Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017
Auto/Moto

Auto/Moto (20)

Πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Όπως είπε, το νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, θα προβλέπει την επιβολή ενός προστίμου βάσης, το οποίο θα αυξάνεται στη συνέχεια με βάση τα οικονομικά στοιχεία του παραβάτη που θα αντλούνται μέσω του συστήματος ΤΑΧΙS, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών.

«Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική τού έχω χρήματα, πληρώνω και παρανομώ» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι στον νέο ΚΟΚ θα υπάρχουν παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς που θα αντιμετωπίζονται μόνο με διοικητικές κυρώσεις, όπως είναι η αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και του διπλώματος. Μεταξύ των παραβάσεων αυτών προσδιόρισε την ομιλία των οδηγών στο κινητό τηλέφωνο, τη ρίψη του τσιγάρου από το παράθυρο του αυτοκινήτου, αλλά και τη στάθμευση οχήματος σε διάβαση αναπήρων.

Μετά τις δύο αφαιρέσεις της άδειας και του διπλώματος, που θα διαρκεί έναν με δύο μήνες, ο οδηγός θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις. Όπως ανέφερε, θα υπάρχει κατηγοριοποίηση των προστίμων σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι με τον νέο ΚΟΚ θα αυξηθούν τα όρια ταχύτητας, ενώ θα καθιερωθούν ρυθμίσεις ΚΟΚ και σήματα για τα ποδήλατα. Ακόμα, θα προβλέπονται ηλεκτρονικά συστήματα για την έκδοση πινακίδων και διπλωμάτων, για να «σπάσουν» τα κυκλώματα που λειτουργούν σε αυτόν τον τομέα με τα φορτηγά κ.α.

Πηγή: real.gr

Posted On Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017 13:32 Γράφτηκε από τον

Η παρακάτω φωτογραφία αναρτήθηκε σε ένα γκρουπ του Facebook, με την επωνυμία "ΠΑΛΗΟ ΚΑΒΑΛΑΣ", και απεικονίζει ένα πραγματικό "κονβόϊ" από δεκάδες μοτοσυκλέτες!

21433031 10212629107815142 3574376159309731452 N

Όπως διαπιστώθηκε, πρόκειται για 100 μοτοσικλέτες τύπου Honda Goldwing, οι οδηγοί των οποίων (προερχόμενοι από διάφορες χώρες της Ευρώπης) μετέχουν σε μια συνάντηση που διεξάγεται στο κάμπινγκ "Αλέξανδρος" στην Νέα Καρβάλη (από την Τετάρτη ως και την Κυριακή). Οι οδηγοί των μηχανών κινήθηκαν σήμερα το πρωί μέσα από τους δρόμους της Καβάλας με κατεύθυνση το Παληό (από όπου και η φωτογραφία) -προκαλώντας το ενδιαφέρον των περαστικών (λόγω του δυνατού θορύβου)- και κατευθύνθηκαν προς τα δυτικά του νομού.

Posted On Πέμπτη, 07 Σεπτεμβρίου 2017 16:15 Γράφτηκε από τον

Την ώρα που η δημοπράτηση του σταθμού διοδίων στο 474ο χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού βρίσκεται "στον αέρα" (μιας και ούτε στις 8 Αυγούστου διενεργήθηκε ο σχετικός διαγωνισμός, λόγω νέας απεργίας των εργαζόμενων στην "Εγνατία Οδό"), η διοίκηση της περιφέρειας ΑΜΘ, έλαβε μια πρωτοβουλία και τοποθέτησε μια πινακίδα στον μεθοριακό σταθμό των Κήπων, μς την οποία σκοπεύει να ενημερώσει τους οδηγούς βαρέων οχημάτων που εισέρχονται στην Ελλάδα ότι απαγορεύεται η χρησιμοποίηση (για την αποφυγή της καταβολής διοδίων) του επαρχιακού και εθνικού οδικού δικτύου -πέραν, φυσικά, της Εγνατίας Οδού. Παράλληλα έχει ξεκινήσει και μια επιπλέον προσπάθεια ενημέρωσης των οδηγών, μέσω της διανομής φυλλαδίων.

Αυτή είναι μια πρώτη απόπειρα για την ενημέρωση των οδηγών για την απαγόρευση "εξόδου" των βαρέων οχημάτων από την Εγνατία Οδό (απαγόρευση η οποία συνοδεύεται από πρόστιμα ύψους 1000 € για τον ιδιοκτήτη του οχήματος και 1000 € για τον οδηγό του). Σύντομα , όπως έγινε γνωστό, θα τοποθετηθούν αντίστοιχες πινακίδες και σε άλλα σημεία του οδικού δικτύου της περιφέρειας.

Η τοποθέτηση των συγκεκριμένων πινακίδων θεωρείται απαραίτητη από τη στιγμή που σε πάρα πολλά σημεία του οδικού της χώρας δεν υπάρχει αντίστοιχη σήμανση. Πρόσφατο, μάλιστα, είναι το παράδειγμα του προστίμου ύψους 1.000 ευρώ που επιβλήθηκε σε 2 οδηγούς βαρέων φορτηγών της Καβάλας στη Θεσσαλία λόγω του ότι κινήθηκαν στην παλιά εθνική οδό. Ιδιοκτήτης των 2 φορτηγών είναι ο νυν αντιδήμαρχος καθαριότητας Καβάλας Ανέστης Τσουρουκίδης, ο οποίος είχε καταγγείλει (στη διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας) ότι σε κανένα σημείο του οδικού δικτύου δεν υπήρξε απαγορευτική πινακίδα για βαρέα οχήματα.

Τι ισχύει για τις εξαιρέσεις και τα πρόστιμα

Όσον αφορά τους Έλληνες οδηγούς, αυτοί μπορούν να προμηθευτούν την ειδική άδεια με τις όποιες προϋποθέσεις υπάρχουν -και οποίες έχουν καθοριστεί με ΦΕΚ από ο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, «εξαιρούνται της απαγόρευσης της παραγράφου 8 του άρθρου δεύτερου του Ν. 4388/2016 (Α’/93) και επιτρέπεται η διέλευση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, ήτοι το παραλλαγμένο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται για την αποφυγή καταβολής τελών διοδίων, όπως: Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου, Π.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών, Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας (έως Υλίκη), Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ελευθερούπολης, Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης, Π.Ε.Ο. Ξάνθης – Κομοτηνής, Π.Ε.Ο. Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης, Π.Ε.Ο. Αλεξανδρούπολης – Κήπων, Π.Ε.Ο. Αλεξάνδρειας – Κοζάνης, Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, Παράπλευρο Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., και άλλα, τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης, βαρέα οχήματα, για μηχανήματα έργων, φορτηγά και λοιπές κατηγορίες οχημάτων, όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, ύστερα από χορήγηση σχετικής άδειας διέλευσης.

Η άδεια εκδίδεται όταν ο ιδιοκτήτης τους, φυσικό ή νομικό πρόσωπο: α) είναι μόνιμος κάτοικος δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). β) είναι δημότης δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). γ) εκτελεί δημόσιο έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). δ) εκτελεί ιδιωτικό έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). ε) έχει την έδρα της επιχείρησης σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). στ) εκτελεί αγροτο-κτηνοτροφικές δραστηριότητες σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

Τέλος, εξαιρούνται ΚΤΕΛ, τουριστικά λεωφορεία και φορτηγά, όταν πρόκειται για μεταφορά προϊόντων, δομικών υλικών ή οικοσκευών, μηχανημάτων και κάθε είδους διανομή και τροφοδοσία, αλλά μόνο στο τμήμα του παράπλευρου παραλλαγμένου οδικού δικτύου που ορίζεται από τους δύο πλησιέστερους στη διεύθυνση αποστολής κόμβους εισόδου-εξόδου προς τον οδικό άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων». 

Οι παραβάσεις διαπιστώνονται από τα αρμόδια όργανα (Τροχαία ή / και μεικτά κλιμάκια ελέγχου) και επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα κατ’ αναλογία της παραγράφου 1α του άρθρου 4Α του Ν. 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α’), και συγκεκριμένα: στον ιδιοκτήτη χίλια (1.000) ευρώ και στον οδηγό χίλια (1.000) ευρώ. Τα πρόστιμα καταβάλλονται επιτόπου. Σε αντίθετη περίπτωση και μέχρι απόδειξης καταβολής του προστίμου, το όχημα ακινητοποιείται.

Posted On Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017 16:37 Γράφτηκε από τον

Ωριμάζει πλέον η άποψη ότι στην Ελλάδα μπορούμε να ακολουθήσουμε τα πρότυπα που ισχύουν σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όσον αφορά θέματα μοτοσικλέτας.

Οι πολύ σοβαροί άνθρωποι που ηγούνται των εταιρειών αντιπροσώπευσης μοτοσικλετών στη χώρα μας, πλέον κινούνται μεθοδικά και οργανωμένα, προκειμένου να αλλάξουν πολλά δεδομένα και στρεβλώσεις που ισχύουν στην πατρίδα μας.

Έχοντας από χρόνια υιοθετήσει, όλες οι εταιρείες, το σλόγκαν «βάλε το καλά στο κεφάλι σου», όσον αφορά τη χρήση του κράνους σε κάθε διαφημιστική καμπάνια, βρίσκονται ήδη στη διαδικασία επικοινωνίας με το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, σχετικά με την αλλαγή της νομοθεσίας οδήγησης μοτοσικλετών.

Συγκεκριμένα, η πρόταση που έχει «τεθεί στο τραπέζι» και που εξετάζεται πολύ σοβαρά, είναι οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου να μπορούν να οδηγήσουν μοτοσικλέτας έως 125 κ.εκ. Η πρόταση αυτή δεν έχει τεθεί αυθαίρετα, διότι σε Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Βέλγιο και Πολωνία, έχουν ακριβώς τέτοια νομοθεσία, χωρίς αρνητικές επιπτώσεις όσον αφορά στα τροχαία ατυχήματα.

Πάντως, η ασφαλιστική δικλείδα για να ισχύσει κάτι τέτοιο, είναι οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου να το έχουν τουλάχιστον μια 5ετία, ώστε να αποκλείονται αυτομάτως 18χρονοι να μπορούν να οδηγήσουν με αυτόν τον τρόπο μοτοσικλέτα. Κατά συνέπεια, χρήση του δικαιώματος θα μπορούν να κάνουν όσοι είναι άνω των 23 ετών, δείχνοντας μεγαλύτερη ωριμότητα.

Πάντως, αυτή τη στιγμή, δύο μόνο μοτοσικλέτες στη χώρα μας μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα αυτοκινήτου: Piaggio MP3 LT και Metropolis 400i LFE. Κι αυτό διότι είναι μεν με τρεις τροχούς (δύο μπροστά ένας πίσω), εντούτοις λόγω μακριού μεταξονίου ταξινομούνται ως τετράκυκλα.

Βέβαια, κάθε νέα αλλαγή χρειάζεται και καμπάνια ευαισθητοποίησης, ένας τομέας που χρήσης βελτίωσης.

Καταλήγοντας, αναφερόμενος στη νέα διοικούσα επιτροπή του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων, πρέπει να επισημάνω ότι οι αλλαγές προέκυψαν κατά την πρόσφατη Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Ναι μεν ο κλάδος της μοτοσικλέτας υπήρχε στις τάξεις του Συνδέσμου, αλλά ατύπως. Τώρα, με την αλλαγή του καταστατικού, η επωνυμία του Συνδέσμου τροποποιείται σε «Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων», ενώ κατά τις αρχαιρεσίες της Ολομέλειας του Κλάδου, εξελέγησαν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής, ως εξής:

Πρόεδρος: Χατζίκος Σωτήρης, διευθύνων σύμβουλος, Μοτοδυναμική ΑΕΕ (Yamaha)

Αντιπρόεδρος: Στυλιανίδης Άκης, γενικός διευθυντής, ΤΕΟΜΟΤΟ ΑΕ (Kawasaki, Peugeot Scooters κ.α.)

Γενικός Γραμματέας: Δράκος Φώτης, διευθύνων σύμβουλος, Piaggio Ελλάς ΑΕ

Αναπλ. μέλος: Κοντός Σόλων, Chief Sales Officer, KTM South East Europe ΑΕ

Πηγή: news247.gr

Posted On Σάββατο, 22 Απριλίου 2017 10:14 Γράφτηκε από τον

Εδώ και πολλά χρόνια ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει σταθερούς και φανατικούς φίλους στον νομό Καβάλας, ενώ στο παρελθόν διεξάγονταν με επιτυχία και πολλοί αγώνες -ιδίως με μοτοσικλέτες στην πίστα του Αγίου Σίλα.

Έτσι, το γεγονός ότι μια παρέα φίλων (χωρίς απαραίτητα να ανήκουν σε κάποια λέσχη) που λατρεύουν τις μηχανές Enduro διοργανώνει για 3η συνεχόμενη χρονιά μια πανελλήνιας εμβέλειας συνάντηση στο Παγγαίο όρος είναι από μόνο του κάτι πραγματικά ενδιαφέρον.

Η συνάντηση θα λάβει χώρα στις 18 και 19 Φεβρουαρίου στα Δωμάτια Παγγαίου, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει -φυσικά- ένα καλό φαγοπότι αλλά και μια βόλτα με τις Enduro στο Παγγαίο και το Σύμβολο όρος, σε μια υπέροχη διαδρομή που έχει σημανθεί και διαμορφωθεί κατάλληλα από τους ίδιους τους διοργανωτές. Ο χαρακτήρας της συνάντησης είναι καθαρά φιλικός και μη κερδοσκοπικός, κάτι που έχουν επισημάνει πολλές φορές και οι διοργανωτές.

16601851 1336248656467672 6136493911892895747 O

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα της εκδήλωσης μπορείτε να δείτε στη σελίδα της διοργάνωσης στο FaceBook (Εντουροσυνάντηση Παγγαίου Όρους). Θελήσαμε, ωστόσο, να μιλήσουμε με έναν από τους υπεύθυνους της διοργάνωσης, τον Μανώλη Κασίδη, για τον χαρακτήρα της εντουροσυνάντησης και την σημασία της για τους λάτρεις των 2 τροχών.

Posted On Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017 13:10 Γράφτηκε από τον

Ένα συνέδριο το οποίο για κάποιους τοπικούς φορείς ίσως και να έχει περάσει στα ψιλά (μακάρι να διαψευστούμε) ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης στο ξενοδοχείο Lucy στην δυτική πλευρά της Καβάλας.

Ο λόγος για το ετήσιο ευρωπαϊκό συνέδριο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας (FIM-Europe), οι εργασίες του οποίου θα ολοκληρωθούν την προσεχή Κυριακή, και στο οποίο αναμένεται να συμμετάσχουν ορισμένες πολύ σημαντικές προσωπικότητες του παγκόσμιου μοτοσυκλετιστικού γίγνεσθαι. Ένα από τα βασικότερα θέμα του συνεδρίου αναμένεται να είναι η οδική ασφάλεια και συμπεριφορά, με τους σύνεδρους να δηλώνουν διατεθειμένοι να συζητήσουν πιθανές προτάσεις για αλλαγή των κατά τόπους νομοθετικών πλαισίων για την οδήγηση.

Εκπρόσωποι και τα προεδρεία 38 Ευρωπαϊκών Ομοσπονδιών από όλη τη Γηραιά Ήπειρο θα συνεδριάζουν για τέσσερις μέρες στις επιτροπές Οδικής Ασφάλειας, Περιβάλλοντος, Τουρισμού, Νομολογίας, Αγώνων, Ιατρικής, Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, Μάρκετινγκ, Δημοσίων Σχέσεων ενώ η Γενική Συνέλευση που θα ακολουθήσει (στις 2 το μεσημέρι του Σαββάτου) θα μεταδοθεί απευθείας σε live-streaming μέσα από τον ιστότοπο της FIM-Europe.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το διεθνούς εμβέλειας event πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά από πρόταση της Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΜΟΤΟΕ), που είχε κατατεθεί από τον πρόεδρό της, Στέλιο Κορέλη και τον έφορο τουρισμού, Παναγιώτη Καλαϊτζή, στην περυσινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε στη Βαλέτα της Μάλτας.

Το συνέδριο θα τιμήσουν με την παρουσία τους ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας, Vito Ippolito, o αναπληρωτής πρόεδρος, Nasser Khalifa Al Atya, ο πρόεδρος της FIM-Europe Δρ.Wolfgang Srb, ο αντιπρόεδρος της FIM-Europe, Silvio Manicardi, και ο αντιπρόεδρος της Γαλλικής Ολυμπιακής Επιτροπής & Πρόεδρος της Μεσογειακής Ένωσης, Jean-Pierre Mougin.

Προσκεκλημένοι για να απευθύνουν χαιρετισμό στις εργασίες του συνεδρίου είναι η υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, η οποία αναμένεται να μιλήσει και για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα, η υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης, Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, και η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.

Μετά την εναρκτήρια εκδήλωση, επιτροπές εργασίας θα εξετάσουν μεταξύ άλλων:

- το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Motorcycle Friendly Hotel για ξενοδοχεία φιλικά προς τους μοτοσυκλετιστές,

- προτάσεις για μια νέα καμπάνια για την οδική ασφάλεια, την προώθηση της υπεύθυνης οδήγησης και τα δικαιώματα των μοτοσυκλετιστών σε συνεργασία με τη FEMA,

- την εκπαίδευση οδηγών touring-assistant για οργανωμένα γκρουπ μοτοσυκλετιστών που θα ξεκινήσει από την Ισπανία (ήδη έχουν πιστοποιηθεί οι πρώτοι πέντε εκπαιδευτές, μεταξύ αυτών και ο Έφορος Τουρισμού της ΜΟΤΟΕ) και

- την πραγματοποίηση του σχεδίου περιήγησης Eclipse 2017 στις Ηνωμένες Πολιτείες με αφορμή την ολική έκλειψη του ηλίου την ερχόμενη χρονιά,

- την αύξηση του ελέγχου των κανονισμών σε αγώνες παίρνοντας υπόψη την αναγκαιότητα περαιτέρω προστασίας του περιβάλλοντος.

Στη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί και η Γενική Συνέλευση της Μεσογειακής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας που απαρτίζεται από όλες τις περί τη Μεσόγειο ευρωπαϊκές, ασιατικές και αφρικανικές ομοσπονδίες. 

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ακόμη αναμένεται από καθηγητή του Πανεπιστημίου της Ρώμης ΙΙΙ για πρώτη φορά παγκοσμίως η παρουσίαση του προγράμματος Window on a Future Technology: from Science Fiction to the Reality, ενώ στην Γενική Συνέλευση θα μιλήσουν και ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αθλητικής Ιατρικής Prof. Fabio Pigozzi, ο Πρόεδρος της Αθλητιατρικής Εταιρείας Ελλάδος και ο Prof. Marjan OLFERS, Professor in Sport and Law – University of Amsterdam VU. 

Η Επιτροπή Τουρισμού της FIM, σε προηγούμενη συνεδρίασή της έχει εγκρίνει πρόταση της ΜΟΤΟΕ για την ανάληψη της διοργάνωσης του 4ου FIM Mototour of Nations, τον Σεπτέμβριο του 2017 στην Ελλάδα. Πρόκειται για μία διοργάνωση παγκόσμιας προβολής της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας, που εύλογα χαρακτηρίζεται ως η ευρωπαϊκή γιορτή του μοτοσυκλετισμού, αφού κάθε χρόνο συγκεντρώνει εκατοντάδες μοτοσυκλετιστές με στόχο τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των ευρωπαίων μοτοσυκλετιστών, που εμπλουτίζεται με επισκέψεις σε χώρους ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος. Το πρώτο FIM Mototour of Nations είχε πραγματοποιηθεί στις Δολομιτικές Άλπεις, το δεύτερο διοργανώθηκε το 2015 από την Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας στο Σαν-Ρέμο και το Μονακό και φέτος θα διεξαχθεί στο Πόρτο από την αντίστοιχη της Πορτογαλίας. Παράλληλα η ΜΟΤΟΕ κατέθεσε επίσημη πρόταση για τη διοργάνωση και του FIM-Rally στην Ελλάδα το 2020.

Posted On Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016 18:52 Γράφτηκε από τον

Επιλύθηκε -έστω και προσωρινά- με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή, το πρόβλημα με τις εξετάσεις των υποψηφίων οδηγών (οι οποίες είχαν διακοπεί από τις 7 Μαρτίου) και την υπερωριακή απασχόληση των αρμόδιων υπαλλήλων, που αντιδρούσαν και ήταν σε κινητοποιήσεις.

Ο συνδικαλιστής των υπαλλήλων περιφερειών Χ. Ευστρατίου, ανακοίνωσε σχετικά:

Ψηφίστηκε στη Βουλή με την θετική ψήφο όλων των κομμάτων πλην της Χρυσής Αυγής, η τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Χρ. Σπίρτζης με την οποία λύνεται για ένα χρόνο το θέμα της αμοιβής των εξεταστών υποψηφίων οδηγών, για τις υπηρεσίες που διενεργούνται εκτός ωραρίου (υπερωρίες).

Η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας για το συγκεκριμένο θέμα είχε προχωρήσει το προηγούμενο διάστημα σε κινητοποιήσεις αντιτιθέμενη σε κάθε μορφή μη αμειβόμενης εργασίας, προκαλώντας πολλά προβλήματα στις εξετάσεις των υποψηφίων οδηγών.

Η καταβολή της υπερωριακής αμοιβής των εξεταστών διεκόπη με τις διατάξεις του Ν. 4354/15, του οποίου η εφαρμογή ξεκίνησε από 1/1/2016. Με την έκδοση κοινής Υπουργικής Απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων η οποία θα εκδοθεί μέχρι την 30η Ιουνίου 2016 θα καθοριστεί η μηνιαία αποζημίωση των εξεταστών.

Συνεχίζεται η καταβολή των αποζημιώσεων στα μέλη των Δευτεροβάθμιων Ιατρικών Επιτροπών μέχρι την κατάργηση τους από τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων.

Δυστυχώς δεν έχει προβλεφθεί από την εν λόγω τροπολογία τι θα γίνει με τους υπάλληλους που εξασκούσαν το «Βοηθητικό Έργο» εκτός ωραρίου.

Posted On Σάββατο, 25 Ιουνίου 2016 11:51 Γράφτηκε από τον

Με τον ορισμό έκτακτων εξετάσεων πρακτικής άσκησης οδήγησης από την Περιφέρεια, απάντησε ο Γ. Παυλίδης στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τη μακροχρόνια αποχή των αρμόδιων υπαλλήλων και τους περίπου 1.000 υποψήφιους που εκτιμάται ότι περιμένουν για να εξεταστούν και τις διαμαρτυρίες των Εκπαιδευτών Υποψηφίων Οδηγών.

Σε σχετική ανακοίνωση, η Περιφέρεια αναφέρει:

Μείζον θέμα για τους πολίτες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης έχει δημιουργηθεί με τις πρακτικές εξετάσεις οδήγησης, μετά τη μακρά άσκηση του δικαιώματος αποχής από αυτές των υπαλλήλων της Περιφέρειας, εκτός ωραρίου οδήγησης. Πολύ μεγάλος αριθμός πολιτών ευρίσκονται σε αναμονή (κατ’ εκτίμηση άνω των 1000, αφού στοιχεία δεν υπάρχουν γιατί δεν κατατίθενται δικαιολογητικά από τις Σχολές Οδηγών).

Μετά από συνεννόηση με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτών οδήγησης όλης της Περιφέρειας και την ακραία θέση (λήγουν τα δελτία τους) που βρίσκονται συμπολίτες μας αποφασίσαμε να δρομολογήσουμε έκτακτες εξετάσεις εντός ωραρίου, κατ΄ οικονομία και προς εκτόνωση της κατάστασης, όπως σε όλη την Ελλάδα αυτή την περίοδο γίνεται.

Στο πλαίσιο αυτό εκδόθηκε όπως δικαιούται ο Περιφερειάρχης, απόφαση εκτάκτων εξετάσεων για δύο (2) μέρες εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, εντός ωραρίου.  Όμως χθες οι εξετάσεις σε άλλα σημεία λόγω αποχής των υπαλλήλων- εξεταστών και σε άλλα λόγω αποχής των Σχολών Οδήγησης δεν πραγματοποιήθηκαν.

Η διοίκηση της Περιφέρειας τονίζει ότι η μόνη πολιτική που μας ενδιαφέρει είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών, στην προκειμένη περίπτωση των υποψηφίων οδηγών.

Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να σεβαστούν τους πολίτες, στα πλαίσια των δικαιωμάτων τα οποία έχουν και μακριά από οποιεσδήποτε πολιτικές αντιπαραθέσεις.

Σχετικά ο Περιφερειάρχης ανέφερε: «Κανείς μας δεν δικαιούται να ταλαιπωρεί τους συμπολίτες μας. Αυτούς υπηρετούμε, αυτούς εξυπηρετούμε».

Posted On Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016 12:33 Γράφτηκε από τον

Στη Βουλή αναμένεται να κατατεθεί η σχετική τροπολογία που αφορά την παράταση του μέτρου της απόσυρσης ως και τις 31 Μαίου 2016 και θα έχει αναδρομική ισχύ. Στη νέα νομοθετική ρύθμιση τα κίνητρα απόσυρσης (έκπτωση φόρου)  είναι μειωμένα κατά 5% για τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, έως και 50% για τα μεγαλύτερα για τα άνω των 1.800 κ.ε. Μαζί με τη νομοθετική ρύθμιση για την απόσυρση ΙΧ, αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή και τροπολογία με την οποία θα παρατείνεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους το καθεστώς εκτελωνισμού με χαμηλό τέλος ταξινόμησης  εισαγόμενων μεταχειρισμένων ΙΧ που πληρούν την οδηγία Euro5 .

Το όφελος της απόσυρσης

Το όφελος της απόσυρσης που περιλαμβάνει η τελική πρόταση του υπουργείου Οικονομικών είναι μειωμένο έως και 50% και έχει καταληκτική ημερομηνία εφαρμογής το τέλος Μαΐου.

Το νέο όφελος της απόσυρσης αναμένεται να κυμαίνεται από 250 έως 1.460 ευρώ έναντι 300 έως 2.800 ευρώ που ίσχυε στην προηγούμενη απόσυρση.

Ειδικότερα, το όφελος θα είναι:

'Εως 240 ευρώ ευρώ (από 300  ευρώ μέχρι τώρα) αν αγοράσει κανείς καινούριο αυτοκίνητο έως 900 κυβικά εκατοστά και φορολογητέα αξία μέχρι και 6.000 ευρώ. Σε σχέση με την προηγούμενη ρύθμιση το όφελος είναι μειωμένο κατά 20%.

'Εως 768 ευρώ  (από 960) για αγορά καινούριου αυτοκινήτου  901 -1.400 κυβικών εκατοστών, με φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ. Το ποσοστό μείωσης ανέρχεται σε 20%.

'Εως 1.320 ευρώ (από 1.430) για αυτοκίνητο 1.401- 1.600 κ.ε. και φορολογητέα αξία μέχρι  11.000 ευρώ. Το όφελος είναι μειωμένο κατά 5%.

'Εως 1.470 ευρώ  (από 2.100) αν αγοράσει κανείς αυτοκίνητο από 1.601 μέχρι 1.800 κυβικά εκατοστά και φορολογητέα αξία μέχρι και 11.000 ευρώ. Το ποσοστό μείωσης ανέρχεται σε 5%.

'Εως 1.400 ευρώ (από 2.800) ευρώ αν αποκτήσει κανείς αυτοκίνητο από 1.801 μέχρι και 2.000 κυβικά εκατοστά και φορολογητέα αξία μέχρι 14.000 ευρώ. Το ποσοστό μείωσης ανέρχεται σε 50%

Πηγή: sofokleousin.gr

Posted On Σάββατο, 26 Μαρτίου 2016 16:30 Γράφτηκε από τον

Όποιος λαμβάνει ειδοποιητήρια επιστολή θα πρέπει να προσκομίσει σε ασφαλιστική επιχείρηση και το ηλεκτρονικό παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου και προαιρετικά την ειδοποιητήρια επιστολή.

Ακόμα και να τους χτυπήσει την πόρτα του σπιτιού τους η αστυνομία, κινδυνεύουν όσοι αγνοήσουν τα ειδοποιητήρια για την πληρωμή των ασφαλιστηρίων των αυτοκινήτων τους.

Όπως προβλέπει απόφαση που υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός οικονομικών κύριος Τρύφωνας Αλεξιάδης, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ιδιοκτήτη του οχήματος παρά τις ειδοποιήσεις του υπουργείου Οικονομικών, τότε εντός διμήνου από τη διενέργεια τις διασταύρωσης για τον εντοπισμό των ασφαλιτών οχημάτων, αποστέλλει τα στοιχεία του οχήματος για το οποίο δεν υφίσταται ασφαλιστική κάλυψη, αλλά και του ιδιοκτήτη του οχήματος, στην αρμόδια στη νομική αρχή προκειμένου να προχωρήσει σε βάρος του η επιβολή των κυρώσεων και των ποινών που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις για τα ανασφάλιστα οχήματα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σχετικός νόμος είχε ψηφιστεί το 2013, αλλά χάθηκαν τρία χρόνια (και πολλά εκατομμύρια ευρώ για το Δημόσιο), μέχρι να υπογραφεί η απόφαση και να αρχίσει η εφαρμογή του.

Καμπάνα 250 ευρώ
Όπως προβλέπει η απόφαση του υπουργείου Οικονομικών με την όποια άναψε πράσινο φως για σαφάρι όσων κυκλοφορούν στους δρόμους ανασφάλιστοι:

– Το υπουργείο Οικονομικών διενεργεί διασταυρώσεις σε όλες τις βάσεις δεδομένων (ΓΓΔΕ, Επικουρικό Κεφάλαιο κλπ) και στη συνέχεια όσοι εντοπιστούν θα λάβουν ραβασάκι.

– Ο ιδιοκτήτης οχήματος, ο οποίος λαμβάνει ειδοποιητήρια επιστολή, θα πρέπει να προβαίνει στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος του προσκομίζοντας σε ασφαλιστική επιχείρηση και το ηλεκτρονικό παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ύψους 250 ευρώ και προαιρετικά την ειδοποιητήρια επιστολή.

– Ιδιοκτήτης που δεν υποχρεούται να προβεί σε ασφάλιση του οχήματός του για οποιοδήποτε νόμιμο λόγο, όπως σε περίπτωση που έχει τηρηθεί η υποχρέωση ασφάλισης του οχήματός του ή υπάρχει σύμφωνα με το νόμο απαλλαγή υποχρέωσης από την ασφάλισή του ή μπορεί να τεκμηριωθεί η ακινησία του ή έχει διαπιστωθεί λάθος στα στοιχεία ασφάλισης ή κυκλοφορίας του, απευθύνεται στις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Ασφαλιστική Επιχείρηση, Αστυνομία) προκειμένου να προβούν στις απαραίτητες κατά λόγο αρμοδιότητας τους ενέργειες για την ενημέρωση των δεδομένων τους και την εν συνεχεία ενημέρωση της Δ.ΗΛΕ.Δ. – από τις ανωτέρω υπηρεσίες – για τον αποχαρακτηρισμό του οχήματος ως ανασφάλιστο.

– Σε περίπτωση μη εμφάνισης και μη συμμόρφωσης του ιδιοκτήτη του οχήματος, η Δ.ΗΛΕ.Δ. σε εύλογο χρόνο και όχι πέραν διμήνου από τη διενέργεια της διασταύρωσης για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων, σε συγκεκριμένη ημερομηνία, αποστέλλει τα στοιχεία του οχήματος για το όποιο δεν υφίσταται ασφαλιστική κάλυψη και του ιδιοκτήτη του στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή, για την σε βάρος του επιβολή των κυρώσεων και ποινών που προβλέπονται στις σχετικές διατάξεις του Π.Δ. 237/1986.

Σημειωτέον ότι αυτή η διαδικασία θα γίνεται δυο φόρες το χρόνο.

Πηγή: protothema.gr

Posted On Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016 18:31 Γράφτηκε από τον
Σελίδα 1 από 2

http://bs.serving-sys.com/BurstingPipe/adServer.bs?cn=bsr&FlightID=23012601&Page=&PluID=0&Pos=1958577235

Max Carpet Vertical

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Banner Istoria Festival

Kreka


Odeio

Vitrokosmos

Card Dj Curves 1

Dhmh

Lemonidis

Kokoriko

Ape Mpe

Hellasnet

1174612 371849632918150 1744395463 N

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας