274718 1341764845914000 5766178157548163906 N

Bloque

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Kreka

Odeio

Vitrokosmos

Ape Mpe

Hellasnet

1174612 371849632918150 1744395463 N

Card Dj Curves 1

Dhmh

Lemonidis

Kokoriko

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας