Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2018
Auto/Moto

Auto/Moto (24)

Σημαντικές αλλαγές στο σύστημα των εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης προανήγγειλε ο υφυπουργός Μεταφορών, Νικόλαος Μαυραγάνης.

Η πιο ουσιαστική αλλαγή, σύμφωνα με όσα ανακοίωσε ο κ. Μαυραγάνης στην εκπομπή του "Καλημέρα Ελλάδα" του Γ. Παπαδάκη, είναι ότι ο εξεταστής δεν θα βρίσκεταο πλέον μέσα στο αυτοκίνητο μαζί με τον εξεταζόμενο, αλλά σε διαφορετικό χώρο, σε ένα "control room" από όπου και θα εξετάζει τον υποψήφιο.

Στόχος της αλλαγής, σύμφωνα με τον κ. Μαυραγάνη είναι να αποφευχθεί η "στρέβλωση" μεταξύ εξεταζόμενου και εξεταστή.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ο περιορισμός του φαινομένου κατά το μέγιστο δυνατό, προβλέπεται επίσης

οι εξεταστές να αλλάζουν καθημερινά εξεταστικό κέντρο, αλλά και να εξετάζουν υποψηφίους οι οποίοι θα βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις.

Αλλαγές θα υπάρξουν και σε επίπεδο θεωρητικών μαθημάτων. Στόχος είναι "η θεωρία να βρίσκεται υπό παρακολούθηση από το υπουργείο, γιατί μέχρι τώρα δεν υπήρχαν μαθήματα", όπως ανέφερε ο υφυπουργός. "Και αυτό θα εξετάζεται μέσω της τεχνολογίας", συμπλήρωσε.

Το υπό προετοιμασία νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει ακόμη πρόβλεψη και για τον τρόπο λειτουργίας των οδικών βοηθειών, όπως λχ. οι ποινές για τη μη τήρηση των βασικών κανόνων.

Ο κ. Μαυραγάνης αναφέρθηκε επίσης και στο μάθημα οδικής αγωγής στα σχολεία, το οποίο θα είναι ωριαίο ανά 15ήμερο, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η εκπαίδευση καθηγητών γι αυτό.

Πηγή: news247.gr

Posted On Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018 21:44 Γράφτηκε από τον

"Νικήτρια" και με διαφορά από τη 2η αναδείχτηκε η Opel στην προτίμηση των Καβαλιωτών που αποφάσισαν να αγοράσουν ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο μέσα στο 2017, όπως προκύπτει από στοιχεία (ανεπίσημα) που συνέλλεξε και δημοσίευσε ο ενημερωτικός ιστότοπος zougla.gr. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 90 οχήματα μέσα στο 2017, έναντι 68 που πουλήθηκαν τόσο από τη Nissan όσο και από την Toyota (που βρέθηκαν στη 2η θέση των προτιμήσεων των Καβαλιωτών).

Η Opel αναδείχτηκε νικήτρια και στο νομό Έβρου, ενώ οι κάτοικοι του νομού Ροδόπης "ψήφισαν" Toyota και αυτοί της Δράμας Suzuki. Έκπληξη προκαλεί η "πρωτιά" της Mercedes στην Ξάνθη (έστω και μαζί με την Opel, με την οποία ισοβαθμούν). Αναλυτικότερα,

Νομός 1η θέση 2η θέση 3η θέση
Δράμα Suzuki 33 Toyota 30 Peugeot 26
Έβρος Opel 84 Toyota 57 Citroen 55
Καβάλα Opel 90 Nissan 68 Toyota 68
Ξάνθη Mercedes 27 Opel 27 Toyota 26
Ροδόπη Toyota 42 Peugeot 25 Suzuki 25

Όσον αφορά, δε, το σύνολο των αυτοκινήτων σε ολόκληρη τη χώρα, η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοίνωσε σήμερα ότι την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 155.693 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 128.910 την αντίστοιχη περίοδο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 20,8%. Αύξηση 11,0% είχε σημειώσει η αγορά αυτοκινήτων το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.

Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 ανέρχονται σε 95.171 έναντι 84.899 την αντίστοιχη περίοδο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 12,1%.

Αντίθετα, η κυκλοφορία νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc) κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 ανήλθε σε 31.664 έναντι 44.105 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2016, καταγράφοντας μείωση 28,2%.

Αύξηση 20,5% είχε παρουσιάσει το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015. Οι καινούργιες μοτοσικλέτες που κυκλοφόρησαν την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2017 ανέρχονται σε 28.852 έναντι 41.486 την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2016, παρουσιάζοντας μείωση 30,5%.

Posted On Τετάρτη, 10 Ιανουαρίου 2018 20:32 Γράφτηκε από τον

Περισσότερα χρήματα πλήρωσαν το 2016 (σε σχέση με το 2015) οι ασφαλιστικές εταιρείες σε οδηγούς ΙΧ οχημάτων από το νομό Καβάλας που ενεπλάκησαν σε τροχαία ατυχήματα. Αν ληφθεί, μάλιστα, υπόψη και το γεγονός ότι η συχνότητα ζημιών (δηλ. το πόσα ασφαλισμένα οχήματα υπέστησαν ζημιές από την εμπλοκή τους σε τροχαία ατυχήματα) μειώθηκε το 2016 σε σχέση με το 2015, εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι τα τροχαία ατυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν οι προαναφερθέντες οδηγοί ήταν σοβαρότερα και οι ζημιές που υπέστησαν τα οχήματά τους μεγαλύτερες.

Αυτό αποδεικνύεται από την ετήσια μελέτη για την ασφάλιση αυτοκινήτου που δημοσίευσε στον ιστότοπό της η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. μια μελέτη που δείχνει, μεταξύ άλλων, ότι οι Έλληνες οδηγοί διστάζουν ολοένα και περισσότερο να ασφαλίσουν τα οχήματά τους (ένεκα της έλλειψης πόρων), μιας και ενώ το 2015 η παραγωγή των ασφαλιστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιήθηκαν στον κλάδο του αυτοκινήτου ανήλθε σε 1,08 δις €, το 2016 η αντίστοιχη παραγωγή κυμάνθηκε στα 986 εκατ. € (μείωση της τάξης του 8,7%). 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας αυτής, το 2015 η συχνότητα ζημιών ανήλθε σε 4,83% (δηλ. από τα 10000 οχήματα τα 483 ενεπλάκησαν σε ατυχήματα και ζητήθηκε η ασφαλιστική κάλυψη ζημιών), με το μέσο κόστος ζημιάς να ανέρχεται σε 1.419 €. Αντίστοιχα, το 2016 η συχνότητα ζημιών ανήλθε σε 4,71% (δηλ. από τα 10000 οχήματα τα 471 ενεπλάκησαν σε ατυχήματα και ζητήθηκε η ασφαλιστική κάλυψη ζημιών), με το μέσο κόστος ζημιάς να ανέρχεται σε 1.746 €.

Σε σύγκριση, δε, με την υπόλοιπη περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, ισχύουν τα παρακάτω στοιχεία:

Νομός Συχνότητα ζημιών (%) -2016 Μέσο κόστος ζημιάς (€) - 2016
Δράμας 4,60 1.232
Έβρου 4,06 1.686
Καβάλας 4,71 1.746
Ξάνθης 4,35 1.271
Ροδόπης 3,69 1.550

από τα οποία αποδεικνύεται ότι ο νομός Καβάλας "υπερέχει" τόσο στη συχνότητα ζημιών όσο και στο μέσο κόστος ζημιάς.

Αξίζει, μάλιστα, να αναφερθεί ότι και το 2015 (αλλά και το 2014) ο νομός Καβάλας "υπερείχε" στη συχνότητα ζημιών (αλλά όχι και στο μέσο κόστος ζημιάς). Συγκεκριμένα, για το 2015 ισχύουν τα εξής:

Νομός Συχνότητα ζημιών (%) -2015 Μέσο κόστος ζημιάς (€) - 2015
Δράμας 4,56 3.706
Έβρου 4,11 1.738
Καβάλας 4,83 1.419
Ξάνθης 4,35 2.744
Ροδόπης 3,99 1.279

ενώ για το 2014 ισχύουν τα εξής:

Νομός Συχνότητα ζημιών (%) -2014 Μέσο κόστος ζημιάς (€) - 2014
Δράμας 4,54 2.099
Έβρου 4,04 2.039
Καβάλας 5,04 1.485
Ξάνθης 4,45 1.904
Ροδόπης 4,00 1.602

Όσον αφορά το είδος των οχημάτων που ενεπλάκησαν σε ατυχήματα, η εν λόγω έρευνα δεν δίνει στοιχεία σε επίπεδο νομών αλλά μόνο σε πανελλαδικό επίπεδο. Με βάση τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, τα οχήματα που υπέστησαν τις περισσότερες ζημίες μέσα στο 2016 ήταν τα λεωφορεία (29,48% των λεωφορείων που κυκλοφορούν στη χώρα υπέστησαν ζημίες) και τα ταξί (το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε σε 27,55%)

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την έρευνα της ΕΑΕΕ για το 2016 (Για τις έρευνες παλαιότερων ετών -για λόγους σύγκρισης- πατήστε στο 2015 και στο 2014)

Posted On Τρίτη, 09 Ιανουαρίου 2018 14:56 Γράφτηκε από τον

"Συνήθεια" έχει γίνει για το τμήμα Συγκοινωνιών της ΔΟΥ Καβάλας η μαζική κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας από οδηγούς οι οποίοι επιδιώκουν να θέσουν τα οχήματά τους σε ακινησία και να γλιτώσουν την καταβολή των τελών κυκλοφορίας. Ήδη, σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται μόνο από την υπηρεσία που ασχολείται με τα επιβατικά οχήματα (αυτοκίνητα και δίκυκλα), μέχρι και σήμερα το μεσημέρι κατατέθηκαν περισσότερες από 2800 πινακίδες! Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία από την υπηρεσία που ασχολείται με τα επαγγελματικά οχήματα, αν και οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ανάλογες εικόνες με αυτές του τμήματος των επιβατικών.

Και όλα αυτά ενώ οι οδηγοί έχουν μια ακόμα ημέρα για να σπεύσουν στην ΔΟΥ Καβάλας και να καταθέσουν τις πινακίδες τους -και ουδείς γνωρίζει αν θα δοθεί παράταση...

Posted On Πέμπτη, 28 Δεκεμβρίου 2017 15:38 Γράφτηκε από τον

Πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον realfm 97,8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Όπως είπε, το νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ που θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή, θα προβλέπει την επιβολή ενός προστίμου βάσης, το οποίο θα αυξάνεται στη συνέχεια με βάση τα οικονομικά στοιχεία του παραβάτη που θα αντλούνται μέσω του συστήματος ΤΑΧΙS, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών.

«Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική τού έχω χρήματα, πληρώνω και παρανομώ» εξήγησε ο κ. Σπίρτζης.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι στον νέο ΚΟΚ θα υπάρχουν παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς που θα αντιμετωπίζονται μόνο με διοικητικές κυρώσεις, όπως είναι η αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και του διπλώματος. Μεταξύ των παραβάσεων αυτών προσδιόρισε την ομιλία των οδηγών στο κινητό τηλέφωνο, τη ρίψη του τσιγάρου από το παράθυρο του αυτοκινήτου, αλλά και τη στάθμευση οχήματος σε διάβαση αναπήρων.

Μετά τις δύο αφαιρέσεις της άδειας και του διπλώματος, που θα διαρκεί έναν με δύο μήνες, ο οδηγός θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις. Όπως ανέφερε, θα υπάρχει κατηγοριοποίηση των προστίμων σε μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας.

Ανακοίνωσε, επίσης, ότι με τον νέο ΚΟΚ θα αυξηθούν τα όρια ταχύτητας, ενώ θα καθιερωθούν ρυθμίσεις ΚΟΚ και σήματα για τα ποδήλατα. Ακόμα, θα προβλέπονται ηλεκτρονικά συστήματα για την έκδοση πινακίδων και διπλωμάτων, για να «σπάσουν» τα κυκλώματα που λειτουργούν σε αυτόν τον τομέα με τα φορτηγά κ.α.

Πηγή: real.gr

Posted On Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017 13:32 Γράφτηκε από τον

Η παρακάτω φωτογραφία αναρτήθηκε σε ένα γκρουπ του Facebook, με την επωνυμία "ΠΑΛΗΟ ΚΑΒΑΛΑΣ", και απεικονίζει ένα πραγματικό "κονβόϊ" από δεκάδες μοτοσυκλέτες!

21433031 10212629107815142 3574376159309731452 N

Όπως διαπιστώθηκε, πρόκειται για 100 μοτοσικλέτες τύπου Honda Goldwing, οι οδηγοί των οποίων (προερχόμενοι από διάφορες χώρες της Ευρώπης) μετέχουν σε μια συνάντηση που διεξάγεται στο κάμπινγκ "Αλέξανδρος" στην Νέα Καρβάλη (από την Τετάρτη ως και την Κυριακή). Οι οδηγοί των μηχανών κινήθηκαν σήμερα το πρωί μέσα από τους δρόμους της Καβάλας με κατεύθυνση το Παληό (από όπου και η φωτογραφία) -προκαλώντας το ενδιαφέρον των περαστικών (λόγω του δυνατού θορύβου)- και κατευθύνθηκαν προς τα δυτικά του νομού.

Posted On Πέμπτη, 07 Σεπτεμβρίου 2017 16:15 Γράφτηκε από τον

Την ώρα που η δημοπράτηση του σταθμού διοδίων στο 474ο χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού βρίσκεται "στον αέρα" (μιας και ούτε στις 8 Αυγούστου διενεργήθηκε ο σχετικός διαγωνισμός, λόγω νέας απεργίας των εργαζόμενων στην "Εγνατία Οδό"), η διοίκηση της περιφέρειας ΑΜΘ, έλαβε μια πρωτοβουλία και τοποθέτησε μια πινακίδα στον μεθοριακό σταθμό των Κήπων, μς την οποία σκοπεύει να ενημερώσει τους οδηγούς βαρέων οχημάτων που εισέρχονται στην Ελλάδα ότι απαγορεύεται η χρησιμοποίηση (για την αποφυγή της καταβολής διοδίων) του επαρχιακού και εθνικού οδικού δικτύου -πέραν, φυσικά, της Εγνατίας Οδού. Παράλληλα έχει ξεκινήσει και μια επιπλέον προσπάθεια ενημέρωσης των οδηγών, μέσω της διανομής φυλλαδίων.

Αυτή είναι μια πρώτη απόπειρα για την ενημέρωση των οδηγών για την απαγόρευση "εξόδου" των βαρέων οχημάτων από την Εγνατία Οδό (απαγόρευση η οποία συνοδεύεται από πρόστιμα ύψους 1000 € για τον ιδιοκτήτη του οχήματος και 1000 € για τον οδηγό του). Σύντομα , όπως έγινε γνωστό, θα τοποθετηθούν αντίστοιχες πινακίδες και σε άλλα σημεία του οδικού δικτύου της περιφέρειας.

Η τοποθέτηση των συγκεκριμένων πινακίδων θεωρείται απαραίτητη από τη στιγμή που σε πάρα πολλά σημεία του οδικού της χώρας δεν υπάρχει αντίστοιχη σήμανση. Πρόσφατο, μάλιστα, είναι το παράδειγμα του προστίμου ύψους 1.000 ευρώ που επιβλήθηκε σε 2 οδηγούς βαρέων φορτηγών της Καβάλας στη Θεσσαλία λόγω του ότι κινήθηκαν στην παλιά εθνική οδό. Ιδιοκτήτης των 2 φορτηγών είναι ο νυν αντιδήμαρχος καθαριότητας Καβάλας Ανέστης Τσουρουκίδης, ο οποίος είχε καταγγείλει (στη διάρκεια συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας) ότι σε κανένα σημείο του οδικού δικτύου δεν υπήρξε απαγορευτική πινακίδα για βαρέα οχήματα.

Τι ισχύει για τις εξαιρέσεις και τα πρόστιμα

Όσον αφορά τους Έλληνες οδηγούς, αυτοί μπορούν να προμηθευτούν την ειδική άδεια με τις όποιες προϋποθέσεις υπάρχουν -και οποίες έχουν καθοριστεί με ΦΕΚ από ο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, «εξαιρούνται της απαγόρευσης της παραγράφου 8 του άρθρου δεύτερου του Ν. 4388/2016 (Α’/93) και επιτρέπεται η διέλευση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, ήτοι το παραλλαγμένο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται για την αποφυγή καταβολής τελών διοδίων, όπως: Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου, Π.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών, Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας (έως Υλίκη), Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ελευθερούπολης, Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης, Π.Ε.Ο. Ξάνθης – Κομοτηνής, Π.Ε.Ο. Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης, Π.Ε.Ο. Αλεξανδρούπολης – Κήπων, Π.Ε.Ο. Αλεξάνδρειας – Κοζάνης, Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, Παράπλευρο Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., και άλλα, τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης, βαρέα οχήματα, για μηχανήματα έργων, φορτηγά και λοιπές κατηγορίες οχημάτων, όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, ύστερα από χορήγηση σχετικής άδειας διέλευσης.

Η άδεια εκδίδεται όταν ο ιδιοκτήτης τους, φυσικό ή νομικό πρόσωπο: α) είναι μόνιμος κάτοικος δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). β) είναι δημότης δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). γ) εκτελεί δημόσιο έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). δ) εκτελεί ιδιωτικό έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). ε) έχει την έδρα της επιχείρησης σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα). στ) εκτελεί αγροτο-κτηνοτροφικές δραστηριότητες σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

Τέλος, εξαιρούνται ΚΤΕΛ, τουριστικά λεωφορεία και φορτηγά, όταν πρόκειται για μεταφορά προϊόντων, δομικών υλικών ή οικοσκευών, μηχανημάτων και κάθε είδους διανομή και τροφοδοσία, αλλά μόνο στο τμήμα του παράπλευρου παραλλαγμένου οδικού δικτύου που ορίζεται από τους δύο πλησιέστερους στη διεύθυνση αποστολής κόμβους εισόδου-εξόδου προς τον οδικό άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων». 

Οι παραβάσεις διαπιστώνονται από τα αρμόδια όργανα (Τροχαία ή / και μεικτά κλιμάκια ελέγχου) και επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα κατ’ αναλογία της παραγράφου 1α του άρθρου 4Α του Ν. 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α’), και συγκεκριμένα: στον ιδιοκτήτη χίλια (1.000) ευρώ και στον οδηγό χίλια (1.000) ευρώ. Τα πρόστιμα καταβάλλονται επιτόπου. Σε αντίθετη περίπτωση και μέχρι απόδειξης καταβολής του προστίμου, το όχημα ακινητοποιείται.

Posted On Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017 16:37 Γράφτηκε από τον

Ωριμάζει πλέον η άποψη ότι στην Ελλάδα μπορούμε να ακολουθήσουμε τα πρότυπα που ισχύουν σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όσον αφορά θέματα μοτοσικλέτας.

Οι πολύ σοβαροί άνθρωποι που ηγούνται των εταιρειών αντιπροσώπευσης μοτοσικλετών στη χώρα μας, πλέον κινούνται μεθοδικά και οργανωμένα, προκειμένου να αλλάξουν πολλά δεδομένα και στρεβλώσεις που ισχύουν στην πατρίδα μας.

Έχοντας από χρόνια υιοθετήσει, όλες οι εταιρείες, το σλόγκαν «βάλε το καλά στο κεφάλι σου», όσον αφορά τη χρήση του κράνους σε κάθε διαφημιστική καμπάνια, βρίσκονται ήδη στη διαδικασία επικοινωνίας με το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, σχετικά με την αλλαγή της νομοθεσίας οδήγησης μοτοσικλετών.

Συγκεκριμένα, η πρόταση που έχει «τεθεί στο τραπέζι» και που εξετάζεται πολύ σοβαρά, είναι οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου να μπορούν να οδηγήσουν μοτοσικλέτας έως 125 κ.εκ. Η πρόταση αυτή δεν έχει τεθεί αυθαίρετα, διότι σε Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία, Βέλγιο και Πολωνία, έχουν ακριβώς τέτοια νομοθεσία, χωρίς αρνητικές επιπτώσεις όσον αφορά στα τροχαία ατυχήματα.

Πάντως, η ασφαλιστική δικλείδα για να ισχύσει κάτι τέτοιο, είναι οι κάτοχοι διπλώματος αυτοκινήτου να το έχουν τουλάχιστον μια 5ετία, ώστε να αποκλείονται αυτομάτως 18χρονοι να μπορούν να οδηγήσουν με αυτόν τον τρόπο μοτοσικλέτα. Κατά συνέπεια, χρήση του δικαιώματος θα μπορούν να κάνουν όσοι είναι άνω των 23 ετών, δείχνοντας μεγαλύτερη ωριμότητα.

Πάντως, αυτή τη στιγμή, δύο μόνο μοτοσικλέτες στη χώρα μας μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα αυτοκινήτου: Piaggio MP3 LT και Metropolis 400i LFE. Κι αυτό διότι είναι μεν με τρεις τροχούς (δύο μπροστά ένας πίσω), εντούτοις λόγω μακριού μεταξονίου ταξινομούνται ως τετράκυκλα.

Βέβαια, κάθε νέα αλλαγή χρειάζεται και καμπάνια ευαισθητοποίησης, ένας τομέας που χρήσης βελτίωσης.

Καταλήγοντας, αναφερόμενος στη νέα διοικούσα επιτροπή του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων, πρέπει να επισημάνω ότι οι αλλαγές προέκυψαν κατά την πρόσφατη Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Ναι μεν ο κλάδος της μοτοσικλέτας υπήρχε στις τάξεις του Συνδέσμου, αλλά ατύπως. Τώρα, με την αλλαγή του καταστατικού, η επωνυμία του Συνδέσμου τροποποιείται σε «Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων», ενώ κατά τις αρχαιρεσίες της Ολομέλειας του Κλάδου, εξελέγησαν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής, ως εξής:

Πρόεδρος: Χατζίκος Σωτήρης, διευθύνων σύμβουλος, Μοτοδυναμική ΑΕΕ (Yamaha)

Αντιπρόεδρος: Στυλιανίδης Άκης, γενικός διευθυντής, ΤΕΟΜΟΤΟ ΑΕ (Kawasaki, Peugeot Scooters κ.α.)

Γενικός Γραμματέας: Δράκος Φώτης, διευθύνων σύμβουλος, Piaggio Ελλάς ΑΕ

Αναπλ. μέλος: Κοντός Σόλων, Chief Sales Officer, KTM South East Europe ΑΕ

Πηγή: news247.gr

Posted On Σάββατο, 22 Απριλίου 2017 10:14 Γράφτηκε από τον

Εδώ και πολλά χρόνια ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει σταθερούς και φανατικούς φίλους στον νομό Καβάλας, ενώ στο παρελθόν διεξάγονταν με επιτυχία και πολλοί αγώνες -ιδίως με μοτοσικλέτες στην πίστα του Αγίου Σίλα.

Έτσι, το γεγονός ότι μια παρέα φίλων (χωρίς απαραίτητα να ανήκουν σε κάποια λέσχη) που λατρεύουν τις μηχανές Enduro διοργανώνει για 3η συνεχόμενη χρονιά μια πανελλήνιας εμβέλειας συνάντηση στο Παγγαίο όρος είναι από μόνο του κάτι πραγματικά ενδιαφέρον.

Η συνάντηση θα λάβει χώρα στις 18 και 19 Φεβρουαρίου στα Δωμάτια Παγγαίου, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει -φυσικά- ένα καλό φαγοπότι αλλά και μια βόλτα με τις Enduro στο Παγγαίο και το Σύμβολο όρος, σε μια υπέροχη διαδρομή που έχει σημανθεί και διαμορφωθεί κατάλληλα από τους ίδιους τους διοργανωτές. Ο χαρακτήρας της συνάντησης είναι καθαρά φιλικός και μη κερδοσκοπικός, κάτι που έχουν επισημάνει πολλές φορές και οι διοργανωτές.

16601851 1336248656467672 6136493911892895747 O

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα της εκδήλωσης μπορείτε να δείτε στη σελίδα της διοργάνωσης στο FaceBook (Εντουροσυνάντηση Παγγαίου Όρους). Θελήσαμε, ωστόσο, να μιλήσουμε με έναν από τους υπεύθυνους της διοργάνωσης, τον Μανώλη Κασίδη, για τον χαρακτήρα της εντουροσυνάντησης και την σημασία της για τους λάτρεις των 2 τροχών.

Posted On Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017 13:10 Γράφτηκε από τον

Ένα συνέδριο το οποίο για κάποιους τοπικούς φορείς ίσως και να έχει περάσει στα ψιλά (μακάρι να διαψευστούμε) ξεκίνησε το πρωί της Πέμπτης στο ξενοδοχείο Lucy στην δυτική πλευρά της Καβάλας.

Ο λόγος για το ετήσιο ευρωπαϊκό συνέδριο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας (FIM-Europe), οι εργασίες του οποίου θα ολοκληρωθούν την προσεχή Κυριακή, και στο οποίο αναμένεται να συμμετάσχουν ορισμένες πολύ σημαντικές προσωπικότητες του παγκόσμιου μοτοσυκλετιστικού γίγνεσθαι. Ένα από τα βασικότερα θέμα του συνεδρίου αναμένεται να είναι η οδική ασφάλεια και συμπεριφορά, με τους σύνεδρους να δηλώνουν διατεθειμένοι να συζητήσουν πιθανές προτάσεις για αλλαγή των κατά τόπους νομοθετικών πλαισίων για την οδήγηση.

Εκπρόσωποι και τα προεδρεία 38 Ευρωπαϊκών Ομοσπονδιών από όλη τη Γηραιά Ήπειρο θα συνεδριάζουν για τέσσερις μέρες στις επιτροπές Οδικής Ασφάλειας, Περιβάλλοντος, Τουρισμού, Νομολογίας, Αγώνων, Ιατρικής, Κλασσικής Μοτοσυκλέτας, Μάρκετινγκ, Δημοσίων Σχέσεων ενώ η Γενική Συνέλευση που θα ακολουθήσει (στις 2 το μεσημέρι του Σαββάτου) θα μεταδοθεί απευθείας σε live-streaming μέσα από τον ιστότοπο της FIM-Europe.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το διεθνούς εμβέλειας event πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά από πρόταση της Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΜΟΤΟΕ), που είχε κατατεθεί από τον πρόεδρό της, Στέλιο Κορέλη και τον έφορο τουρισμού, Παναγιώτη Καλαϊτζή, στην περυσινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε στη Βαλέτα της Μάλτας.

Το συνέδριο θα τιμήσουν με την παρουσία τους ο πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσικλέτας, Vito Ippolito, o αναπληρωτής πρόεδρος, Nasser Khalifa Al Atya, ο πρόεδρος της FIM-Europe Δρ.Wolfgang Srb, ο αντιπρόεδρος της FIM-Europe, Silvio Manicardi, και ο αντιπρόεδρος της Γαλλικής Ολυμπιακής Επιτροπής & Πρόεδρος της Μεσογειακής Ένωσης, Jean-Pierre Mougin.

Προσκεκλημένοι για να απευθύνουν χαιρετισμό στις εργασίες του συνεδρίου είναι η υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μαρίνα Χρυσοβελώνη, η οποία αναμένεται να μιλήσει και για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα, η υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης, Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, και η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά.

Μετά την εναρκτήρια εκδήλωση, επιτροπές εργασίας θα εξετάσουν μεταξύ άλλων:

- το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Motorcycle Friendly Hotel για ξενοδοχεία φιλικά προς τους μοτοσυκλετιστές,

- προτάσεις για μια νέα καμπάνια για την οδική ασφάλεια, την προώθηση της υπεύθυνης οδήγησης και τα δικαιώματα των μοτοσυκλετιστών σε συνεργασία με τη FEMA,

- την εκπαίδευση οδηγών touring-assistant για οργανωμένα γκρουπ μοτοσυκλετιστών που θα ξεκινήσει από την Ισπανία (ήδη έχουν πιστοποιηθεί οι πρώτοι πέντε εκπαιδευτές, μεταξύ αυτών και ο Έφορος Τουρισμού της ΜΟΤΟΕ) και

- την πραγματοποίηση του σχεδίου περιήγησης Eclipse 2017 στις Ηνωμένες Πολιτείες με αφορμή την ολική έκλειψη του ηλίου την ερχόμενη χρονιά,

- την αύξηση του ελέγχου των κανονισμών σε αγώνες παίρνοντας υπόψη την αναγκαιότητα περαιτέρω προστασίας του περιβάλλοντος.

Στη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί και η Γενική Συνέλευση της Μεσογειακής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας που απαρτίζεται από όλες τις περί τη Μεσόγειο ευρωπαϊκές, ασιατικές και αφρικανικές ομοσπονδίες. 

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον ακόμη αναμένεται από καθηγητή του Πανεπιστημίου της Ρώμης ΙΙΙ για πρώτη φορά παγκοσμίως η παρουσίαση του προγράμματος Window on a Future Technology: from Science Fiction to the Reality, ενώ στην Γενική Συνέλευση θα μιλήσουν και ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αθλητικής Ιατρικής Prof. Fabio Pigozzi, ο Πρόεδρος της Αθλητιατρικής Εταιρείας Ελλάδος και ο Prof. Marjan OLFERS, Professor in Sport and Law – University of Amsterdam VU. 

Η Επιτροπή Τουρισμού της FIM, σε προηγούμενη συνεδρίασή της έχει εγκρίνει πρόταση της ΜΟΤΟΕ για την ανάληψη της διοργάνωσης του 4ου FIM Mototour of Nations, τον Σεπτέμβριο του 2017 στην Ελλάδα. Πρόκειται για μία διοργάνωση παγκόσμιας προβολής της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας, που εύλογα χαρακτηρίζεται ως η ευρωπαϊκή γιορτή του μοτοσυκλετισμού, αφού κάθε χρόνο συγκεντρώνει εκατοντάδες μοτοσυκλετιστές με στόχο τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των ευρωπαίων μοτοσυκλετιστών, που εμπλουτίζεται με επισκέψεις σε χώρους ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος. Το πρώτο FIM Mototour of Nations είχε πραγματοποιηθεί στις Δολομιτικές Άλπεις, το δεύτερο διοργανώθηκε το 2015 από την Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας στο Σαν-Ρέμο και το Μονακό και φέτος θα διεξαχθεί στο Πόρτο από την αντίστοιχη της Πορτογαλίας. Παράλληλα η ΜΟΤΟΕ κατέθεσε επίσημη πρόταση για τη διοργάνωση και του FIM-Rally στην Ελλάδα το 2020.

Posted On Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016 18:52 Γράφτηκε από τον
Σελίδα 1 από 2

Keelpno Banner 300 250

Dipethe Kavalas Ianouarios Aprilios 2018

Tetrakopterakias

OLKLOGO

18411 1597428757160899 3262623372867792020 N

Banner Istoria Festival

Kreka


Odeio

Vitrokosmos

Dhmh

Lemonidis

Kokoriko

Ape Mpe

Hellasnet

1174612 371849632918150 1744395463 N

Logo

Το Kavala-Portal αποτελεί μια αξιόπιστη λύση για την καθημερινή σας ενημέρωση για όλα τα νέα στο νομό Καβάλας. Όλα τα κείμενα και οι φωτογραφίες αυτού του ιστότοπου αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του "Kavala-Portal.gr". Μπορείτε να χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε υλικό εφόσον αναφέρετε ως πηγή το "www.kavala-portal.gr".

Ελάτε στην παρέα μας