Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018
Auto/Moto

Auto/Moto (29)

Αν και αργήσανε λιγάκι παραπάνω από το αναμενόμενο -ας είναι καλά η στάση στη Νέα Πέραμο-, τα μέλη της Ελληνικής Λέσχης Moto Guzzi (της παλαιότερης κατασκευάστριας εταιρείας μοτοσικλετών στον κόσμο) κατέφτασαν -κατά κύματα και όχι "όλοι μαζί"- το βράδυ του Σαββάτου στην Καβάλα από όλες τις γωνιές της Ελλάδας (ακόμα και από το μακρινό Λεωνίδιο Αρκαδίας), στο πλαίσιο της ετήσιας 36ωρης "περιοδείας" τους στους ελληνικούς δρόμους. Πάνω από 150 μοτοσικλετιστές κατέλυσαν στο ξενοδοχείο "ΩΚΕΑΝΙΣ", σταθμεύοντας πάνω από 130 μοτοσικλέτες (διαφόρων κατασκευαστριών εταιρειών), και αναχώρησαν νωρίς το πρωί της Κυριακής με προορισμό τη Νέα Καρβάλη.

Τα βλέμματά μας, πάντως (αλλά και των περαστικών), τράβηξε μια συλλεκτική κόκκινη μοτοσικλέτα Moto Guzzi της δεκαετίας του 70 (αξίας, σε σημερινές ισοτιμίες, περίπου 9.000 €),

Posted On Κυριακή, 22 Απριλίου 2018 22:00 Γράφτηκε από τον

Μια ξεχωριστή συνάντηση μοτοσικλετιστών θα λάβει χώρα στην Καβάλα το προσεχές Σαββατοκύριακο, με πάνω από 130 λάτρεις των μοτοσικλετών από ολόκληρη την Ελλάδα (αλλά και από το εξωτερικό) να συναντιώνται στο ξενοδοχείο "ΩΚΕΑΝΙΣ" και να μοιράζονται το πάθος τους για τους 2 τροχούς.

Ο λόγος για ένα οδοιπορικό διάρκειας 36 ωρών σε ολόκληρη την Ελλάδα, την οποία διοργανώνει -εδώ και 21 χρόνια- η Ελληνική Λέσχη Moto Guzzi, μια ομάδα μοτοσικλετιστών που δηλώνουν λάτρεις των μηχανών ιταλικής Moto Guzzi (της παλαιότερης εν ενεργεία βιομηχανίας παραγωγής μοτοσικλετών παγκοσμίως, ούσα από το 1921). Το οδοιπορικό θα ξεκινήσει την Παρασκευή 20 Απριλίου από την Αθήνα, με τους συμμετέχοντες να ακολουθούν μια διαδρομή "με ελάχιστη Εθνική, από γραφικούς επαρχιακούς δρόμους, από βουνό σε βουνό και από λίμνη σε λίμνη στα πιο άγνωστα και τα πιο όμορφα μέρη της Πατρίδας μας." και προορισμό (όπως δηλώνουν οι ίδιοι τους σε σχετική ανακοίνωση) "...τα ΔΕΛΤΑ"

 

Στη διάρκεια του ταξιδιού τους οι συμμετέχοντες, στην πλειοψηφία τους άτομα με υψηλό βιοτικό επίπεδο και εισόδημα καθώς τα κόστη των μηχανών Moto Guzzi είναι αρκετά μεγάλα (ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας, τον http://www.motoguzzi.com/gr_GR/ , βρήκαμε μοτοσικλέτες με κόστος από 9.070 ως και...19.900 € !!!-όπως η Moto Guzzi California 1400 Touring που απεικονίζεται στη φωτογραφία του άρθρου) θα σταθμεύσουν στην Καβάλα το βράδυ του Σαββάτου -για πρώτη φορά εδώ και 21 ολόκληρα χρόνια-, και θα αναχωρήσουν την Κυριακή με προορισμό τη Νέα Καρβάλη.

Μια συνάντηση και ένα θέαμα που αξίζει να μην το χάσετε!

 

Posted On Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018 00:02 Γράφτηκε από τον

Στις αρχές Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί ένα διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής συμπεριφοράς στην πόλη της Καβάλας, από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», που θα απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων.

Η Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα αποδέχθηκε την πρόταση της Προέδρου του Σοροπτιμιστικού Ομίλου Καβάλας Μαρίας Οικονομίδου, να χρηματοδοτήσει ο Δήμος τη διοργάνωση του προγράμματος, κατά την επίσκεψή της στο Δημαρχείο, μαζί με τον Πρόεδρο της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Καβάλας, Πέτρο Πετρόπουλο  και τον Προϊστάμενο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Απόστολο Βαγενά.

Κατά το εκπαιδευτικό διήμερο, μεταξύ άλλων, θα υπάρχει στη διάθεση των μαθητών προσομοιωτής, στον οποίο περίπου 350 μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν, ως αυριανοί οδηγοί, τις επιπτώσεις από την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοολούχων ποτών και ναρκωτικών ουσιών.

Η Δήμαρχος Δήμητρα Τσανάκα δήλωσε ότι ο Δήμος θα στηρίζει πάντα τέτοιες προσπάθειες για την ενημέρωση και την εμπέδωση από τους μαθητές των κανόνων οδικής συμπεριφοράς, προκειμένου να μειωθούν στο ελάχιστο στο μέλλον τα θύματα της ασφάλτου, αφού τα τροχαία συμβάντα είναι η πρώτη αιτία θανάτου για τους νέους μας.

Posted On Πέμπτη, 12 Απριλίου 2018 07:35 Γράφτηκε από τον

Η φωτογραφία του παρόντος άρθρου αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον πρόεδρο της τοπικής κοινότητας Νέας Περάμου Μάκη Ζουμπλιό, και απεικονίζει μια πινακίδα που τοποθετήθηκε στην παλαιά Εθνική Οδό Καβάλας-Θεσσαλονίκης, και συγκεκριμένα στον κόμβο Ελαιοχωρίου-Νέας Περάμου.

Το περιεχόμενο της πινακίδας αυτής αφορά την απαγόρευση κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων (βάρους άνω των 3,5 τόνων) στο επαρχιακό και εθνικό οδικό δίκτυο (πλην, φυσικά, της Εγνατίας Οδού) -κυκλοφορίας η οποία συνηθίζεται από πολλούς οδηγούς για την αποφυγή της καταβολής διοδίων. Δεν είναι η πρώτη φορά που αντικρίζουμε την εν λόγω πινακίδα (αντίστοιχες είχαν τοποθετηθεί, με πρωτοβουλία της περιφέρειας ΑΜΘ, και στο Τελωνείο των Κήπων), ωστόσο η τοποθέτησή τους έχει κριθεί αναγκαία από τη στιγμή που προβλέπεται πρόστιμο ύψους 1000 € για τον ιδιοκτήτη του οχήματος και 1000 € για τον οδηγό του.

Η τοποθέτηση των συγκεκριμένων πινακίδων θεωρείται απαραίτητη από τη στιγμή που σε πάρα πολλά σημεία του οδικού της χώρας δεν υπάρχει αντίστοιχη σήμανση. Πρόσφατο, μάλιστα, είναι το παράδειγμα του προστίμου ύψους 1.000 ευρώ που επιβλήθηκε σε 2 οδηγούς βαρέων φορτηγών της Καβάλας στη Θεσσαλία λόγω του ότι κινήθηκαν στην παλιά εθνική οδό. Ιδιοκτήτης των 2 φορτηγών είναι ο νυν αντιδήμαρχος καθαριότητας Καβάλας Ανέστης Τσουρουκίδης, ο οποίος είχε καταγγείλει (στη διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας) ότι σε κανένα σημείο του οδικού δικτύου δεν υπήρξε απαγορευτική πινακίδα για βαρέα οχήματα.

Τι ισχύει για τις εξαιρέσεις και τα πρόστιμα

Όσον αφορά τους Έλληνες οδηγούς, αυτοί μπορούν να προμηθευτούν την ειδική άδεια με τις όποιες προϋποθέσεις υπάρχουν -και οποίες έχουν καθοριστεί με ΦΕΚ από ο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, «εξαιρούνται της απαγόρευσης της παραγράφου 8 του άρθρου δεύτερου του Ν. 4388/2016 (Α’/93) και επιτρέπεται η διέλευση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, ήτοι το παραλλαγμένο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται για την αποφυγή καταβολής τελών διοδίων, όπως: Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου, Π.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών, Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας (έως Υλίκη), Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ελευθερούπολης, Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης, Π.Ε.Ο. Ξάνθης – Κομοτηνής, Π.Ε.Ο. Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης, Π.Ε.Ο. Αλεξανδρούπολης – Κήπων, Π.Ε.Ο. Αλεξάνδρειας – Κοζάνης, Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, Παράπλευρο Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., και άλλα, τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης, βαρέα οχήματα, για μηχανήματα έργων, φορτηγά και λοιπές κατηγορίες οχημάτων, όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, ύστερα από χορήγηση σχετικής άδειας διέλευσης.

Η άδεια εκδίδεται όταν ο ιδιοκτήτης τους, φυσικό ή νομικό πρόσωπο: α) είναι μόνιμος κάτοικος δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). β) είναι δημότης δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). γ) εκτελεί δημόσιο έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). δ) εκτελεί ιδιωτικό έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). ε) έχει την έδρα της επιχείρησης σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). στ) εκτελεί αγροτο-κτηνοτροφικές δραστηριότητες σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

Τέλος, εξαιρούνται ΚΤΕΛ, τουριστικά λεωφορεία και φορτηγά, όταν πρόκειται για μεταφορά προϊόντων, δομικών υλικών ή οικοσκευών, μηχανημάτων και κάθε είδους διανομή και τροφοδοσία, αλλά μόνο στο τμήμα του παράπλευρου παραλλαγμένου οδικού δικτύου που ορίζεται από τους δύο πλησιέστερους στη διεύθυνση αποστολής κόμβους εισόδου-εξόδου προς τον οδικό άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων». 

Οι παραβάσεις διαπιστώνονται από τα αρμόδια όργανα (Τροχαία ή / και μεικτά κλιμάκια ελέγχου) και επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα κατ’ αναλογία της παραγράφου 1α του άρθρου 4Α του Ν. 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α’), και συγκεκριμένα: στον ιδιοκτήτη χίλια (1.000) ευρώ και στον οδηγό χίλια (1.000) ευρώ. Τα πρόστιμα καταβάλλονται επιτόπου. Σε αντίθετη περίπτωση και μέχρι απόδειξης καταβολής του προστίμου, το όχημα ακινητοποιείται.

 

 

Στην Ε.Ο. Καβαλας Θεσσαλονικης (η συγκεκριμενη φωτο ειναι κοντα στον κομβο Ελαιοχωριου-Περαμου) εχουν τοποθετηθει αυτες οι πινακιδες.Μπορει καποιος να μας εξηγησει τι εννοουν?

Posted On Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018 07:48 Γράφτηκε από τον

Aλλαγές και ανατροπές έρχονται στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Μείωση 40% σε όλα τα πρόστιμα

Ο νέος Κ.Ο.Κ. θα προβλέπει μείωση 40% σε όλα τα πρόστιμα, όμως τριπλάσια προσαύξησή τους με εισοδηματικά κριτήρια. Αυστηρό θα είναι το πρόστιμο και για όσους εξακολουθούν να έχουν μερικές κακές συνήθειες κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όπως η χρήση κινητού, η έλλειψη κράνους και ζώνης ασφαλείας, η στάθμευση σε ράμπες ή η παρεμπόδιση της διάβασης των ατόμων με αναπηρία και η χρήση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης στους αυτοκινητοδρόμους.

Οι παραβιάσεις θα διαχωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας, και ανάλογα με τη διαβάθμιση θα υπάρχει και το αντίστοιχο πρόστιμο.

Προβλέπονται επίσης και δύο πρόσθετες κατηγορίες: της πολύ υψηλής συχνότητας και της αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Και στις δύο θα αφαιρείται η άδεια οδήγησης για 60 ημέρες.

Στις παραπάνω, λοιπόν, παραβάσεις (πλην των προσπεράσεων φορτηγών όπου η ποινή ορίζεται σε 30 μέρες χωρίς αφαίρεση πινακίδων την πρώτη φορά) προβλέπονται μηδενικά πρόστιμα, αλλά διοικητικά μέτρα, που είναι η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για 60 ημέρες.

Από την κατηγορία της επιβολής προστίμων με εισοδηματικά κριτήρια εξαιρείται σειρά από σοβαρές παραβάσεις, όπως η κατανάλωση αλκοόλ, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, οι διατάξεις για τον τρόπο προσπέρασης οχημάτων κ.λπ.

Αλλαγές προβλέπονται και για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Να σημειωθεί πως αλλαγές προβλέπονται για όσα αυτοκίνητα εισάγονται στη χώρα μας και είναι μεταχειρισμένα, έτσι ώστε με τους νέους μηχανισμούς ελέγχου να μειωθούν τα παράνομα κυκλώματα.

Για την αλλαγή αυτήν, μάλιστα, το Υπουργείο Μεταφορών αναμένεται να δημιουργήσει ένα Ψηφιακό Μητρώο Οδικών Μεταφορών, στο οποίο θα καταγράφονται ψηφιακά, ανά επιχείρηση, τα οχήματα, οι οδηγοί, οι σχέσεις εργασίας κ.λπ.

Τι προβλέπεται για τα ταξί και την Uber

Όσον αφορά στα ταξί, το νομοσχέδιο προσαρμόστηκε στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, δηλαδή ότι οι υπηρεσίες της Uber συνιστούν μεταφορικό έργο, ενώ επιχειρεί να ρυθμίσει συνολικά τη λειτουργία των εταιρειών διαδικτυακής μεσολάβησης για τη μίσθωση ταξί.

Με βάση ό,τι ορίζει το νομοσχέδιο, οι εταιρείες διαμεσολάβησης (Mytaxi, Taxiplon, Uber κ.λπ.) καλούνται πλέον να αποκτήσουν ειδική άδεια και να ορίσουν νόμιμο εκπρόσωπό τους στην Ελλάδα.

Για τις πινακίδες κυκλοφορίας

Με τον νέο Κ.Ο.Κ. κάθε πινακίδα κυκλοφορίας οχήματος που θα αφαιρείται θα καταχωρείται μηχανογραφικά στο αρχείο, στο οποίο θα τηρούνται τα στοιχεία όλων των οχημάτων της οικείας οργανικής μονάδας του Υπουργείου ΜεταφορώνΜε τον νέο Κ.Ο.Κ. κάθε πινακίδα κυκλοφορίας οχήματος που θα αφαιρείται θα καταχωρείται μηχανογραφικά στο αρχείο, στο οποίο θα τηρούνται τα στοιχεία όλων των οχημάτων της οικείας οργανικής μονάδας του Υπουργείου Μεταφορών.

Σε ό,τι αφορά στα οχήματα που είναι σε ακινησία, μετά την πάροδο δύο ετών, η αρμόδια Δ.Ο.Υ. θα προβαίνει σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας τους. Σε περίπτωση αφαίρεσης των κρατικών πινακίδων οχήματος, η αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής Αστυνομίας θα προχωρά σε καταστροφή των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος με την πάροδο δύο ετών από τη λήξη του διοικητικού μέτρου της αφαίρεσης.

Οι αρμόδιες κατά περίπτωση υπηρεσίες θα χορηγούν βεβαίωση καταστροφής των πινακίδων κυκλοφορίας, κατόπιν αίτησης εκ μέρους του ιδιοκτήτη-κατόχου του οχήματος.

Ριζικές αλλαγές και για τις «γουρούνες»

Ο νέος Κ.Ο.Κ. φέρνει ριζικές αλλαγές και για τις «γουρούνες». Σύμφωνα με το άρθρο 31 του νομοσχεδίου, οι τετράτροχες μοτοσικλέτες με κινητήρες έως 125 κ.εκ. δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε ασφαλτοστρωμένες οδούς, αλλά θα μπορούν να τις διασχίζουν κάθετα.

Επιπλέον, το άρθρο 31 ξεκαθαρίζει πως, αν εκμισθωθεί «γουρούνα» σε πρόσωπο που δεν έχει απαιτούμενη άδεια οδήγησης, επιβάλλεται στον εκμισθωτή, στον μισθωτή και στον οδηγό, αν ο τελευταίος επίσης δεν έχει άδεια οδήγησης, πρόστιμο 1.000 ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής, επιβάλλεται πρόστιμο 2.000 ευρώ και κατάσχεση της «γουρούνας».

Πηγή: http://insuranceworld.gr

Posted On Παρασκευή, 09 Μαρτίου 2018 20:13 Γράφτηκε από τον

Σημαντικές αλλαγές στο σύστημα των εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης προανήγγειλε ο υφυπουργός Μεταφορών, Νικόλαος Μαυραγάνης.

Η πιο ουσιαστική αλλαγή, σύμφωνα με όσα ανακοίωσε ο κ. Μαυραγάνης στην εκπομπή του "Καλημέρα Ελλάδα" του Γ. Παπαδάκη, είναι ότι ο εξεταστής δεν θα βρίσκεταο πλέον μέσα στο αυτοκίνητο μαζί με τον εξεταζόμενο, αλλά σε διαφορετικό χώρο, σε ένα "control room" από όπου και θα εξετάζει τον υποψήφιο.

Στόχος της αλλαγής, σύμφωνα με τον κ. Μαυραγάνη είναι να αποφευχθεί η "στρέβλωση" μεταξύ εξεταζόμενου και εξεταστή.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ο περιορισμός του φαινομένου κατά το μέγιστο δυνατό, προβλέπεται επίσης

οι εξεταστές να αλλάζουν καθημερινά εξεταστικό κέντρο, αλλά και να εξετάζουν υποψηφίους οι οποίοι θα βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις.

Αλλαγές θα υπάρξουν και σε επίπεδο θεωρητικών μαθημάτων. Στόχος είναι "η θεωρία να βρίσκεται υπό παρακολούθηση από το υπουργείο, γιατί μέχρι τώρα δεν υπήρχαν μαθήματα", όπως ανέφερε ο υφυπουργός. "Και αυτό θα εξετάζεται μέσω της τεχνολογίας", συμπλήρωσε.

Το υπό προετοιμασία νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει ακόμη πρόβλεψη και για τον τρόπο λειτουργίας των οδικών βοηθειών, όπως λχ. οι ποινές για τη μη τήρηση των βασικών κανόνων.

Ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε επίσης και στο μάθημα οδικής αγωγής στα σχολεία, το οποίο θα είναι ωριαίο ανά 15ήμερο, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η εκπαίδευση καθηγητών γι αυτό.

Πηγή: news247.gr

Posted On Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018 21:44 Γράφτηκε από τον

"Νικήτρια" και με διαφορά από τη 2η αναδείχτηκε η Opel στην προτίμηση των Καβαλιωτών που αποφάσισαν να αγοράσουν ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο μέσα στο 2017, όπως προκύπτει από στοιχεία (ανεπίσημα) που συνέλλεξε και δημοσίευσε ο ενημερωτικός ιστότοπος zougla.gr. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 90 οχήματα μέσα στο 2017, έναντι 68 που πουλήθηκαν τόσο από τη Nissan όσο και από την Toyota (που βρέθηκαν στη 2η θέση των προτιμήσεων των Καβαλιωτών).

Η Opel αναδείχτηκε νικήτρια και στο νομό Έβρου, ενώ οι κάτοικοι του νομού Ροδόπης "ψήφισαν" Toyota και αυτοί της Δράμας Suzuki. Έκπληξη προκαλεί η "πρωτιά" της Mercedes στην Ξάνθη (έστω και μαζί με την Opel, με την οποία ισοβαθμούν). Αναλυτικότερα,

Νομός 1η θέση 2η θέση 3η θέση
Δράμα Suzuki 33 Toyota 30 Peugeot 26
Έβρος Opel 84 Toyota 57 Citroen 55
Καβάλα Opel 90 Nissan 68 Toyota 68
Ξάνθη Mercedes 27 Opel 27 Toyota 26
Ροδόπη Toyota 42 Peugeot 25 Suzuki 25

Όσον αφορά, δε, το σύνολο των αυτοκινήτων σε ολόκληρη τη χώρα, η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε σήμερα ότι την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 155.693 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 128.910 την αντίστοιχη περίοδο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 20,8%. Αύξηση 11,0% είχε σημειώσει η αγορά αυτοκινήτων το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.

Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 ανέρχονται σε 95.171 έναντι 84.899 την αντίστοιχη περίοδο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 12,1%.

Αντίθετα, η κυκλοφορία νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc) κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 ανήλθε σε 31.664 έναντι 44.105 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2016, καταγράφοντας μείωση 28,2%.

Αύξηση 20,5% είχε παρουσιάσει το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015. Οι καινούργιες μοτοσικλέτες που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 ανέρχονται σε 28.852 έναντι 41.486 την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016, παρουσιάζοντας μείωση 30,5%.

Posted On Τετάρτη, 10 Ιανουαρίου 2018 20:32 Γράφτηκε από τον

Περισσότερα χρήματα πλήρωσαν το 2016 (σε σχέση με το 2015) οι ασφαλιστικές εταιρείες σε οδηγούς ΙΧ οχημάτων από το νομό Καβάλας που ενεπλάκησαν σε τροχαία ατυχήματα. Αν ληφθεί, μάλιστα, υπόψη και το γεγονός ότι η συχνότητα ζημιών (δηλ. το πόσα ασφαλισμένα οχήματα υπέστησαν ζημιές από την εμπλοκή τους σε τροχαία ατυχήματα) μειώθηκε το 2016 σε σχέση με το 2015, εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι τα τροχαία ατυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν οι προαναφερθέντες οδηγοί ήταν σοβαρότερα και οι ζημιές που υπέστησαν τα οχήματά τους μεγαλύτερες.

Αυτό αποδεικνύεται από την ετήσια μελέτη για την ασφάλιση αυτοκινήτου που δημοσίευσε στον ιστότοπό της η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. μια μελέτη που δείχνει, μεταξύ άλλων, ότι οι Έλληνες οδηγοί διστάζουν ολοένα και περισσότερο να ασφαλίσουν τα οχήματά τους (ένεκα της έλλειψης πόρων), μιας και ενώ το 2015 η παραγωγή των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιήθηκαν στον κλάδο του αυτοκινήτου ανήλθε σε 1,08 δις €, το 2016 η αντίστοιχη παραγωγή κυμάνθηκε στα 986 εκατ. € (μείωση της τάξης του 8,7%). 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας αυτής, το 2015 η συχνότητα ζημιών ανήλθε σε 4,83% (δηλ. από τα 10000 οχήματα τα 483 ενεπλάκησαν σε ατυχήματα και ζητήθηκε η ασφαλιστική κάλυψη ζημιών), με το μέσο κόστος ζημιάς να ανέρχεται σε 1.419 €. Αντίστοιχα, το 2016 η συχνότητα ζημιών ανήλθε σε 4,71% (δηλ. από τα 10000 οχήματα τα 471 ενεπλάκησαν σε ατυχήματα και ζητήθηκε η ασφαλιστική κάλυψη ζημιών), με το μέσο κόστος ζημιάς να ανέρχεται σε 1.746 €.

Σε σύγκριση, δε, με την υπόλοιπη περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ισχύουν τα παρακάτω στοιχεία:

Νομός Συχνότητα ζημιών (%) -2016 Μέσο κόστος ζημιάς (€) - 2016
Δράμας 4,60 1.232
Έβρου 4,06 1.686
Καβάλας 4,71 1.746
Ξάνθης 4,35 1.271
Ροδόπης 3,69 1.550

από τα οποία αποδεικνύεται ότι ο νομός Καβάλας "υπερέχει" τόσο στη συχνότητα ζημιών όσο και στο μέσο κόστος ζημιάς.

Αξίζει, μάλιστα, να αναφερθεί ότι και το 2015 (αλλά και το 2014) ο νομός Καβάλας "υπερείχε" στη συχνότητα ζημιών (αλλά όχι και στο μέσο κόστος ζημιάς). Συγκεκριμένα, για το 2015 ισχύουν τα εξής:

Νομός Συχνότητα ζημιών (%) -2015 Μέσο κόστος ζημιάς (€) - 2015
Δράμας 4,56 3.706
Έβρου 4,11 1.738
Καβάλας 4,83 1.419
Ξάνθης 4,35 2.744
Ροδόπης 3,99 1.279

ενώ για το 2014 ισχύουν τα εξής:

Νομός Συχνότητα ζημιών (%) -2014 Μέσο κόστος ζημιάς (€) - 2014
Δράμας 4,54 2.099
Έβρου 4,04 2.039
Καβάλας 5,04 1.485
Ξάνθης 4,45 1.904
Ροδόπης 4,00 1.602

Όσον αφορά το είδος των οχημάτων που ενεπλάκησαν σε ατυχήματα, η εν λόγω έρευνα δεν δίνει στοιχεία σε επίπεδο νομών αλλά μόνο σε πανελλαδικό επίπεδο. Με βάση τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, τα οχήματα που υπέστησαν τις περισσότερες ζημίες μέσα στο 2016 ήταν τα λεωφορεία (29,48% των λεωφορείων που κυκλοφορούν στη χώρα υπέστησαν ζημίες) και τα ταξί (το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε σε 27,55%)

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την έρευνα της ΕΑΕΕ για το 2016 (Για τις έρευνες παλαιότερων ετών -για λόγους σύγκρισης- πατήστε στο 2015 και στο 2014)

Posted On Τρίτη, 09 Ιανουαρίου 2018 14:56 Γράφτηκε από τον

"Συνήθεια" έχει γίνει για το τμήμα Συγκοινωνιών της ΔΟΥ Καβάλας η μαζική κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας από οδηγούς οι οποίοι επιδιώκουν να θέσουν τα οχήματά τους σε ακινησία και να γλιτώσουν την καταβολή των τελών κυκλοφορίας. Ήδη, σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται μόνο από την υπηρεσία που ασχολείται με τα επιβατικά οχήματα (αυτοκίνητα και δίκυκλα), μέχρι και σήμερα το μεσημέρι κατατέθηκαν περισσότερες από 2800 πινακίδες! Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία από την υπηρεσία που ασχολείται με τα επαγγελματικά οχήματα, αν και οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ανάλογες εικόνες με αυτές του τμήματος των επιβατικών.

Και όλα αυτά ενώ οι οδηγοί έχουν μια ακόμα ημέρα για να σπεύσουν στην ΔΟΥ Καβάλας και να καταθέσουν τις πινακίδες τους -και ουδείς γνωρίζει αν θα δοθεί παράταση...

Posted On Πέμπτη, 28 Δεκεμβρίου 2017 15:38 Γράφτηκε από τον

Πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Όπως είπε, το νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, θα προβλέπει την επιβολή ενός προστίμου βάσης, το οποίο θα αυξάνεται στη συνέχεια με βάση τα οικονομικά στοιχεία του παραβάτη που θα αντλούνται μέσω του συστήματος ΤΑΧΙS, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών.

«Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική τού έχω χρήματα, πληρώνω και παρανομώ» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι στον νέο ΚΟΚ θα υπάρχουν παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς που θα αντιμετωπίζονται μόνο με διοικητικές κυρώσεις, όπως είναι η αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και του διπλώματος. Μεταξύ των παραβάσεων αυτών προσδιόρισε την ομιλία των οδηγών στο κινητό τηλέφωνο, τη ρίψη του τσιγάρου από το παράθυρο του αυτοκινήτου, αλλά και τη στάθμευση οχήματος σε διάβαση αναπήρων.

Μετά τις δύο αφαιρέσεις της άδειας και του διπλώματος, που θα διαρκεί έναν με δύο μήνες, ο οδηγός θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις. Όπως ανέφερε, θα υπάρχει κατηγοριοποίηση των προστίμων σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι με τον νέο ΚΟΚ θα αυξηθούν τα όρια ταχύτητας, ενώ θα καθιερωθούν ρυθμίσεις ΚΟΚ και σήματα για τα ποδήλατα. Ακόμα, θα προβλέπονται ηλεκτρονικά συστήματα για την έκδοση πινακίδων και διπλωμάτων, για να «σπάσουν» τα κυκλώματα που λειτουργούν σε αυτόν τον τομέα με τα φορτηγά κ.α.

Πηγή: real.gr

Posted On Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017 13:32 Γράφτηκε από τον
Σελίδα 1 από 3

Afisa 2o Syn Pag F

Website Banner

Konstantinos Jewellery Banner  

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Kreka

Odeio

Vitrokosmos

Dhmh

DeltaTV Logo

Star Dramas

1174612 371849632918150 1744395463 N

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας